פריז עיר אהבה♥ ממש לא!! הוליווד עיר האהבה!! פרק 2

26/05/2013 745 צפיות אין תגובות

מנקודת המבט של יעל-
כעברו כחמש שנים אני כבר לא בילברית אני דיירקשנית תודו שעברו המון שנים אספר לכם מה שהיה בחמשת השנים האחרונות:
אני הייתי מעולפת כ- 5 ימים לשווא בגלל שג'סטין לא הגיע להופעה :( אז במקום זה הביאו את וואן דיירקשן הם שרים מדהים ואני התאהבתי בנייל אבל אני לא סוג מעריצה שלו אלה סתם מעריצה. אז אחרי ההופעה אני וג'סיקה (חברה שלי) רצנו מאחורי הקלעים כאשר השומרים עסוקים עם המנהלת שהיא בחורה -.- . ראיתי את נייל החתיכוש שלי ובזאת אני חיבקתי אותו, הוא בתוך חיבוקי שאל:" היי, מי את?" אני עניתי:" אני יעל או יעלוש או בייבי מה שיצא לך אני בת 17 וחצי. דרייקשנית!! מאוהבת………..
" היי אני ג'סיקה בת 18 (שכחתי היה לה יומהולדת) אני דיירקשנית שרופה השמות החיבה שלי: ג'ס ג'סי אז מה שאתם רוצים ובמיוחד אמרה זאת להארי סטיילס וזאין מאליק. אני לקחתי מהכתף את ג'סיקה לכייווני ואמרתי: " לא יצליח לך עם מאליק אלה עם סטיילס כי למאליק יש חברה מ'ליטל מיקס' אז פאדיחה.."
ג'סיקה תפסה את עורפי והפילה אותי ארצה הכלבה הזאתי ועשתה חיוך כאילו לא קרה כלום. הארי התקרב אליה ואמר:" פ'ששש יכולות הגנה אני אוהב את זה!!!" O _o ג'סיקה לקחה את ידו והפילה אותו היא היפכה אותו ונפל כמוני ארצה.. "אמא איזו כלבה!! ובגלל זה היא מאמי" גילגלתי עניים וקמתי. אמרתי לגי'סיקה להירגע אך היא עשתה זאת לכל חברי הבנים!!! לקחתי אותה מהאוזן והרבצתי לה חמישה פעמים בישבן האמתי שחכתי להגיד איך היינו נראות: ג'סיקה לבשה מחוך שחור צמוד עם תחרה וורודה נוצצת ומכנס ג'נס וורוד קצרות ונעלי בובה לבנות,.
אני לבשתי סטרפלס צמוד עם תחרה שחורה ונקודות שחורות שהוא בעצם היה לבן וג'נס בצבע צד שחור וצד לבן. ונעלי עקב וורודות בובתיות
קבוצת הבנים אמורה הייתה ללכת ונישקתי את נייל בלחי [: וג'סיקה נישקה בפה את סטיילס -.- והם הלכו…. חזרתי הביתנ עייפה ונשכבתי עם המחשב במיטה. פתאום בטוויטר הייתה הודעה מג'סטין ראש קסדה גילגלתי עניי ופתחתי:" היי יעלוש מה ניש?"
אני נאנחתי ורשמתי:" מה ניש? מה ניש? זה מה שיש לך לומר אחרי שהרסצי חולצה של 400 ש"ח בישביל לכתוב עליה אני בילברית שרופה!!!! אתה יודע כמה היא הייתה יפה!! אבל אתה פתאום לא הגעת.." אני שמחתי שהוצאתי עליו את הכעס… " קודם אל תאשימי אותי תאשימי את פח מזייבלחשן שהם הוציאו אותי מדעתי ובמקום להיות פה בישראל איתך הם היו" פערתי פה וכתבתי:" מה אתה מאשים אותי בזה אני לא אשמה שאתה לא באת אז שקט וביי!!" סגרתי את הטוויטר ובכיתי בכי מר רעל זה שאני נישקתי את נייל בכי אושר ועל זה שהיתיידדי עם ג'סטין בכי עצב…..
-הסוף-
וכך הכל היה שנהפכתי לדיירקשנית אבל יצפה לנו עוד המון……..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך