Story-G
מה יקרה במשחק "אמת או חובה" ?
תשובה בפרק הבא! ♥

פרחי מונטריי (פרק 8)

Story-G 06/08/2013 959 צפיות 4 תגובות
מה יקרה במשחק "אמת או חובה" ?
תשובה בפרק הבא! ♥

השעה שש בערב. כל הילדים בחרו בגדים יפים לקראת המסיבה שלהם.
פלור חיפשה בתיקה שמלה, חצאית או בגד מיוחד שאימה ארזה לה, אך לא מצאה לבוש מספיק חגיגי למסיבה.
"מה קרה פלור?" שאלה לונה שבדיוק נכנסה לחדר כשעליה שמלת סטרפלס שחורה.
"אני לא מוצאת מה ללבוש למסיבה הערב." אמרה בייאוש "וואוו! זה מה שאת מתכוונת ללבוש?"
"כן." אמרה לונה ולקחה את השמלה הורודה שהייתה על מיטתה "הינה פלור, את יכולה ללבוש את השמלה הזו." אמרה לונה והושיטה לפלור את השמלה "את השיער אני כבר אסדר לך."
"וואוו! תודה לונה." אמרה פלור בהתלהבות "אני חושבת שאלך לחפוף את השיער כדי שיהיה יפה במסיבה הערב." ויצאה מהחדר אל המקלחת. ולונה סידרה מעט את שיערה.

פדרו התחיל להתלבש. הוא לקח חולצה מכופתרת לבנה, מכנסיים שחורים ונעליים שחורות, אך הוא הסתבך בקשירת עניבת הפרפר על חולצתו.
"היי פדרו." אמרה ולה כשנכנסה אל החדר "אתה צריך עזרה?"
"כן, תודה ולה." אמר פדרו וולה התקדמה לעברו, סידרה את עניבתו והביטה בו בחיוך, אך לפני שהספיקה לנשק אותו, תאו נכנס לחדר, והיא זזה לאחור.
"הפרעתי לכם?" שאל תאו.
"לא, לא, בכלל לא." אמרה ולה "טוב, אני חושבת שאלך לסיים להתארגן." אמרה ולה ויצאה מהחדר בחיוך, כשתאו לקח מארונו את בגדיו למסיבה.

בשעה רבע לשמונה, כריס, שלבש חולצה לבנה, ז'קט משובץ בצבעים שחור-לבן, מכנסיים שחורים ונעליים שחורות, נכנס אל הסטודיו וסידר אותו לקראת המסיבה. הוא תלה כדור מראות מסתובב על התקרה, הוא שם מוסיקה קצת חזקה ברדיו, סידר את הפופים בצדדי החדר כדי שיהיה מקום לריקודים, הכין כיבוד קל ושתייה קלה, שם כמה כסאות מלבד הפופים, וכשסיים לסדר, הבנים נכנסו לחדר.
ניקו לבש גופייה לבנה ומעליה חולצה מכופתרת שחורה, מכנסיים שחורים ונעליים שחורות ותאו לבש גופייה שחורה שעליה מצוייר שלד לבן, מכנסיי ג'ינס בצבע כחול כהה עם קרעים ונעליים שחורות.
כריס ניגש אל הבנים והזמין אותם להיכנס לחדר בחיוך.
"איפה הבנות?" שאל תאו.
"הן יבואו כשאקרא להן." אמר כריס
"מה זאת אומרת?" שאל פדרו וכריס ביקש מהם לשבת על הפופים, ולאחר מכן לקח את המיקרופון שהיה ליד הרדיו.
"ועכשיו רבותיי, אני שמח להציג בפניכם את בנות המעון!" אמר והבנים מחאו כפיים.
כריס פתח את הדלת ולונה עמדה בפתחה, לבושה בשמלת סטרפלס שחורה, בנעליי עקב שחורות, ושיערה אסוף לגולגול גבוה. היא הניחה על ידה על המותן וצעדה אל החדר בחינניות, והבנים מחאו כפיים ולונה התיישבה על אחד הכיסאות.
השנייה שנכנסה הייתה ולה, לבושה בחולצת בטן לבנה, בחצאית שחורה, בנעליי עקב שחורות ושיערה חלק. היא צעדה אל החדר באלגנטיות ובחיוך, הבנים מחאו כפיים והיא התיישבה ליד לונה.
מיה נכנסה שלישית. היא לבשה חולצה לבנה שעליה מצוייר פרח, מכנס ג'ינס קצר וכחול, נעליי עקב לבנות וחלק משיערה היה אסוף לקוקו. היא צעדה בחיוך אל החדר, הבנים מחאו כפיים והיא התיישבה ליד ולה.
האחרונה שנכנסה הייתה פלור. לבושה בשמלה ורודה, נעליי עקב לבנות, ושיערה עם בייביליס ופרח ורוד. היא צעדה בחן מול הבנים והם שרקו לה ומחאו לה כפיים והיא תיישבה ליד מיה.
"טוב חברים, אחרי שהבנות נכנסו לחדר, הגיע הזמן להתחיל במסיבה!" קרא כריס בהתלהבות וכל הילדים התחילו לרקוד.

בינתיים, במסיבתו של פבלו, כל האורחים נכנסו אל הבית וביכו אותו לשובו לארץ ואמיליה הגישה לכולם שתייה קלה ומזון. פבלו נראה מטופח ומסודר מאוד. הוא לבש חולצה מכופתרת לבנה, ז'קט שחור, עניבת פרפר שחורה, מכנסיים שחורים ונעליים סגורות ושחורות.

במסיבתם של ילדי המעון, כולם רקדו ונהנו.
ולה ופדרו רקדו ביחד.
"אז פדרו, אהבת את המראה שלי?" שאלה ולה בחיוך.
"כמובן שאהבתי, אני אוהב אותך בכל מצב!" אמר בשרמנטיות וולה נישקה אותו.
פלור ומיה ישבו על הכיסאות ושתו מיץ, עד שניקו ניגש אליהן.
"נהנות מהמסיבה?" שאל בחיוך.
"כן, מאוד." אמרה מיה ופלור הסכימה איתה.
"את רוצה לרקוד איתי?" שאל ניקו את פלור ופלור חייכה "טוב, בסדר." אמרה והשניים הלכו אל הרחבה ומיה ישבה על כיסאה וקינאה מעט.
לונה נגשה והתיישבה ליד מיה "מה קורה מיה?" שאלה.
"תסתכלי בעצמך." אמרה מיה והצביעה על ניקו ופלור שרוקדים ברחבה.
"עוד לא אמרת לניקו?" שאלה לונה.
"איך יכולתי?" שאלה מיה "רואים שהוא אוהב את פלור."
"את לא יכולה להיות בטוחה כל כך." אמרה לונה "את חייבת להעז ולהתוודות בפניו."
"אני הולכת לשירותים." אמרה מיה בהתחמקות ובדיוק כשיצאה מהחדר כריס לקח את המיקרופון והחל לדבר.
"חברים, חברים צומת לב בבקשה." ביקש "אנחנו עומדים להתחיל במשחק הראשון שלנו להיום, אמת או חובה!" כל הילדים חייכו והתרגשו וכריס הביא את הבקבוק השקוף והריק ואסף את כל הילדים למעגל.
"מוכנים להתחיל?" שאל כריס.
"כן!" אמרו הילדים וכריס סובב את הבקבוק


תגובות (4)

יאיייייייייייייי איזה פרק יפה ^_^
תמשיכייייייייייייי!!!!
אני במתח…….
את כותבת מושלם
אוהבת שרית

06/08/2013 06:36

תמשיכי!!
ותעשי פרקים יותר ארוכים!

06/08/2013 07:30

ואוו את כותבת ממש יפה ומרגש! אהבתי תמשיכי :)

07/08/2013 05:06

תמשיכייייייי!!! זה פרק מהמםםםםםם

07/08/2013 08:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך