cute123
פרק דיי משעמם אבל הכרחי. לילה טוב

פרוורי הפלסטיק פרק 15

cute123 21/02/2015 897 צפיות 2 תגובות
פרק דיי משעמם אבל הכרחי. לילה טוב

פרק 15:
*לורן*

"קאסי?", לורן ישבה על מיטתה, קולה רועד מהבכי.
"או היי!", נשמע כאילו קאסי לא ציפתה לשמוע את קולה, "מה קורה?".
"אני רציתי להגיד לך שסיימתי את העיניין עם אוליבר, אני לא מוכנה לאבד אתה החברות שלנו בגלל גבר", היא נשמה עמוק, מצפה לתגובה של קאסי.
"את באמת לא מבינה נכון?", גיחכה קאסי, "זה לא רק אוליבר לורי, זה הכל! שאנחנו יושבים בקפיטריה, ג'ניפר, הרפר ומיילס מסתכלים רק עלייך. צוחקים רק ממה שאת אומרת, אני משחקת רק את תפקיד הכלבה הקטנה של לורי, את לא רואה את זה?"
"קאסי..", נאנחה לורן, "לא! תשתקי! פעם אחת בחיים שלך תשתקי!", קטעה אותה קאסי, "אני לא צריכה אותך יותר, יש לי חברים שבאמת מכבדים אותי ואת דעתי".
"באמת קאסי?", נדהמה לורן, "אנדריאה והייון? שביום הראשון של כיתה י' הטביעו את הראש שלך באסלה והורידו את המים?!".
"את יודעת מה לורן? אני לא חייבת לך הסברים! אולי נמאס לי מלוזרים כמוך והחבורה המסכנה שלך!", קולה דעך מעט כאילו היה לה קשה להגיד את מה שהיא מתכוונת לומר, "אז.. תפסיקי להתקשר, תפסיקי לשלוח לי הודעות, תפסיקי להתנהג כאילו אנחנו זוג נשוי בריב קטן אוקיי? כי זה לא ריב לורי, זה גירושים".

היא בכתה. מוציאה את כל תסכולה.
היא נעמדה מול המראה שהייתה מכוסה בתמונות שלה ושל קאסי.
לורן לא יכלה לעמוד בזה יותר. היא תלשה את כל התמונות והשליכה אותם על הרצפה, דמעותיה זורמות על לחיה כמו נהר העולה על גדותיו.
היא הכתה באגרופיה על הרצפה, משתטחת עליה כמתאבלת. היא באמת מתאבלת.
לורן וקאסי היו חברות מאז ומתמיד, היא לא ידעה מה קרה בשלושת החודשים האחרונים והתחננה לשנות את הטעות.
"לורן!", אמה של לורן נכנסה לחדר והרימה אותה מהרצפה אל המיטה, מערסלת אותה בין זרועותיה, "ששש", לחשה באוזנה, "דיי ילדה שלי, הכל יהיה בסדר".
כשנרגעה לבסוף סיפרה לאמא שלה את כל מה שקרה. אך גם דבריה של אמא לא ניחמו אותה, היא ידעה שאיבדה את אוליבר, היא איבדה את קאסי. היא איבדה כל דבר שהיה אכפת לה ממנו.


תגובות (2)

וואי וואי וואי מי שדירג ♥1 מטורף!!!!!!! זה אחד הפרקים ובכלל; אחד הסיפורים!! הצבעתי ♥♥♥♥♥Ü

21/02/2015 21:16

זה מדהים :) תמשיכי.
דרך הגב העלתי סיפור חדש בשם "החיים יפים כשאת חלק מהם"
ואשמח אם תקראי ותגיבי, תחפשי בפרופיל שלי.
זה ממש ישמח אותי כמו שאני עוקבת אחרי הסיפור הזה (;

21/02/2015 23:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך