Story-G
מה מסתתר בדיסק המסתורי שניקו ופלור גילו?
האם מישהו יגלה את השניים בעודם צופים בסרט?
מהי תוכניתו של תאו, והאם תעבוד?
האם לונה תתוודה מול כריס אל אהבתה אליו?
כל זאת בפרקים הבאים של: "פרחי מונטריי" ! ♥

~ אני מצטערת שהפרק כל כך קצר!! ~

פרחי מונטריי (פרק 15)

Story-G 29/08/2013 848 צפיות 4 תגובות
מה מסתתר בדיסק המסתורי שניקו ופלור גילו?
האם מישהו יגלה את השניים בעודם צופים בסרט?
מהי תוכניתו של תאו, והאם תעבוד?
האם לונה תתוודה מול כריס אל אהבתה אליו?
כל זאת בפרקים הבאים של: "פרחי מונטריי" ! ♥

~ אני מצטערת שהפרק כל כך קצר!! ~

ניקו, הושיב את פלור, על אחד מהכיסאות שהיו בחדר הקטן, הדליק את המנורה שהייתה תלויה על התקרה והחל לחטט בקופסאות.
"מה אתה עושה, ניקו?" שאלה פלור.
"אני מחפש רמזים שקשורים למפה." אמר והוציא חפצים מהקופסאות.
פלור הביטה סביב עד שהבחינה במשהו משונה בקיר. "ניקו, מה יש שם?" שאלה בסקרנות וניקו ניגש אליה "מה יש, איפה?" שאל בתמימות.
"בצד ההוא, בקיר." הסבירה לו והוא ניגש לקיר הגדול והתכופף מעט.
היה שם ארון קטן ומוסתר. ניקו פתח את הארון, ומצא קופסא מלבנית בצבע כחול שעל גבה לא רשום דבר.
"מה זה?" שאלה פלור אשר ניסתה להבין מה ניקו גילה, והוא ניגש אליה עם הקופסא הכחולה שמצא.
"זה מה שהיה בארון המוסתר שראית." אמר ניקו והושיט לפלור את הקופסא. היא פתחה אותה בזהירות וראתה דיסק עגול וגדול שלא היה רשום עליו דבר.
פלור הרימה את הדיסק והראתה אותו לניקו. "מה זה הדיסק הזה?" שאלה.
"בואי נבדוק." אמר ניקו, לקח את הדיסק, הכניס אותו אל מקלט הוידאו שהיה בחדר.

לונה, ישבה על מיטתה בחדר השינה, בעודה מזילה כמה דמעות מעיניה הכחולות והקטנות.
ולה ומיה, נכנסו באיטיות ובמעט פחד אל החדר, כשהן חושבות איך יגרמו לחברתן לסלוח להן.
"מוני?" ניסתה ולה לפנות אליה בשם החיבה שניתן לה בבית.
"זה לא יעבוד לך, ולריה." אמרה לונה בזעם וניגבה את עיניה עם ממחטה.
ולה הופתעה "היחידה שלא קוראת לי בשמי הפרטי, זו את. זה סימן שאת באמת כועסת." אמרה והתקרבה אליה מעט.
"איזו סיבה יש לי כדי לא לכעוס?" אמרה לונה.
"לונה, אנחנו רק ניסינו לעזור לך." אמרה מיה.
"אני ביקשתי את עזרתכן?" שאלה "כבר מאתמול, אמרתי לכן בחדר השינה שאני לא רוצה שתתערבו בדבריי האישיים!" כעסה "ולא הקשבתן לי."
השתיים הביטו זו בזו וולה החלה לגמגם מעט. "לונה… רצינו לשמח אותך כי גילינו משהו באותו ערב."
"מה גיליתן?" שאלה לונה בסקרנות וולה הביטה במיה בשנית. "ולה… שמעה את כריס ואת פבלו מדברים בחדר השירותים ו…" החלה מיה לדבר ולונה התרוממה מעט בסקרנות. "כריס אמר שהוא אוהב אותך."
לונה הופתעה "ורצינו לגרום לכם להיות ביחד." אמרה ולה "כדי לשמח את שניכם."
"הוא באמת אמר את זה?" שאלה לונה.
"כן." אמרה ולה והניחה את ידה על בירכה של לונה, שהביטה בה במעט שמחה.
"עצרו שנייה!" קראה מיה "יכול להיות שאת, לונה, אוהבת את כריס?" שאלה בסקרנות.
לונה הביטה בה והסמיקה מעט.
"ולה, אני לא מאמינה שקלעת בול!" קראה בהתלהבות וקפצה על מיטתה של לונה.
"לא רציתי לספר לכן, כי ידעתי שתנסו לשדך ביני לבינו ורציתי שזה יהיה משהו אמיתי." חייכה לונה "אבל עכשיו אני יודעת שזה אמיתי!" קראה וחיבקה את ולה ומיה בחוזקה "אני מצטערת שכעסתי כל כך." אמרה והשתיים סלחו לה וחיבקו אותה.

תא, סיים לספר ולפרט לחבריו את תוכנית השחרור של לוס מהבר והחבורה הופתעה מעט.
"אתה בטוח שזה יעבוד?" שאל פבלו.
"תסמכו עליי." אמר תאו "מתי תוכנית שתכננתי לא פעלה כמו שצריך?" שאל ופבלו וכריס הביטו זה בזה וצחקו.
"טוב, אז התוכנית של מסיבת ההפתעה שלך, כריס לא עבדה כמו שצריך." אמר תאו "אבל אני בטוח שהתוכנית הזו תעבוד!"
"אני סומכת עלייך, תאו." אמרה לוס "אני רוצה לצאת מהבר הזה."
"לוס, באיזה יום הבר מלא באנשים?" שאל כריס.
"בדרך כלל, בימיי חמישי." חייכה.
"מעולה. התוכנית שלנו, יוצאת לפועל בעוד יומיים!" קרא תאו והארבעה חיבקו זה את זה.

חצי שעה חלפה. ניקו ופלור המתינו, וסרט הוידאו לא פעל במקלט שהיה בחדר הסודי.
"מה נעשה עכשיו?" שאלה פלור בייאוש.
"אני יודע איפה נוכל לראות את הסרט." אמר ניקו.
"איפה?"
"בסטודיו, יש טלוויזיה קטנה וDVD עם אפשרות להכנסת דיסקים."
"אבל, איך נדע שאף אחד לא יראה אותנו?"
"אני כבר אדאג לזה." חייך ניקו בערמומיות והשניים יצאו מהחדר המסתורי אל הסטודיו, בעוד הדיסק והמפה המסתוריים בידיהם.


תגובות (4)

וואווווו!!!
זה פרק ממש ממש יפההה
אני מחכה כל כך להמשךךך ולדעת מה קורה בעלילהה או בעצם בכמה עלילות שיש פהההה
תעלי פרקים קצת יותר מהרררררר!!!
~ נוני סיפורים ~

29/08/2013 10:13

מגניב פשוט אני שונא לקרוא סיפורים ארוכים אבל כתבת מגניב ואם בא לך יש איזה שיר אחד אצלי עם 0 תגובות את יכולה למלא בו תגובה לפחות חח

29/08/2013 10:22
נערה מספרת סיפורים MOI

וואייי!!!
את חייבת להמשיך!!!
ודרך אגב, את סופרת מלידה !!!

29/08/2013 10:31

היי, את יכולה לחפור פחות? קוראים באים מטבעי

30/08/2013 07:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך