kinerete8
זה סיפור אחר!! חשוב לי מאוד מה אתם חושבים!!

פרק 1- יום שחור

kinerete8 24/08/2012 796 צפיות 3 תגובות
זה סיפור אחר!! חשוב לי מאוד מה אתם חושבים!!

יום שחור-
זה היה יום רגיל במעון זוג הורים נכנס לבית יתומים וחיפש לו בר מזל הם עברו עלהילדים עד שהגיעו לילדה שהייתה בערך בתשמונה ובידיה הקטנות היו שני תינוקות קטנים שנראו בני כמה ימים לא יותר.
"אפשר?? שאלה האישה והתכופפה לעבר הילדה.
"כן" אמרה הילדה והושיטה לה את אחד מהם האישה חיבקה את את התינוקושאלה" זה אח שלך??".
"כן" אמרה הילדה "וזאת אחותי" הוסיפה והצביעה על התינוקת השנייה.
"הם ממש יפים!!" אמרה האישה לבעלה ככל הנראה וניגשה לילדה והחזירה לה אתהתינוק ונתנה ליטוף לתינוקת השנייה והלכה למנהל המוסד ודיברה איתו כמה מילים ואז הם ניגשו יחד לכיוונה של הילדה בחזרה.
"ליטל" הוא פנה אל הילדה שהתברר ששמה הוא ליטל.
"כן" היא אמרה.
"שני האנשים הנחמדים האלה החליטו לאמץ את האחים הקטנים שלך!!"הוא אמרו חיוך גדול על הפנים שלו.
"באמת ומה איתי??" היא שאלה בקול שקט.
"אני באמת מצטערת אבל היינו רוצים לקחת אותך איתנו אבל אנחנו לא יכולים!!" אמרה האישה.
"אני מבינה" אמרה הילדה וניסתה לעצור את הדמעות" לפחות אתם לא מפרידים בניהם והם יישארו ביחד.." הוסיפה בקול חלוש.
"יופי שאת מבינה" אמר האיש וליטף אותה בידו ואז הם לקחו את שני התינוקות והלכו לכיוון הדלת ליטל ניסתה להתאפק ולהישאר לעמוד אבל לא יכלה ורצה אחריהם אבל זה כבר היה מאוחר מידי הם כבר נכנסו לרכב ונסעו ברחוב נשמעה צרחה קוראת לב של ילדה קטנה אומרת "לא.." ליטל רצתה לרוץ אחריהם אבל לא יכלה כי אם הבית כבר לקחה אותה לתוך הבית.
ליטל מהר רצה לחדר שלה וננעלה בתוכו היא פתחה רק לבנות החדר שלה אבל היא לא רצתה לדבר עם אף אחד ובאותו ערב אף אחד לא שמה אותה נשבעת אבל היא נשבעה למצוא את אחים שלה לא משנה מה!!.


תגובות (3)

אויי זה כזה עצוב ותמשייכייי

25/08/2012 05:58

את כותבת יפה מאוד!
תמשיכי!!
(הערה קטנה : תוסיפי קצת פסיקים (,) ונקודות בין משפטים :))

25/08/2012 07:21

למה לא לקחו אותה ? מסכנה…
התחלה יפה:)

03/09/2012 01:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך