חח זה פעם ראשונה שאני כותבת אז תהיו עדינים איתי..

פרק שני:ילד רע וילדה טובה=אהבה??

09/02/2013 1102 צפיות 3 תגובות
חח זה פעם ראשונה שאני כותבת אז תהיו עדינים איתי..

ברגע שיצאתי מהבית ראיתי אותו יושב שם אם החברים שלו,איין לו בצפר או מה? חשבתי לעצמי.
הוא ישב שם מעשן נרגילה איתם. ברגע שראה אותי קרא לי "שיר בואי שנייה" התעלמתי ממנו כרגיל. הדבר היחיד שאהב לעשות זה להציק לי! לא נמאס לא? "נו שיר בואי שנייה" קרא שוב. "אני צריך להגיד לך משהו! נו מה כואב לך לבוא שנייה יא קופה" עכשיו כבר התעצבנתי! ניגשתי אליו וצעקתי עליו "מי אתה שתגיד לי קופה בכלל? אתה יודע מה? פעם היה בך משהו! היום אתה סתם נגרר מעשן ושותה בגלל שכולם עושים את זה! אתה חסר עמוד שדרה ואלייך איין לי קשר אני כבר לא מכירה אותך טוב טל? אז תעשה טובה אל תדבר או תפנה אלי יותר! ברור טל?" שאלתי והלכתי משם. ראיתי שהוא היה עמום קצת ריחמתי עליו שצעקתי עליו ככה מול החברים שלו אבל פשוט כבר נמאס לי ממנו! מה גרם לו להשתנות כל כך? נזכרתי לפתע בתקופה שעוד היינו בגן החברים הכי טובים:
————————————————-
"שיר רוצה להתחתן איתי שנהיה גדולים?" שאל טל,הוא הכיין לי טבעת מנייר שאותו צבע בצבעי פנדה שליכלכו אותו "כן" עניתי "יהיה לנו ביית גדול ואני ילבש שמלה כמו דל נסיכה ואתה תלבש מכנס וחולצה כמו של נסיך" אמרתי לו. חייכנו חיוכי מאושרים אחד לשני. "ואת הטבעת אניי יתן לאמא שתשמור לי עד שנתחתן" אמר לי והביט אל הטבעת כאילו היא אוצר החזקנו ידיים וטיילנו בהנאה בפארק שמאחוריינו ההורים שלנו.
————————————————-
"שיט" אמרתי כשלפתע שמתי לב שההסעה שלי עברה מול הפנים שלי "למה הייתי צריכה להתייחס לאדיוט הזה" חשבתי בקול. "אייזה אדיוט?" שמעתי את קולו וקפצתי בבהלה "אתה! אם לא הייתי מתייחסת אל אדיוט כמוך לא הייתי מאחרת" אמרתי לו בכעס. "את תמיד כזאת כועסת?" שאל "כי אני לא זוכר אותך ככה".
"גם אני לא זוכרת אותך ככה! טיפוס נגרר שכל היוום רק מעשן ושותה עם נערים אחרים שאיין להם חיים. מה קרה לכל ההבטחות האלה שתהיה עשיר ותקנה לכל האנשים העניים בעולם ביית ותתן להם אוכל ושתמציא תרופות לכל המחלות בעולם כדי שלא יהיו אנשים חולים? מה קרה לילד הזה לילד הטוב והמתוק שרק רצה לתקן את העולם ולעזור ולעשות רק טוב?" צעקתי עליו. "הילד הזה הבין שהעןלם הזה מחורבן ושלא שווה להשקיע בו ושכל מי שינסה לעזור לאנשים אחרים רק ידפק! אז הילד הזה טיפש! ובמקום הילד הזה יש עכשיו ילד חכם שמבין שהעולם דפוק ןשלא שווה להשקיע בו בכלל!" צעק עליי בחסרה והלך…


תגובות (3)

תמשיכייי !!

09/02/2013 13:50

סיפור ממש נחמד אהבתי תמשיכי דחוףף ;)

09/02/2013 14:36

נשמע טוב תמשיכי

09/02/2013 14:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך