^-^Your Death
איך? להמשיך? אני רוצה להקדיש את הפרק בשביל חברה טובה מאוד שלי, שנמצאת עכשיו באמריקה, אביטל זה בשבילך (זאת הסיבה שאמרתי לך להיכנס). ואני מאוד מצטערת שלא העלתי יומיים פשוט זו תקופת 'חזרה לשיגרה' אז.... קשה להסתגל לזה שוב.

פנימיית 'פעם אחרונה'- פרק 3!

^-^Your Death 23/04/2014 1013 צפיות 8 תגובות
איך? להמשיך? אני רוצה להקדיש את הפרק בשביל חברה טובה מאוד שלי, שנמצאת עכשיו באמריקה, אביטל זה בשבילך (זאת הסיבה שאמרתי לך להיכנס). ואני מאוד מצטערת שלא העלתי יומיים פשוט זו תקופת 'חזרה לשיגרה' אז.... קשה להסתגל לזה שוב.

~נקודת מבט של אור~
אוף, באמת נבהלתי מהן.
מבלי להגיד דבר פשוט יצאתי מהחדר, בטריקת דלת, כשהבנות עדיין צוחקות.
ירדתי במדרגות, ונתקלתי בילד בעל עיניים כחולות-ירוקות ושיער בהיר, הוא הסתכל עלי ואמר "היי, את אור נכון? אני עידן".
הינהנתי והתכוונתי להקוף אותו, אבל הוא לא נתן לי, "נו מה הקטע?" שאלתי והייתי עצבנית עליו.
"הו, עכשיו אני יודע איזה קול מדהים יש לך" גילגלתי עיניים, שילבתי ידיים והחוצפן הזה עוד העז לחקות אותי.
מה שגרם לי לצחוק.
"אני חושב שניהיה ידידים טובים" אמר והושיט לי יד ללחיצה, התלבטתי ואז החלטתי לתת לזה הזדמנות, אז לחצתי את ידו.
ירדתי למטה והוא עלה למעלה, וצעק "נדבר כבר!" הינהנתי אליו בהרמת גבות והסתובבתי עם גבי אליו.
הלכתי למטבח, וראיתי שם מישהו בעל שיער בלונדיני קצר ועיניים חומות, הוא הסתכל עלי ואמר "אז את אחת החדשות? לא מפתיע".
באתי למולו ואמרתי "יש לך בעיות? אז תפתור אותן", הלכתי לכיוון הברז ושמעתי אותו מאחוריי, "טוב, טוב אני מצטער, אני תומר את?".
"אור" עניתי התכוונתי לצאת, אבל קולו עצר אותי, "רוצה שנהיה ידידים?" שאל, התכוונתי לענות בשלילה אבל קול בתוכי עצר אותי, "סבבה, יאללה עפתי", עניתי.
יצאתי מהמטבח, ואת מי אני רואה? את המעצבן המהלך- עומרי.
אני מתכוונת להסתובב, וכשאני בחצי סיבוב הוא תופס בידי, מה שגורם לי להסתובב חזרה ולשלב ידיים, "מה?" אני שואלת בתקיפות ומביטה ישר אל תוך עיניו.
הוא מחייך ואומר, "היה לי משעמם אז באתי לעצבן אותך", "פשיי איזה ישר אתה.. יפה, עכשיו תן לעבור" עניתי ובאתי לעבור אבל הוא חסם אותי.
התחלתי להתעצבן, רעדתי כמו מטורפת, ופתאום משום מקום הגיע הישועה-עידן.
הוא החליק על המעקה של המדרגות, הגיע ישר אלי,חיבק אותי אם יד אחת מסביב לכתפי שמיד הורדתי.
הוא נראה נבוך, "הממ מצטער, שמעתי שיש בעיות" אמר, הוא קולט מהר דברים אה?, "צודק, אז ככה הוא לא רוצה לתת לי לעבור, אבל זה גם לא עניין שלך אז…" אמרתי, והלכתי משם.
הלכתי להמבורגריה שלנו בחוץ.
רק היום הראשון וכבר נהייתי חברתית? את משתגעת אור…. הגעתי וראיתי את עומרי, "איך? מה?… אני… אני הוזה!" אמרתי, הוא פשוט הרים גבות והתחיל לצחוק.
"כנראה היית שקועה במחשבות ולא ראית אותי, אבל רצתי לפה כמו מטורף כי המשמרת שלי התחילה", אמר.
הינהנתי בהבנה, והתכוונתי לצאת אבל הוא תפס בידי, שוב.
"תגיד זה מין קטע כזה? לעצבן אותי, לגרום לי ללכת ואז לתפוס לי את היד?", הוא גיכח ורק אז שמתי לב ששערו מבולגן, בצורה יפה.
"סוג של.." ענה, גיכחתי ואמרתי "תביא תביא, אני אסדר לך את השיער", התקרבתי אל שיערו וסידרתי אותו לאט, הייתה לי הרגשה משונה, הוא בהה בי.
התרחקתי ואמרתי, "אני הלכתי מפה אז ביי," הסתובבתי ואז נזכרתי במשהו, הסתובבתי חזרה ואמרתי, "פעם הבאה אל תעצבן אותי", והלכתי משם.
ראיתי בסלון, את עידן משחק פוקר עם כמה ח'ברה שלו, הוא היה אם פרצוף חמוץ, התיישבתי לידו וראיתי על השולחן ערמות של כסף אמיתי.
"אתה מהמר?" שאלתי והסתובבתי אליו עם פניי, "כן, אבל כמו שאת רואה.. אני גרוע בזה, ואל תשאלי למה אני מהמר אם אני לא טוב בזה" אמר.
הסתכלתי בקלפים שלו, כשהייתי קטנה שיחקתי עם אנשים פוקר, בשביל להביא לנויה אוכל אם הכסף, אפשר להגיד שאני די טובה בזה.
אחד החברים שלו שם קלף, עיניי אורו, עידן לא ידע מה לעשות, אני לקחתי את הקלפים ושמתי על השולחן, "פול האוס" הודעתי.
כל החברים שלו פערו פה ועיניים וכך גם הוא, "מה? מה קרה פה הרגע?" שאל, חייכתי ואמרתי, "אתה גרוע בפוקר, אני טובה בפוקר".
הוא חייך אלי ואמר, "אני-מת-עלייך!!!" לקח אותי על הידיים ונישק אותי בלחי, הוא חיבק אותי, וגרם לי לסחרחורת, כשהוא שיחרר אותי, ראיתי את תמר, דנה ובר עומדות שם וצוחקות, גילגלתי אליהן עיניים מה שגרם להן לצחוק יותר.


תגובות (8)

מאוד חמוד תמשיכייי!!

23/04/2014 16:47

!!המשך

23/04/2014 16:48

מושלם!!!
תמשיכיייייייייייי

23/04/2014 17:36

    מה עם גיל ותמר?

    23/04/2014 17:43

    פשוט בגלל שזה נקודת מבט של אור אז זה היה עליה

    23/04/2014 17:46

מחר עוד פרק או היום ? היום? רגע שתיי אופציות היום? או עכשיו? או עוד שעה?

23/04/2014 17:47

גיל ותמר שלי ורק שלי :)

23/04/2014 17:49

מבינה אותך לגמרי. וישש נקודת מבט של אור :) אני מריחה רומן מתקרב. אולי אפילו משולש (רמזרמז)
תמשיכי !

24/04/2014 14:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך