הם היו על הספינה יש חנויות בגדים, אלה חנויות אמיתיות בראשל"צ

פריז עיר אהבה♥ ממש לא!! הוליווד עיר האהבה!! פרק 4

18/05/2013 782 צפיות אין תגובות
הם היו על הספינה יש חנויות בגדים, אלה חנויות אמיתיות בראשל"צ

אני התרחקתי ממנו הפלתי קולבים בלי בגדים ועם בגדים הוא רק התקרב והתקרב עם מבטו הקר…..
-הטראומה לפני שנה-
אני שיחקתי עם חברות וחברים היה לי חבר (זוג) ושמו תום. שיחקנו בחוץ עד שלפתע 'ידידי' דין רצה שאבוא לצד. אנחנו לא הלכנו לצד הלכנו ליער:" גבעול (שם חיבה כי פרוש שמי הוא הרים הגבוהים ליעלים ויצא גבעול)" הוא אמר במרירות אני עניתי:" מה?" "אני אוהב אותך תסכימי להיות חברתי?" אמר בהתרגשות בלעתי את רוקי ואמרתי:" סורי אני ותום ביחד" דמעות עמדו בעיניו והוא התחנן אך ראשי הניד בשלילה הוא אמר:" לא רוצה לא צריך הלכת בדרך הקשה" הוא התקרב אליי אני התרחקתי עד שנבלמתי בביקתה ישנה הוא אמר:" תיתכונני" ואז הוא נישק אותי בכוח מהיד לצוואר ומהצוואר לפנים אני התנגדתי עד שהוא הגיע לפי ואז אנס אותי לא בלי להגיד זה פרטי ואז התנשק איתי בפה אני ניסית לסגור את שפתי אבל הוא פתח אותן עם שיניו איכס!! תום ראה אותי ביקשתי ממנו עזרה הוא רץ לכאן נתן אגרוף לפניו של דין חולצתי כמעט נשרה ממני ומכנסי אבל סידרתי אותם. תום הסתכל עליי במבט כועס ולא הבנתי למה ואז דין נתנו לו בעיטה לבטן והם התחילו לריב מכות עד הדם כאשר הם סיימו אני החטפתי מכות לדין שהוא היה חלש נתתי לו בעיטות אגרופים צביטות XD עד שהוא התעלף. תום התרחק ממני ואמר:" אני אוהב אותך אבל כל עוד אנחנו יחד החלאה הזאתי לא רק יכולה לפגוע בי אלה בך" וירדו לו דמעות מהעניים אני אמרתי:" לא אכפת לי אני אוהבת אותך שירביץ לי יכלאו אותו :) " הוא ענה:" מאמי אני מצטער אבל לא" הוא נישק אותי בלחי ואז הלך משם אני נתתי בעיטות לדין שבגללו כל זה קרה ורק המשפחה יודעת זאת גם תומר. תומר הבטיח לי להגן עליו אבל….. כעבור כמה חודשים רציתי להגיד לתום שכלאו את דין, אבל כאשר באתי הוא התנשק עם חברתי הכי טובה מוראל. תום שם לב ואמר:" כן זה מה שאת חושבת אני מאוהב בה אני ידעתי שאנחנו נוכל להיות יחד אבל אהבתי אותה והייתה לי סיבה להיפרד ממך" אמר לי בקול רם מאוד ובכעס. אני דחפתי אותו נתתי לו מכות חזקות בבטן ובמקום הרגיש הוא לא נשבר עד שנתתי לו לאף והוא התחיל לדממם :" את לא יודעת לאן הכנסת אותך" אני ברחתי מהר מהר רצתי ליער איפה שהתקרית קרתה עוד פעם הבקתה בלמה אותי ועל הוא נתן לי אגרופים בבטן בעיטות ברגליים כאב לי אבל לא הזיז לי כ"כ אבל כאב עד למכה שבו הוא התכוון עם האגרוף בפרצוף ועם הבעיטה למקום הרגיש אבל פתאום אחי תומר בלם לי את המכות לו לא הזיז הוא צעק לי:" תיסתלקי" ורצתי מהר בוכה…. ראיתי שתום רצה לרוץ אחריי אבל תומר החזיק בחולצתו ולא התאמץ נעצרתי מאחורי עץ עבה וראיתי איך תומר מרביץ לתום נותן לתום מחזיק בחולצתו ונותן אגרופים שכך פניו סותים לשתי כיוונים… כשתום נפל תומר נתן לו בעיטות וירק עליו:" חלאה" אמר והלך. חיבקתי אותו והוא הרים אותי.
-סוף הטראומה-
דין הסתכל עליי במבט עצוב ואמר:" אני מצטער זה לא מה שאת חושבת" אני דחפתי אותו ואמרתי:" אתה נישקת אותי הורדת לי את הבגדים( לא הוריד אלה נו הוא הרס אותם כי הם כמעט נשרו) מה עוד אתה אנסת אותי לא ולא פשוט לא!!! לא ממש לא" שילבתי ידי מכעס :" אבל גבעול.." הוא אמר ביובש ובעצב :" לא זהו ביי אני לא אסלח ביי ולא אהיה קרובה אלייך ביי אנחנו רק קונים ואני לא מכירה אותך!!!" תום הנהן כי הבין אותי וכאילו אנחנו לא מכירים. תומר יצא עם חיוך ואמר:" איך?" אני עניתי :" מדהים" וקפצתי על גבו ואמרתי בעליזות כאילו כלום לא קרה:" בוא נלך לחנות אחרת משעמם פה" תומר הנהן הלך לתא ההלבשה הוריד את המיכנסיים ושם את מכנסי אדידס הירוקות קנה את הג'ינסים ועוד 3 חולצות ו- 4 מיכנסיים ו- 3 זוגות נעליים כפכפים ספורט סניקרס ועוד אחד שהתלבט אבל לבסוף קנה קרוקס. הלכנו לחנות GOLF וקנינו שם 5 חולצות 6 מיכנסיים 4 זוגות נעליים 5 חגורות ועוד חולצה. הלכנו ל- ליאוריצ'י קנינו 3 חולצות 3 מיכנסיים ו- 2 שמלות לחברה של תומר. הלכנו ל-מאתי'ס ולחנות האחרונה למאצ'ו המוכר לצער רב נחשו היה תום….. התעלמתי ממנו למרבה המזל הייתה עוזרת בת וקנינו סה"כ 80 פריטים גם ממאצ'ו ומאתי'ס וזה עלה לנו כ-1953 אבל הייתה לו הנחה בגלל זה. חזרנו הבית עייפים וכולי…. נפלתי על המיטה שלי ותומר כי החדר שלו מוצף.בדלת נמעו דפיקות ודין נכנס תומר אמר:" אני רעב אני כבר בא" והלך דין היתיישב לידי ואני זזתי הוא התקרב זזתי והוא התקרב עשינו זאת עד שנפלתי הוא התפקע מצחוק ואמר:" גבעול לא התשנת" אני קמתי מבויישת ואמרתי:" גם אתה לא!!" והפנתי את גבי והלכתי אך הוא משך בידי אמרתי לו לעזוב אבל הוא לא עזב נכנעתי וישבתי לידו. :" זה לא מה שחשבת" עיניו עמדו לדמוע ראו שכבות של דמעות הוא לקח את ידי הסכמתי והוא אמר:" תום זוכרת," הנהנתי :" אז הלכנו למועדון הוא נתן לי לשתות אלכוהול לא הסכמתי אבל כולם אמרו לי לשתות והתחלתי להשתכר, כשהייתי מעט ערני תום אמר לי אם אני אוהב אותך אני יגיד לך והוא אמר אתה יכול לאנס אותה מה שבאלך כי אותה אני לא אוהב הוא אמר אני שתיתי עוד בבוקר כי תום נתן לי והייתי ערני מעט אז מה שתום אמר אני עשיתי כי קודם לא רציתי לאנוס אותך וגם לא רציתי לעשות לך רע אבל הייתי לא ערני מהאלכוהול ותום הרביץ לי" פערתי פה ביטני קירקרה ודין צחק ואמר:" גבעול אני התגעגעתי ואני עדיין מאוהב" דמקעה" ( למה כי פירוש שמו הוא בקעה ויצא דמקעה כותבים אבל נמע כמו דמקה) דין נישק בלחי שלי והסמקתי היו לי פרפרים בבטן ונישקתי אותו בפה והתנשקנו שרק שפתינו זזים לא גוף לא כלום. תומר נכנס ואמר:" מישהו חזיר דביל ומניאק בא " בטח מי שבא הרגיז אותו לא היה אכפת לי ועדיין היתנשקתי עם דין. תום נכנס עיננו היו מופנים אליו אבל לא הפסקנו הוא שיעל שיעול מזויף :" אחמ אחמ" לא היה אכפת התנשקנו שכך ישבתי עליו וידיו על גבי וידי על צווארו ורגליי כרוכות סביב מותניו. תום נעצב והלך התנתקתי ואמרתי:" ברוך השם" דין נעצב :" למה פרצוף עצוב?" הוא ועם העניים הירוקות שמבקשות שמתחננות אני מאוהבת בו הוא אמר:" אממ עשית את זה בישביל שתום ילך?" אמר ביובש ובשקט עניתי:" ברור שלא תראה" ונישקתי אותו בפה כמו שהיה.
-מנקודת המבט של דין-
אני מת עליה התנתקתי ממנה ואמרתי:" את אוהבת אותי?" היא שתקה וחייכה ונישקה לאפי :" כנראה זה אומר כן" אמרתי בעליזות היא הנהנה ושאלתי:" אנחנו חברים או זוג או ידידים או לא מכירים?" הוא אמרה 2 ונישקה אותי בלחי וקמה ממני. ליבי התרגש אך נעצב…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך