פרק 1- חזרתו של אלחנדרו קרדנס למקסיקו.

Bloddy bomb 16/07/2019 536 צפיות אין תגובות

רובי נותרה נכה למשך כל ימי חייה, היא ידעה שהכול לא נגמר רק מתחיל . מי שפגע בה עוד ישלם על כך בדמעות של דם.
רובי שמעה בדרך מקרית על חזרתו של אלחנדרו קרדנס ומשפחתו לעבר מקסיקו.
האדם היחיד שהיא יכלה לסמוך עליו היה – פרננדה , מי שהייתה הבת הבכורה של קייטאנו וכריסטנה הלכה בעקבות דודה שלה ורצתה להפוך להיות כמוה.
אך פרנדדה רצתה לבצע את הנקמה במלואה כפי שנתבקשה מדודה שלה , רובי. מה שהיא הייתה צריכה לעשות זה לגרום לאלחנדרו ולבנו רונאל להתאהב בה עד כדי טירוף ולסכסך ביניהם.
פרננדה החליטה שהיא תלך לבקר את רובי , הדודה שלה לאחר שהיא תסיים את לימודיה באוניברסיטה למרות שהחברה הכי טובה שלה סלסטה לא מבינה למה היא מעדיפה שהיא תקרא לה " רובי". לה קוראים פרננדה וכך היא צריכה להשלים עם השם שההורים שלה נתנו בשבילה.
אבל פרנדדה לא התכוונה לוותר על עניין הנקמה , היא הייתה צריכה לראות את דודה שלה שמחה ומאירת פנים כפי שהייתה כמו פעם.
ביום שאלחנדרו ומשפחתו עברו בדרך חזרה למקסיקו , פרננדה ורובי החליטו לאחד כוחות ביניהן כדי להשלים את הנקמה בדיוק כפי שהן רצו.
כשפרננדה הלכה לבקר אותה , היא הבחינה בלורטו שישב בפתח הבניין שבו התגוררה דודתה רובי.
" שלום לורטו!" אמרה פרנדדה בחיוך יהיר והסיטה את שערה הצידה בזמן שלורטו הדליק לעצמו עוד סיגריה.
" באת לבקר את דודה שלך , נכון?" אמר לורטו בנימה תמימה ולא ידע שהשתיים האלה מתכוונות לפגוע באלחנדרו קרדנס ומשפחתו על כך שפגע ברובי שהעדיף את מריבל על פניה.
" נכון , באתי לבקר אותה. כי כל יום שעובר הסבל שהיא חווה הוא איום ונורא," אמרה פרנדדה בהרהור וצחקה לעצמה.
כשהיא נכנסה היא ראתה שרובי , דודה שלה לא יכלה לקום מהמיטה כיוון שהיא לא הייתה מסוגלת נפשית להתמודד עם הכאב.
" טוב שבאת , חשבתי שאני הולכת למות תוך כמה רגעים, פרננדה את חייבת להבין שביחד נוכל להרוס את אלחנדרו קרדנס, אף פעם אל תשכחי שאני ואת נתאחד לנצח." אמרה רובי באנחה והיא לא יכלה להזיז את רגליה.
לורטו שמע בחצי אוזן על מה שהן שוחחו והוא חרד לכך שהיא התכוונה להשלים את נקמתה באלחנדרו ובמשפחתו , אחרי שהוא חשף את פניה האמיתיות של רובי , הוא כבר לא היה יכול להסכים איתה לגבי שום דבר שהוא הסכים איתה בעבר.
" טוב שתפסתי אתכן ביחד אתן מתכוונות לפגוע באלחנדרו קרדנס ומשפחתו?" אמר לורטו בחשש והביט על שתיהן בחמת זעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך