Story-G
מה מרק עומד לעשות לילדים?"
תשובה בפרק 6! ♥

~ הינה שאלה קטנה ~
מה דעתכם על התוכנית של כריס ולונה?

פרחי מונטריי (פרק 5)

Story-G 31/07/2013 982 צפיות 9 תגובות
מה מרק עומד לעשות לילדים?"
תשובה בפרק 6! ♥

~ הינה שאלה קטנה ~
מה דעתכם על התוכנית של כריס ולונה?

כריס הושיב את לונה על הספסל הלבן והקטן שהיה בגינה, ולקח כיסא קטן וחום שהיה לידו והתיישב מולה.
"אז, על מה אתה רוצה לדבר איתי?" שאלה.
"אני צריך את עזרתך." אמר "אבל אני צריך שתסכימי לכך כבר עכשיו."
"בסדר, אני מסכימה. אבל מה אתה רוצה לומר לי?"
"יש לי תוכנית קטנה, כדי לגרום לכולם לצחוק קצת." אמר כריס ועל פניו עלה חיוך קטן.
"בסדר, אני בפנים!" אמרה לונה "ספר לי מה התוכנית." וכריס לחש לאזנה את הרעיון שלו.

הערב ירד, וכל הילדים התארגנו לשינה.
כאשר נכנסה אל החדר לבושה בפיג'מה ארוכה, שעל חולצתה הלבנה ציור של מיקי-מאווס, ומכנסיה לבנים, פלור ישבה על שמיכת מיטתה וסידרה אותה כשמיה, אשר לבושה בחולצה ארוכה בצבע ורוד ומכנס ארוך שחור, וולה, שלבושה בפיג'מה ארוכה שעל חולצתה התכלת מצוייר ענן ומכנסיה בצבע תכלת, נכנסו אל החדר.
"היי." אמרה פלור, סיימה לסדר את מיטתה ואספה את שיערה לקוקו גבוה המופנה לצד.
"היי." אמרה ולה וטיפסה על הסולם לעבר מיטתה ונשכבה על ביטנה בעוד שרגליה מתנדנדות קדימה ואחורה וידיה משולבות על הכרית.
מיה הדליקה את המנורה הקטנה שהייתה על הקיר שליד מיטתה והתכסתה בשמיכתה, כשפניה מופנים אל פלור. "איך היה יומך הראשון בבית?" שאלה.
"היה מדהים!" אמרה פלור "אני מודה לכן על היחס החם שלכן אליי."
"אין בעד מה." אמרה ולה וגיחכה.
"ולריה, יש לי שאלה." אמרה פלור.
"מה קרה?" שאלה ולה.
"את והבחור הזה, עם התלתלים, אתם ביחד?"
"כן. למה את רוצה אותו?" אמרה ולה במעט זעם.
"לא." ענתה פלור "סתם סיקרן אותי לדעת."

השעה שבע בבוקר. כריס ולונה לא נמצאים בחדרים שלהם. כל הילדים ישנים. לונה נכנסה אל חדר השינה, לבושה בחולצה ארוכה אדומה, שעליה מצוייר דובי לבן, ומכנסיים תואמים.
והעירה את פלור.
"פלור, קומי כבר!" לחשה לה.
פלור התרוממה מעט, שפשפה את עיניה והביטה בלונה "מה, מה השעה?" אמרה בעייפות.
"השעה לצחוק!" אמרה ופלור התיישבה על מיטתה.
כריס, אשר לבש גופייה לבנה, ז'קט אפור ומכנסיים שחורים, עשה את אותו הדבר. הוא העיר את ניקו והארבעה יצאו מהחדרים ונכנסו אל חדר השירותים.
"אתם מוכנים להסביר לנו למה הערתם אותנו?" שאל ניקו.
"הערנו אתכם כדי לצחוק קצת." אמר כריס והוציא מהארונית שלו קמח. ניקו ופלור צחקו "מה אתם מתכננים לעשות עם זה?" שאלה פלור.
"בואו תראו." אמר כריס ונתן ללונה מעט מהקמח והארבעה התפצלו. לונה ופלור הלכו אל חדר הבנות, וכריס וניקו אל חדר הבנים.
"שלוש, ארבע…" אמרה לונה "ו…!" צעקה והשתיים זרקו על כל הבנות את הקמח.
"אהה!" צעקו ולה ומיה ולונה ופלור התפקעו מצחוק.
ולה ירדה ממיטתה, לקחה מעט קמח וזרקה על שיערה של לונה. מיה עשתה את אותו הדבר, לקחה מעט קמח וזרקה על פלור וכך החלה מלחמת הקמח.
הבנים עשו את אותו הדבר, וגם ביניהם החלה מלחמת קמח.
כל החברים ניהלו מלחמה בחדריהם עד שכריס החליט להעביר את הקרב אל הסטודיו. הוא יצא מחדרו וקרא ללונה ושאל את דעתה בעניין והיא לא התנגדה.
לאחר שכולם עברו אל הסטודיו, נהנו וצחקו כריס ניגש אל לונה והעיף עליה מעט קמח.
"התוכנית שלך הצליחה כריס!" אמרה לונה בהתלהבות "כולם מאוד נהנים."
"וזו לא התוכנית היחידה שיש לי." אמר והשניים המשיכו במלחמת הקמח.
"מה קורה כאן?!" שאל מרק בזעם וכל הילדים נעצרו במקומם, והביטו בו כשהם מלאים בקמח.


תגובות (9)

ממש יפה! לונה זה ירח, ידעת? (בספרדית.) ו ולה זה נר בספרדית. את במקרה יודעת ספרדית? אם כן, גם אני!

31/07/2013 09:23

כן, ידעתי את שני הדברים האלו! אני אוהבת מאוד ספרדית ואני גם לוקחת שיעורים פרטיים כדי להעשיר קצת את השפה שלי ♥

31/07/2013 09:27

*אה שכחתי לכתוב משהו קטן:
את התכוונת ל – VELA אבל בסיפור שלי את שם החיבה של ולריה מבטאים כך: VALE :)

31/07/2013 09:30

אהההה. אני יודעת ספרדית כי ההורים שלי וסבתא שלי ארגנטינאים. את כותבת ממש יפה, רק שתדעי. אני ממליצה לך לכתוב גם מיתולוגיה או פנטזיה, כי את ממש טובה בתיאור. את ממש מתארת את הכול. בפנטזיה ובמיתולוגיה זה יותר מתאים, כי בסיפורי אהבה תמיד יש לרוב שיחות.

31/07/2013 09:32

אהה ודרך אגב, בפנטזיה ובמיתולוגיה יש יותר פעולות, אז את יודעת לתאר אותם.

31/07/2013 09:32

אני שמחה שאהבת את צורת הכתיבה שלי!
אבל גם בסיפוריי אהבה ישנם תיאורים ואני חושבת שהתיאורים עוזרים מאוד למונולוגים בין האנשים בסיפור ♥♥

31/07/2013 09:33

יש לך מייל או משהו? אשמח לדבר אייתך בצאט ולא בתגובות חח ;)
דרך אגב, אני ליאת.

31/07/2013 09:35

יאייי איזה פרק מהממממם ! אני מאוווהבת בסיפור הזה !
אחלה מלחמת קמח ;) תמשיכיייי דחווווף ! <3

31/07/2013 13:30

תמשיכייייייייייי

31/07/2013 15:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך