Story-G
מה פלור וניקו עומדים לעשות עם המידע החדש שהתגלה להם?
מיהו ברונו לואיס ומה הוא מחפש???
כל זאת בפרקים הבאים♥

~ מצטערת שלקח לי הרבה זמן להעלות את הפרק :-) ~

פרחי מונטריי (פרק 16)

Story-G 06/09/2013 820 צפיות 4 תגובות
מה פלור וניקו עומדים לעשות עם המידע החדש שהתגלה להם?
מיהו ברונו לואיס ומה הוא מחפש???
כל זאת בפרקים הבאים♥

~ מצטערת שלקח לי הרבה זמן להעלות את הפרק :-) ~

בבניין משרדים קטן בצפון העיר מונטריי, בערך בקומה השלישית, נמצא ברונו לואיס המבוגר, בעל השיער החום האסוף לגולגול נמוך והעיניים הכחלחלות, כשהוא ממתין לאחד מעובדיו שיגיע אל משרדו עם חדשות טובות.
נשמעה נקישה בדלת וברונו הזמין את העובד אל משרדו.
"נו, לורנטס." אמר ונשען לאחור "יש לך חדשות טובות עבורי?"
"לצערי לא, אדון לואיס." אמר לורנטס "עוד לא הצלחנו לאתר אותה."
ברונו התרומם מכיסאו והסתובב במשרד. "איך זה ייתכן?" זעם "יש לכם את כל הנתונים האפשריים כדי לאתר את האבן הזו!"
לורנטס הביט בברונו במעט לחץ "למעשה, חסר לנו נתון אחד."
ברונו הסתובב אל לורנטס "איזה נתון חסר?"
"חסרה לנו המפה." אמר במעט היסוס.
"מה זאת אומרת, חסרה לנו המפה?!" קרא "רק בעזרת המפה נדע את מיקומה המדויק של האבן!"
"אני אטפל בזה מיד, אדון לואיס."
"אני מקווה מאוד." אמר ולורנטס יצא במהירות מהחדר בעוד שברונו התיישב שוב על כיסאו השחור ונאנח. הוא הפעיל את המחשב שהיה על שולחנו עד שהבחין בנקודה אדומה וקטנה המהבהבת מאחד הבניינים של העיר.
חיוך ערמומי עלה על פניו "סוף סוף, מצאתי אותך." ויצא ממשרדו במהירות.

כריס, הסתובב מעט בבית ולונה הציצה בו מבעד למעקה המדרגות עד שולריה הבחינה בה.
"מה את עושה?" שאלה בסקרנות, לונה קפצה ממקומה וכריס הרים את ראשו והסתכל על לונה בסקרנות. "לונה, מה את עושה שם?" שאל ולונה החלה להסמיק.
היא התרוממה בזריזת, העיפה את האבק שהיה על חולצתה וכשעמדה ללכת מהאזור, אמיליה יצאה מהמטבח.
"ילדים, התאספו בסלון בבקשה. היום הוא יום הניקיון החודשי." אמרה.
"מה?!" שאלו הילדים בעצב.
"קראו לכולם ואני אחלק לכם את המטלות שלכם." והילדים הלכו לקרוא לחבריהם.
ניקו ופלור, ישבו בסטודיו וניקו ניסה להפעיל את הטלוויזיה עד שמיה נכנסה לחדר.
פלור, סובבה אליה את ראשה "היי מיה." אמרה בחיוך ומיה הביטה בה במעט קנאה עד שלונה גם כן נכנסה לחדר.
"בואו חברים, היום זה יום הניקיון החודשי." אמרה לונה, מיה יצאה מהחדר וניקו עזר לפלור להתרומם. "מה זה יום הניקיון החודשי?" שאלה פלור בעודה יורדת עם ניקו במדרגות.
"פעם בחודש, אמיליה מחליטה להעביד אותנו בניקיון הבית."
פלור הביטה בניקו "מה כל כך קשה בלנקות בית?" שאלה.
"אני מבין שעוד לא ניקית את הבית שלנו." צחק ניקו וכל הילדים ישבו בסלון הבית, מלבד פבלו שישב עם לוס בגינה.
"למה פבלו לא נמצא פה גם?" שאלה לונה בכעס.
"לבן של מנהל הבית, אין צורך לנקות. ככה אדון מרק אמר! אל תתחכמי איתי גברת צעירה."
"טוב, עכשיו אחלק לכל אחד את המשימה שלו." אמרה אמיליה והחלה בחלוקה.

הילדים התפזרו ברחבי הבית והחלו לנקות. פבלו ולוס נכנסו פנימה ואמיליה ניגשה אל השניים.
"פבלו יקירי, החל יום הניקיון של הבית. אתה כמובן לא צריך לנקות דבר." אמרה אמיליה. "מצטער, אמיליה. אני עומד לעזור לחבריי לנקות." התחצף והוא ולוס ניגשו אל המטבח.
היו הרבה כלים מלוכלכים בכיור הבית. פבלו ניגש אל אחת המגירות ולקח זוג כפפות גומי.
לוס לקחה מידיו את כפפות הגומי ושמה אותן.
פבלו הביט בה בהתפעלות "נו, למה אתה מחכה? אתה לא מתכוון להביא לעצמך זוג כפפות נוסף?"
"לוס, את אורחת בבית שלנו. את לא אמורה לנקות."
"אז מה." התחצפה מעט "ניקיון זה המומחיות שלי." חייכה ופבלו לקח זוג כפפות נוסף, שם אותן והשניים ניגשו למלאכה.

לונה וכריס, טיטו את האבק שהיה על רצפת המסדרון בקומה השנייה.
"לונה, בקשר למה שקרה היום עם ולה ומיה… או, מה שהיה אמור לקרות."
"אתה לא צריך להסביר לי." חייכה לונה "אולי זה היה אמור לקרות, אבל במועד אחר."
"למה את מתכוונת?" שאל כריס בתמימות.
לונה הניחה את המטאטא על רצפת המסדרון, ניגשה אל כריס בעדינות ונישקה אותו בעדינות ובמהירות.
כריס הביט בה בחיוך. הוא ניגש אליה, אך לא הספיק לחבק אותה מכיוון שאמיליה הביטה בהם בזעם.
"תחזרו לעבודה!" קראה "אל תתעסקו בשטויות!"
"כן גברת אמיליה." אמרו השניים, חזרו לנקות וחייכו אחד לשנייה חיוך קטן.

ניקו ופלור, שסיימו לנקות את הסטודיו כפי שהוטל עליהם, ניסו שוב אך לצערם, לא הצליחו לצפות בסרט גם בסטודיו והחלו להתייאש.
"אני מוכרחה לגלות מה יש בסרט הזה!" קראה פלור.
"אבל הדיסק לא פועל בשום מקום." אמר ניקו "ואין דרך שבה נוכל לצפות בו."
"אז בוא נתעסק במפה." חייכה פלור והשניים הביטו בה יחד במטרה להבין מהי נקודת ההתחלה שלה.
פלור הביטה במפה בסקרנות עד שהבחינה במשהו משונה.
"ניקו, תראה את זה!" קראה וניקו התקרב אליה.
"מה גילית?" שאל והביט במפה.
"אתה רואה את ציור הבית הקטע שמופיע בחזית המפה?" שאלה והצביעה על הסימון.
"כן. מה עם הבית הזה?" שאל ניקו.
"הציור הזה, נראה בדיוק כמו הבית שלי במקסיקו סיטי. נקודת ההתחלה של המפה מתחילה מהבית שלי!"


תגובות (4)

אמאאא מי זה האיש הזהההה?????
לקח לך הרבה זמן להעלות פרקקקקק
הייתי במתחחח!!
תמשיכי מהר בבקשההה ♥

06/09/2013 11:12

תמשיכיי

06/09/2013 12:06

ואווו יש לך כתיבה ממש ממש יפה!! כל הכבודד!
לא קראתי את כל הסיפור אבל הוא נשמע טוב… :))

07/09/2013 06:49

יש לך שפת כתיבה מהממממתתת:)
הסיפור נשמע סבבהה

15/09/2013 08:14
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך