פרק 1 – בלי הזמנה?!

time machine123 18/10/2018 458 צפיות 2 תגובות

ג'יין וג'ולייט חלפו במסדרון. עיניה התמגנטו לבחור שעמד ליד הלוקרים.

" ראית אותו?" אמרה ג'יין וחייכה אליו . " הוא מושלם!" קראה ג'יין בחיוך נלהב.

" אז מה?" ענתה ג'ולייט בחיוך אדיש וקרצה אל ג'יין חברתה.

" הוא התלמיד החדש בבית הספר, אם כך , התמזל מזלי שאני אהיה בת זוגו.

מה דעתך?" אמרה ג'יין ונמסה מרוב שהיא נדלקה על רומיאו.

" הוא נראה לי בחור מעצבן." קבעה ג'ולייט מבלי שהכירה אותו קודם לכן.

" הוא הנער של החלומות שלי. בואי , נלך לקראתו ונאחל לו בהצלחה כי הוא חדש." התקשה ג'יין אבל ג'ולייט התנגדה.

ברור היה לה שהיא לא סבלה את רומיאו , והוא לא סבל אותה בחזרה.

" לא רוצה!" ענתה ג'ולייט בילדותיות.

רומיאו הקדים אותן ובא לקראתן.

ג'ולייט רצתה להקיא כשהיא ראתה שהוא מתקרב אליה ואל ג'יין.

" שלום לכן , בנות!" ניסה רומיאו להתנחמד עם ג'ולייט וג'יין.

ג'יין לא הפסיקה להסתכל עליו וקיוותה שהוא יסכים להיות בן זוג בנשף.

" אתה מקסים! אני ג'יין וזאת חברתי הטובה ביותר ג'ולייט קפולט. " אמרה ג'יין בחיוך מאוהב.

" נעים לי מאוד להכיר אתכן , אני רומיאו ואני חדש בבית ספר. " אמר רומיאו וחייך אל ג'ולייט , שהביטה בו בבוז.

" כן , כבר אמרת את זה, תדע לך שמאז שראיתי אותך , אני לא יכולה לסבול אותך." אמרה ג'ולייט בעצבנות.

" כבר מההתחלה את מחליטה על דעת עצמך איך האופי שלי בעינייך? לא חשבת שצריך להכיר מישהו מבלי הצורך שישפטו אותו?" הטיח בה רומיאו ברוגז.

" נראה לי שיש פה מישהו עצבני. אל תוציא את התסכולים שלך עליי , טוב?" ענתה ג'ולייט בחיוך חצוף והביטה בו בזעם.

" נראה לי שמישהי שכחה את הנימוס מהבית , אחרת זה מסביר למה הרחוב זה המקום היחיד שאת יכולה להסתדר עם אנשים." אמר רומיאו בחמת זעם ונאנח.

" אני לא יכולה להביט עלייך בכלל, איך זה ייתכן שאתה קיים?" אמרה ג'ולייט בציניות.

פניו של רומיאו האדימו.

" את מעצבנת אותי! מי צריך אותך בכלל? יותר טוב שאני לא אסתכל עלייך , ככה אני לפחות רגוע." אמר רומיאו ברוגע.

" רגוע? אל תדאג , אני ואתה לא ניפגש בצורה הזאת. אעלם במהירות כדי שאשכח איך הפרצוף המכוער שלך נראה כשהוא משתקף דרך המיים!" קראה ג'ולייט בחיוך מתגרה.

" ג'ולייט , אנחנו צריכות כבר להיות שם , לא? " עוררה ג'יין את ג'ולייט ממחשבותיה.

ג'ולייט חייכה אליו ושלחה מבט עצבני אל רומיאו.

" תמחקי את החיוך הטיפשי שלך מהפנים. את לא תיפטרי ממני כל כך מהר." צעק לה רומיאו בחזרה.

ג'ולייט וג'ייין רצו מהר כיוון שהן איחרו לנשף.

" אני ממש מחכה לראות אותו שם , את לא?" קראה ג'יין בחיוך מתלהב.

ג'ולייט כמעט התעצבנה עליה אבל היא ראתה אותו נכנס.

רומיאו התלבש כפרש וחיפש עם מי הוא יכול לרקוד בנשף.

ג'ולייט התיישבה בפינה כלשהי והביטה ברוקדים. היא הבחינה שרומיאו מביט בה ללא הפסק.

" אמרתי לך שניפגש שוב?" אמר.


תגובות (2)

יפה אהבתי את הסיפור יאלה המשך

18/10/2018 18:48

תודה רבה. אמשיך בקרוב.

18/10/2018 18:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך