5 תגובות ואני ממשיכה...

פרק שלישי:ילד רע וילדה טובה=אהבה???

11/02/2013 761 צפיות 2 תגובות
5 תגובות ואני ממשיכה...

אווף אייך אני אמורה להגיע? המורה תהרוג אותי חשבתי לעצמי. חיכיתי בתחנה כשלפתע אחד החברים של טל ניגש אליי "צריכה הסעה?" שאל "לא" עניתי באינסטינקט."את בטוחה? כי אני לא חושב שיש לך דרך אחרת בלי לאחר." אמר "ואייך אתה מתכוון להביע אותי בדיוק?" שאלתי בזלזול כשלפתע הבחנתי באופנוע שהוא נשען עליו "אתה ממש אבל ממש משוגע עם אתה חושב שאני ירכב איתך על הדבר הזה" אמרתי לו "אני לא חושב שיש לך ברירות אחרות" אמר לי. התעצבנתי עליו אבל הוא צדק המורה שלי מילא לא סובלת אותי בגלל כל החיסורים עדייף לי לעלות איתו מה כבר יכול לקרות. "טוב אני יעלה איתך" אבל תהיה זהיר מאוד אני לא רוצה להסתבך באייזה תאונה או משהו. טוב?" שאלתי "תרגעי אני הנהג הכי זהיר שיש יש לי קסדות אני עוצר באור ירוק ונוסע באור אדום ו…". "טוב הבנתי את הפוואנטה" קטעתי אותו "חחח אז את מןכנה לעלות סוף סוף?" שאל. "חחח כן" עניתי "טוב נוו תעלי מהר" אמר הרכבנו את הקסדות והוא התחיל לנסוע זאת הייתה הרגשה מווזרה היה לי כייף מצד אחד ומצד שני פחדתי נורא. הרגשתי את הרוח על הפרצוף שלי ופתאום הגענו. זאת הייתה עצירה פתאומית. "מה קרה?" שאלתי כשלפתע ראיתי את טל מסתכל עליינו,הרגשתי.מבוכה כשחשבתי על אייך שהוא רואה את זה מהצד,אני מחבקת אותו מאחור גופי צמוד אל גופו הרגשתי את הדם עולה לי לפרצוף. "נוו תרדי מהר" אמר כשפתאום הבחנתי בזה שאני לא יודעת מה שמו "שנייה אבל אייך קוראים לך?" שאלתי "ליאור. קוראים לי ליאור" ענה ונסע, יותר נכון ברח! "מה עובר עליו?" שאלתי בקול "מה עובר עלייך?" שמעתי לפתע קול "טל אתה חייב להפסיק להבהיל אותי ככה" אמרתי "ואת חייבת להפסיק לנסוע על האוופניים עם כל בחור שאת רואה" אמר "ומה זה קשור אלייך עם מי אני נוסעת ואם מי לא! זה ממש לא ענינך אז תתחיל להרגיע ברור?" הוא לא ענה לי והלך בכעס לכיתה לא הבנתי מה הקטע שלו?? הוא כעס מאווד בחיים לא ראיתי אותו ככה בדרך כלל הוא רק אהב להציק ולצחוק עליי וגם כשהוא כעס זה אף פעם לא היה ברמה הזאת ואייך לעזאזל הוא הצליח להגיע לפניי???.


תגובות (2)

תמשיכיייי !!!!

12/02/2013 05:10

תמשיכיייייי סיפור מהמם!

12/02/2013 06:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך