Story-G
מה פלור וניקו עומדים לגלות בחדר המסתורי?
מה לונה תעשה לגבי כריס, מיה וולריה?
מהי התוכנית של תאו לשחרורה של לוס?
כל זאת ועוד בפרקים הבאים!!!

פרחי מונטריי (פרק 14)

Story-G 25/08/2013 847 צפיות 2 תגובות
מה פלור וניקו עומדים לגלות בחדר המסתורי?
מה לונה תעשה לגבי כריס, מיה וולריה?
מהי התוכנית של תאו לשחרורה של לוס?
כל זאת ועוד בפרקים הבאים!!!

"אנחנו צריכים ללכת לחדר הסודי שגילית." אמר ניקו.
"למה אתה כל כך בטוח?" שאלה אותו פלור.
"אני לא ממש יודע." אמר "יש לי הרגשה."
"בסדר." אמרה פלור ולקחה את המפה.
"אני אתן לך להתארגן ונצא." אמר ניקו ויצא מהחדר בעוד שפלור לקחה את הקביים והלכה אל חדר השירותים.

בינתיים, מיה וולריה מילאו את דלי המים עם הצינור הירוק מחוץ לבית. מיה מילאה את הדלי במים וולה אחזה בו.
"אני רוצה להבין משהו." אמרה מיה וסגר את ברז המים.
ולה הרימה את הדלי והשתיים התקדמו בחזרה אל המעון "איך את יודעת שדווקא כריס הוא מי שעלינו לשדך ללונה?"
"זה פשוט." הסבירה לה ולה "היום בצהריים, שמעתי את פבלו וכריס מדברים…
– שיחתם של פבלו וכריס –
ולה עמדה להיכנס לאחד מתאי השירותים עד שראתה את פבלו וכריס נכנסים לחדר. היא נכנסה במהירות לתא והקשיבה לשיחתם.
"אל תדאג, פבלו." אמר כריס "עכשיו אני עומד להכין אותך למפגש המרגש שלך!"
פבלו חייך "אנחנו מדברים רק עליי." אמר "מה עם חיי האהבה שלך?" שאל בסקרנות "מישהי מוצאת חן בעינייך במעון?"
"האמת שכן." אמר כריס וקשר לפבלו את העניבה.
"אתה רציני? מי מוצאת חן בעינייך?" שאל פבלו וולה נעמדה על אסלת השירותים והרימה את ראשה כדי לצפות בהם.
"אבל אתה חייב להבטיח לי שזה יישאר בינינו." אמר כריס ופבלו הנהן לעברו.
כריס הביט סביב וולה הורידה במהירות את ראשה "לונה." ופבלו חייך לעברו…
"וואוו." אמרה מיה "אז בטוח נצליח!" אמרה בהתלהבות והשתיים ראו את פבלו מתקדם עם לוס אל המעון ונעצרו במקומן.
"היי בנות." חייך פבלו.
"היי פבלו." אמרה מיה "מי זו החברה שלך?" חייכה.
"היא לא חברה שלי." אמר "בכל אופן, זוהי לוס." אמר "אני זקוק לעזרתכן. יש לכן כמה דקות?"
ולה ומיה הביטו זו בזו "לא." אמרה ולה "אנחנו צריכות לעשות משהו אחר." חייכה והשתיים נכנסו פנימה, כשאחריהן גם פבלו ולוס נכנסים.
הסטודיו היה ריק. ולה ומיה הניחו בו את דלי המים.
"אני מקווה שזה יעבוד." אמרה מיה.
"טוב, אני אביא את לונה ואת תביאי את כריס." והשתיים יצאו למשימה.
לונה ישבה בחדר השינה של הבנות וקראה ספר עד שולה נכנסה פנימה.
"לונה, אני זקוקה לך!" קראה "אני צריכה שתעזרי לי לנקות את הסטודיו."
"למה אני?" שאלה לונה.
"כי את…" חשבה ולה "נקייה כזאת.. נו, אין זמן בואי!" והשתיים יצאו במהירות אל הסטודיו.
לונה נכנסה פנימה וולה חיכתה מחוץ לדלת. "אני אלך להביא מטאטא. חכי כאן." אמרה ויצאה מהחדר בחיוך וחיכתה שמיה תביא את כריס.
כריס טייל במסדרונות הבית ופבלו ולוס ראו אותו.
"כריס, כריס אני זקוק לך בדחיפות!" אמר והוא הביט בלוס ועמד לענות לו עד שמיה רצה אליו במהירות "כריס, אני זקוקה לך!"
"כל כך הרבה אנשים זקוקים לי?" אמר כריס בחיוך "אני ממש כוכב!" ומיה משכה אותו במהירות "בוא כבר. זה מקרה חירום."
מיה וכריס רצו אל הסטודיו וכריס שכח להאט לפני הכניסה לחדר והוא נתקל בדלי המים. דלי המים נשפך והוא ולונה החליקו זה על זו.
"זה לא קרה כמו שתכננו!" לחשה מיה לולריה.
"חכי רגע, אולי יקרה עוד משהו."
לונה וכריס הביטו זה בזו במעט ביישנות אך עם ניצוץ בעיניהם. הם עמדו לנשק זה את זה עד שלונה הבחינה בשתי הבנות שמביטות בהם מחוץ לדלת.
היא התרוממה מהרצפה, עמדה על רגליה ונראתה זועמת "אתן תכננתן את זה?" שאלה וכריס התרומם גם הוא.
השתיים הביטו בהם במעט חרטה "אני פשוט לא מאמינה!" קראה ויצאה מהחדר בריצה וכריס הביט בשתיהן במעט זעם ויצא גם הוא מהחדר. מיה וולה נכנסו אל הסטודיו והתחילו לנקות את הבלגן שיצרו.

פבלו ראה את כריס שיוצא מהסטודיו מעט רטוב ולקח אותו, את פדרו, את תאו ואת לוס אל המטבח.
"למה אנחנו במטבח?" שאל פדרו.
"אני זקוק לעזרתכם." אמר "אני רוצה להביא את לוס אל המעון שלנו."
הבנים הביטו בו "לוס עובדת בבר שבסוף השכונה שלנו." הזכיר לחבריו.
"אני מנסה למצוא דרך שבה אוכל לברוח מהבר ולעבור לגור כאן, איתכם." אמרה לוס והתיישבה ליד השולחן.
תאו קם לרגע. "מצאתי את הדרך שלך לברוח!" קרא והחבורה הביטה בו בסקרנות.

עברה שעה. הסטודיו היה נקי וניקו ופלור יכלו להיכנס אל החדר הסודי.
ניקו צייד את פלור בפנס ראש כמו שלו ועזר לה להיכנס אל המחילה הקטנה שמפרידה בין הסטודיו לחדר שמצאו.
"את מוכנה?" שאל ניקו.
"כן." אמרה וניקו השעין אותה על עורפו כמו בפעם הקודמת. הוא התקדם בזהירות ופתח את הדלת.
השניים נכנסו והודהמו למראה עיניהם.
זה היה כמו מחסן קטן עם הרבה קופסאות בתוכו, כמה כיסאות עץ ומסך טלוויזיה.
"מה זה המקום הזה?" שאלה פלור בסקרנות.
"זה מה שאנחנו עומדים לגלות." אמר ניקו והוא ופלור נכנסו וסגרו את הדלת אחריהם.


תגובות (2)

דיי אני לא יכולהה איןן אני סקרניתת ואני מכורה לסיפור הזהה!!
ת-מ-ש-י-כ-י!!!!!!

25/08/2013 08:18

דיי אני לא יכולהה איןן אני סקרניתת ואני מכורה לסיפור הזהה!!
ת-מ-ש-י-כ-י!!!!!!

25/08/2013 08:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך