היושים 3>
תגיבו אוהבת אותכם 3>

פנימיית אנצ'נטד-פרק 4

היושים 3>
תגיבו אוהבת אותכם 3>

הנער לקח את ידה של קארן שזה עתה התעוררה משינה עמוקה שהגיעה מיד אחרי שנשרפה מהשמש. הם רצו ביחד לעבר הבניין המכושף של הפנימייה.
"אני מזהיר אותך מראש", הוא אמר לה, "שאת תהיי בהלם" המשיך. הוא עצם את עיניו ונשם נשימה עמוקה. הם עמדו מחזיקים ידיים ליד דלת הבניין.
קארן הביטה בבניין קצת מבולבלת. הוא היה נראה לה כל כך רגיל. היו לו חלונות, דלת כניסה, גג רעפים.
"אני בטוחה שאני אסתדר" אמרה לו ומשכה את ידה מידו.
היא פתחה את דלת הכניסה. היא הייתה כבדה מאוד. לאחר מאמץ ממושך היא הצליחה לפתוח אותה.
היא הציצה פנימה. הכל היה נראה לה כל כך רגיל בתוכו. נערים בני גילה הסתובבו במבנה כמו כל הנערים הרגילים. היה שם זוג שהתנשק, הייתה שם ילדה שהתהלכה במסדרון עם ספרים בידה.
הכל היה נראה כל כך רגיל. קארן לא פחדה אפילו לא לרגע. היא משכה בידו של הנער ושניהם נכנסו ביחד אל המסדרון של הבניין המכושף.
הנער הגותי התהלך מאחוריה בצעדים איטיים והיא הלכה מהר-מהר, מצפה להכיר כבר את בניין המגורים שלה. לפתע, הגיעו השניים אל דלת ברזל נוספת שהייתה בסוף המסדרון.
על הדלת היה מסך קטן עליו היה כתוב באותיות מטפתלות מוזהבות "תוכיח שאתה יצור קסום".
קארן הייתה קצת מבולבלת. "מה לעשות?" היא שאלה את ידידה. "אם את ערפדית, תנשכי את המסך" הוא אמר לה. היא הייתה בטוחה שהוא צוחק איתה וגלגלה את עיניה.
"סליחה אפשר בבקשה לעבור?" שאלה נערה שהגיעה מאחוריהם. היא התקדמה אל עבר הצד וחשפה את ניביה. כעבור שניות אחדות תקעה אותם בצג שהיה מודבק על הדלת. הדלת נפתחה ונסגרה מיד לאחר שניות אחדות. קארן לא האמינה למראה עיניה. היא פתחה את הפה שלה לרווחה ומשיניה הקידמיות לפתע הופיעו שני ניבים חדים וגדולים. היא התכופפה לעבר המסך ונגסה בו. לאחר שניות ספורות דלת הברזל נפתחה. היא נכנסה בזהירות בצעדים איטיים אל עבר הדלת…


תגובות (2)

מהממםםם!!!
תמשיכי 3>

12/10/2013 07:31

יפה, קראת את הפרקים האחרים ב"התאהבתי באבא שלי"?

30/12/2014 15:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך