cute123
אני יודעת שהפרק לא כתוב משהו, מצטערת. יש לי כבר סוף בראש אבל אני לא ממש יודעת איך לכתוב את האמצע אז זה מה שיוצא.. לילה טוב, מקווה לכתוב המשך.

פרוורי הפלסטיק פרק 13

cute123 19/02/2015 755 צפיות 5 תגובות
אני יודעת שהפרק לא כתוב משהו, מצטערת. יש לי כבר סוף בראש אבל אני לא ממש יודעת איך לכתוב את האמצע אז זה מה שיוצא.. לילה טוב, מקווה לכתוב המשך.

פרק 13:
*אוליבר*
"..הבנת?", ניק ואוליבר ישבו בקפטיריה, "אוליבר? היי אחי?", ניק חבט על כתפו של אוליבר כדי להוציא אותו מריכוזו.
"מה?", התנער אוליבר.
"מה קורה?", שאל ניק בדאגה.
"אני לא מבין אותה", נאנח אוליבר והחווה בידו לעבר השולחן שבו ישבה לורן. "הכל היה טוב כבר חודשיים, אז אנחנו מתחבאים, אז מה?", אוליבר תהה האם מישהו סיפר על כך, אולי היא מתביישת בו.
שניהם התבוננו בג'ו ולורן שצחקו יחד. היא אמרה לו שהיא ביטלה עם ג'ו, שהיא רוצה ללכת רק איתו לנשף החורף ושיספרו לכולם, שהיא אוהבת אותו.
למשמע צחוקה ליבו של אוליבר התכווץ בכאב. 'היא צוחקת', חשב לעצמו, 'אבל מבדיחה של גבר אחר'.
"חשבתי שאתמול הכל הסתדר", הרהר ניק, מפשפש בידו בצ'יפס שמונח לפניו, עיניו עדיין נעוצות בג'ו.
"גם אני",הודה אוליבר, "באמת חשבתי שזהו, סוף טוב וכל החרטא של האגדות".
"היא אמרה משהו?"
"כן, היא אמרה שהיא פוחדת לאבד".
"ברצינות?", על פניו של ניק עלה מבט מבולבל, "לאבד מה? את הבתולין?".
"ניק, סיפרת למישהו? לקאסי אולי? היא אמרה לי שהיא רוצה לספר לה לה בעצמה.." הוא הסתכל על ניק, ניק השפיל את מבטו ארצה, "לפעמים הייתי רוצה להיכנס לראש שלה לדעת אם יש טעם בכלל להילחם".
"אוח, רק שתוק, אני יתקן את זה, אני מבטיח",אמר ניק וקם מכיסאו.

*לורן*
"הי לורן!", לחישה נשמע מאחורי דלת הלוקר שלה.
היא סגרה את הדלת, "ניק?".
"התגעגעת אליי?", הוא נענע את גבותיו.
היא החלה לחבב את ניק. בלי שום קשר לאוליבר. תמיד הוא אומר לה בוקר טוב במסדרון, אפילו לפני כל התקופה הזאת שבה אוליבר נכנס לחייה.
"מה אתה צריך ניק?", לורן גלגלה לעברו את עיניה.
"אני רוצה שתדברי עם אוליבר", הרצין בבת אחת, "מגיע לו הסבר".

"היי", לורן התיישבה על הספסל במגרש הפוטבול לצידו של אוליבר.
היא סימסה לו שבסוף היום יפגשו שם.
"לורן", נאנח אוליבר.
ליבה רטט למשמע הקול המוכר והאוהב, דבר שהקשה עליה לומר את מה שהיא חייבת להגיד.
"אני לא אוהבת אותך, חשבתי שאני אוהבת אותך אבל זה פשוט לא יעבוד ביננו", היא נשמה עמוק, "אני מצטערת".
"מה?", אוליבר הרים את סנטרה כדי להביט בעיניה.
"אני באמת מצטערת אני חשבתי..",
"לא!", קטע אותה אוליבר ולורן השפילה את מבטה לידיה, "אי אפשר סתם לחשוב שאוהבים מישהו! את משקרת", קבע.
דמעות החלו לזרום על לחיה, כאילו סכר נפתח בארובות עיניה.
"תסתכלי עליי", לחש אוליבר, "תסתכלי לי בעיניים ותגידי שאת לא מרגישה אליי שום דבר".


תגובות (5)

וואו זה מדהים התחלתי לקרוא מפרק 12 וזה ממש מהמם! אני חייבת לקרוא מההתחלה! הכתיבה שלך כל כך יחודית ומדהימה! אני בהחלט מוסיפה אותך לכותבות הטובות באתר! את חייבת להמשיך בדחיפות! ודרך אגב גם לי זה תמיד קורה שיש לי סוף או איזה ניצוץ של הסוף ואני לא מצליחה לכתוב את האמצע. אז מה שאנ עושהי זה כותבת במחברת את כל הדברים שהסיפור סובב סביבם, ממיינת אותם, ואז מתחילה לקשור בין הדברים עד שיוצאת לי תמונה גדולה, וממנה אני מוציאה תמונות קטנות. את יכולה גם לכתוב לך במחברת: פרק -הנושא של הפרק-: ואז לכתוב: סצנה 1; (פה לכתוב את הנושא העיקרי של אותה סצנה וכו׳). מקווה שעזרתי ומקווה שהבנת מה הסברתי (: תמשיכי נסיכה זה מהמם! ואם את צריכה עזרה רק תגידי (;

19/02/2015 23:16

    תודה רבה אני ממש הולכת להשתמש בעצות שלך

    20/02/2015 12:29

זה מעולה! תמשיכי! זה נראה לי הפרק הכי טוב…
מחכה לפרק הבא, את עושה את זה ממש מעניין :))

19/02/2015 23:40

וואו הפרק הזה הוא ממש נפלא, בולט אפילו ביחס לאחרים! בבקקששהה תמשיכי!!♡

20/02/2015 01:11

ממש תודה על הפירגון! אתן נותנות לי מוטיבציה להמשיך

20/02/2015 12:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך