cute123
אני מתחילה להתאהב בדמויות האלה! ככ חבל שעוד כמה פרקים הסיפור הזה יגמר. שבת שלום, מצפה כבר לכתוב את ההמשך

פרוורי הפלסטיק פרק 14

cute123 20/02/2015 998 צפיות 2 תגובות
אני מתחילה להתאהב בדמויות האלה! ככ חבל שעוד כמה פרקים הסיפור הזה יגמר. שבת שלום, מצפה כבר לכתוב את ההמשך

פרק 14:

*לורן*
"תסתכלי עליי", לחש אוליבר, "תסתכלי לי בעיניים ותגידי שאת לא מרגישה אליי שום דבר".
"תסתכל עליי", ביקשה לורן כיוון שלא הביט בה.
אוליבר הפנה את מבטו אליה.
מסך שקוף כיסה את עיניו וליבה של לורן נשבר.
"אני..", היא הניחה את ידה על לחיו. מתענגת על מגע העקצוץ של זיפיו שלא תרגיש עוד.
"לא", המשיכה, "מרגישה..", קולה רעד והיא קיוותה שהוא לא מרגיש את זה.
'תפסיקי!', ליבה התחנן וקולו הדהד בראשה, 'רק תפסיקי! תעצרי את זה'.
"אני לא מרגישה..", לורן פקדה על שפתיה לומר את המילים שסירבו לצאת מפיה.
"תפסיקי", אמר אוליבר, מבטא את מחשבותיה בקול רם.

*אוליבר*
"תפסיקי", קולו היה זר לאוזניו, כאילו המילים האלה לא יוצאות מפיו.
"הבנתי, את לא..", הוא עצר כדי לנשום והסיט את עיניו ממנה, "אני אוהב אותך, ואני לא יכול להפסיק לאהוב אותך, אני מקווה שאת נהנית מכל העיניין הזה", הוא קם על רגליו ונעמד מולה, "הכל היה חלק מהמשחק שלך? מן מסע נקמה על מה שעשיתי לך? על מה שחלק מהפלסטיים עשו לך?" שאל אוליבר, קולו נואש.
"לא", לחשה לורן, "לא".
"אני לא מאשים אותך, מגיע לי!", הוא גירד את עורפו בידו, לא מסוגל להביא את עצמו להיפרד ממנה, "אני פשוט..", היא נעמדה מולו והביטה אל תוך עיניו.
דמעות זלגו על לחייה והוא התאפק שלא לשלוח יד ולמחות אותם מפניה היפות.
"אני אוהב אותך", חזר, "ואני תמיד יאהב".

אוליבר בקושי יכל לנהוג. דוק שקוף כיסה את עיניו והוא התאמץ לסלקו.
הוא טרק את דלת המכונית ורץ לדלת ביתו. נאבק להכניס את המפתח לחור המנעול.
"אוליבר!", קראה רוז, אחותו הקטנה שנכנס הביתה. אבל הוא רק דחף אותה הצידה, "לא עכשיו רוזה", מלמל.
הוא שמע את משיכות אפה שעלה במדרגות שתיים שתיים, את קולה הדואג על אמו. אבל לא היה אכפת לו.
הוא נכנס לחדר המקלחת שבחדרו ופשט את בגדיו.
פתח את הברז והיתיישב מתחת לזרם החם בעוד דמעותיו זורמות על לחיו.


תגובות (2)

וואו, פרק ממש טוב!!!

20/02/2015 16:29

תמשיכי :)

20/02/2015 23:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך