103 fairy
סיפור שישב לי בראש כבר כמה זמן סוף סוף יש זמן לכתוב ולעלות אותו... מקווה שתאהבו 🥰

פקודת אהבה -פרק 1

103 fairy 05/02/2021 373 צפיות אין תגובות
סיפור שישב לי בראש כבר כמה זמן סוף סוף יש זמן לכתוב ולעלות אותו... מקווה שתאהבו 🥰

פרק 1-
\"ביי אמא!\" אני קוראת לעבר אמא שלי בזמן שאני עולה על האוטובוס עם דמעות בעיניים וככה גם אמא שלי.
\"אני אוהבת אותך תשמרי על עצמך\" היא קוראת לעברי חנוקה מדמעות.
בזמן שאני יושבת באוטובוס ומנסה לנגב את הדמעות אני רואה עוד חיילות טירוניות כמוני אז חשבתי לנסות ליצור קשרים מההתחלה. \"דיי מלחיץ אע?\" אני אומרת לבחורה עם הבלונד והעיינים החומות שיושבת לידי.
\"כן… זה דיי קשה להפרד מהאנשים שאת אוהבת… אפילו אם זה רק לשבוע…\" אני שומעת אותה אומרת את זה והיא עם עיינים עצובות אך יבשות.
\"עם מי באת?\" שאלתי אותה \"עם החבר שלי אלפרד, עם מי את?\" היא ענתה ושאלה אותי. \"עם אמא שלי, אבא שלי ואח שלי לצערי לא יכלו לבוא\".
הגענו למקום גדול שבוא יש דיי הרבה תחנות לפני שאני עולה על עוד אוטובוס לטירונות.
את רוב התחנות אני והבחורה שישבה ליידי שמסתבר ששמה שי לי עשינו ביחד. ואז אחרי שעילנו על האוטובוס השני ןהגענו הייתי חייבת לשירותים… אני במחזור אז לקח לי קצת זמן…. וכשיצאתי ראיתי שאין איתי אף אחת (נכנסתי עם עוד שלוש בנות).
ואז רצתי מהר עם כל התיק שלי לעבר שורה של בנות וביניהם שי לי כשאני רצה לעבר ומנסה להדחף בשקט לשורה לכמה רגעים עיניי מהופנטות ממה שהן ראו.
הסתכלתי למטה וראיתי זוג מגפיים צבאיות חצי גבוהות, עם חליפה ירוקה, רגליים גבוהות שעומדות בחצי פיסוק, בטן שטוחה, ידיים גבריות עם שיער שחור משולבות מאחורי הגב, חלוצה עם שרבולים רק עד החצי, ורואים שירירים גם מעבר לחולצה המכופתרת הירוקה, ואז אני רואה פנים של דוגמן סקסי רצח, זיפים שחןרים בסנטר.. וקצת מעל השפה, אף בינוני, מעט נמשים עדינות שקשה לראות, צבע עור מהיר למדי, ריסים מושלמות , עיניים שחורות שקדיות, ושיער שחור מעט ארוך.מתולתל לצד… וקול גברי שצועק לעברי וקוטע את מחשבותיי \"היי את!\" זה היה הגבר המושלם שעיני ראו עכשיו. \"אני?\" אני שואלת \"את רואה פה עוד בחורה שמאחרת וחולמת בעקיץ?\" הוא הבהיל אותי ולא ידעתי מה לענות לו \"ה…המממ…\" \"את מקבלת ריתוק לשבת!\"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך