cute123
אני יהיה כנה, רציתי להרוג גם את אוליבר. בהתחלה המסר של הסיפור שלי היה לא הכל מסתדר חיים ובגלל זה הסיפור ניקרא 'פרוורי הפלסטיק' - מין אירוניה כזאת. אבל אז הבנתי מה המסר האמיתי שלי, הזמן עושה את שלו, הזמן יעשה את שלו - אם רק תעזרו לו מעט. אני יפסיק לחפור רק דבר אחרון - בזמן שתכננתי איך להרוג את אוליבר מצאתי שיר יפייפיה מהסרט 4 חתונות ולוויה אחת, ממליצה בחום לקרוא אותו הוא ניקרא Funeral Blues. תודה לכל אלה שקראו את הסיפור שלי, פורים שמח ^^

פרוורי הפלסטיק פרק 21-פרק סיום.

cute123 05/03/2015 859 צפיות 4 תגובות
אני יהיה כנה, רציתי להרוג גם את אוליבר. בהתחלה המסר של הסיפור שלי היה לא הכל מסתדר חיים ובגלל זה הסיפור ניקרא 'פרוורי הפלסטיק' - מין אירוניה כזאת. אבל אז הבנתי מה המסר האמיתי שלי, הזמן עושה את שלו, הזמן יעשה את שלו - אם רק תעזרו לו מעט. אני יפסיק לחפור רק דבר אחרון - בזמן שתכננתי איך להרוג את אוליבר מצאתי שיר יפייפיה מהסרט 4 חתונות ולוויה אחת, ממליצה בחום לקרוא אותו הוא ניקרא Funeral Blues. תודה לכל אלה שקראו את הסיפור שלי, פורים שמח ^^

פרק 21-פרק סיום:
אוליבר התעורר מיוזע במיטתו, והביט בשעון שמונח על השידה הקטנה לצד מיטתו, 4:42 לפנות בוקר.
הוא היתיישב והביט אל חלל חדרו.
כשעיניו הסתגלו לחושך הוא הבחין בדמות שעונה על הקיר.
"מי שם?", אמר, והדליק את המנורה אשר על השידה.
"תנחש", לרגע חשב שדימיין, קולה הצוחק, עמידתה הבטוחה, זאת בטח טעות חשב לעצמו.
אבל שהדמות יצאה מן האפלה ונכנסה לעלומת האור הקטנה שהפיצה המנורה, היה זה בלתי אפשרי לטעות.
"אבל.. את..", מלמל בחוסר אונים. אוליבר לא היה מסוגל לזוז או לקום לקראתה.
"אתה לא מתכוון להגיד שלום?", צחקקה, קולה שובב.
אוליבר העיף את השמיכה מעליו בתנועה חדה וזינק ממיטתו ולאחר רגע התחרט על כך.
הוא התקדם לעברה בצעדים איטיים, מפחד שברגע שיעשה תנועה לא נכונה תיעלם לו שוב.
ברגע שנעמד מולה פרש את זרועותיו וחיבק אותה, אוחז בה שלא תתנדף מבין זרועותיו.
כעבור כמה רגעים היא החלה לבכות, מתייפחת על חזהו, "אני כל כך מצטערת אוליבר, אני מצטערת".
אוליבר נשק לראשה, "זה בסדר לורן, אני אהיה בסדר".
לורן הרימה את מבטה אליו, מהפנטת אותו בעיניה השחורות והגדולות, "לא אתה לא".
היא עלתה מעט על קצות אצבעותיה והוא רכן אליה באיטיות, משתוקק לרגע בו שפתיה יטעמו את שפתיו.
אוליבר הניח את ידיו על מותניה כשלפתע חש ברטיבות מוזרה. הוא התרחק ממנה מעט כדי להסתכל יותר טוב.
"אני אוהבת אותך", לחשה, מעיניה זולגות דמעות אדומות. אפה ואוזניה מדממות, חור נפער בבטנה וכיסה את שמלת הנשף שלה, "אבל אני צריכה ללכת אוליבר, אני לא יכולה להישאר פה יותר", הדם כיסה את פניה ואת בטנה ושמלתה האדימה עוד ועוד מכל טיפת דם, "כואב לי אוליבר, אני צריכה שתתן לי ללכת".
אוליבר רץ לחדר האבטיה שלו ותפס גליל נייר, הוא רץ חזרה ללורן והחל לנגב את אפה, עיניה ואוזניה, "לא, לא, לא, לא", מלמל, היא תפסה את פניו שתי ידיה והישירה את מבטו את תוך עיניה האדומות, "תן לי ללכת".

"לא..", לחש אוליבר מצחו מיוזע, אישוניו מתרוצצים בעיניו העצומות, "אל תלכי, לא, אני צריך אותך.."
"אוליבר תתעורר!", ניערה אותו רוז אחותו הקטנה.
"לורן!", השתנק והתעורר בבהלה.
"אתה בסדר?", היא נכנסה למיטתו והתכרבלה על חזהו.
"אני אהיה בסדר רוזה, אין מה לדאוג", הרגיע אותה וליטף את שערותיה הזהובות, אך למעשה הרגיע את עצמו.
"עברו כבר שלושה שבועות אוליבר, מתי תיהיה בסדר? איך תיהיה בסדר שאתה כל לילה מתעורר בצעקות?"
"הזמן ירפא אותי", ענה לה, "הזמן ירפא הכל, אני רק צריך לתת לה ללכת זה הכל".


תגובות (4)

)_: כל כך עצוב לי…. אם היו נשארות לי דמעות הייתי בוכה… כל הכבוד על השלמת הסיפור הנפלא והמרגש הזה… (-:
לא יכולה לחכות לסיפור הבא שלך כבר….

05/03/2015 20:01

    תודה רבה

    05/03/2015 21:45

זה עצוב כל כך :) זה סיפור ממש טוב.
אם הוא היה יותר ארוך וקצת בשפה יותר גבוהה לדעתי היית יכולה לנסות לכתוב אותו בוורד ולנסות להוציא אותו לאור…
מחכה לסיפור הבא 3>

05/03/2015 23:03

    תודה רבה זה ממש מחמיא לי

    06/03/2015 11:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך