~זה אמור להכנס לקטגוריה של סיפורי אהבה לא שפויים~

פרסיניקו זה שיפ הזוי – פרק 1

01/02/2013 809 צפיות אין תגובות
~זה אמור להכנס לקטגוריה של סיפורי אהבה לא שפויים~

"ניקו!" הוא התעורר בבהלה, הוא שמע את פרסי לידו.
עוד יום מתחיל, עוד יום של האשמות שהוא רצח את אנבת'. הוא לא רצח אותה!
"פרסי, סתום. אני ישן." הוא מלמל, מנסה להוסיף נחירה של שינה לעניין, אולי, אולי הוא יצליח לגרום לפרסי להעלם?
לא, זה לא הצליח. כמו תמיד.
"ניקו אני ארצח אותך! הרגת את אנבת'!" הצרחה של פרסי פילחה את האוויר בביתן האדס השומם.
"לא רצחתי אותה, פרסי! אמרתי לך כבר מליון פעמים!" הקול שלו רעד, הוא שנא את זה שפרסי שונא אותו.
"זה היה חלק ונקי! אתה רצחת אותה!" הצרחה שלו שוב פילחה את האוויר, ניקו נאנח בצער. הוא לא הספיק להגיד מילה ופרסי התחיל לצעוק שוב. "אתה סתם עושה כל דבר שאתה נוגע בו רע!" הוא צעק, ואז קולו נדם.
"אני לא יודע לרצוח חלק ונקי, גאון, ראית מה קרה עם קרבי." אמר ניקו בכעס, מנסה לגרום לפרסי להבין שהוא לא רצח את אנבת', ורק בכוח דמיונו.
"אתה כן רצחת אותה חלק ונקי!" פרסי המשיך לצעוק, ניקו הסתובב עם פניו לקיר וניסה להרדם, אולי פרסי ישכח ממנו…
זו הייתה תקווה מוגזמת, כי באותו הרגע ליאו התפרץ לחדר.
"פרסי! שתוק כבר! אתה גורם לכל המחנה לרעוד מהצווחות שלך!" השיער המתולתל שלו קפץ בזמן שהוא רקע ברגליו. הוא היה ילדותי מתמיד.
"ולקחת את הבינקי שלי!" הוא צרח על ניקו, רוקע ברגליו שוב.
"זה הבינקי שלי, גאון!" נשמע קול של בת מהדלת של הביתן, זו הייתה פייפר, כמו תמיד. ברקע עדיין נשמעו צעקותיו של פרסי שהפכו לחלשות יותר.
"אני אקרא לביה אם לא תלכו מהביתן עכשיו! תריבו במקום אח- ג'וקייים!" ניקו קם בקפיצה מהמיטה, והתחיל להתרוצץ בחדר כמשוגע. הוא התחיל לקפוץ, וזה נראה כמו ריקוד משוגע.
למעשה זו הייתה בריחה מהג'וקים האכזריים שניקו האמין שניסו לאכול אותו, אבל כמו כולם, הוא לא האמין למה שחבריו אמרו לו. הם היו עוד פחות שפויים ממנו.
"פרסי שתוק!" צעק ליאו, ובאותו הרגע נשמעה עוד צרחה, בדיוק באותו הרגע. "ניקו, הג'וקים לא פה!" זו הייתה פייפר, שניסתה לגרום לניקו להפסיק לרקוד כמו בחורה.
"אני אקרא לביה!" איים ניקו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך