פרק 1 – מגמת קולנוע

time machine123 14/10/2018 427 צפיות אין תגובות

אביטל מנור בת הארבע עשרה אהבה לכתוב תסריטים. יותר מכול , החלום שלה היה להיות בימאית לסרטים דוקומנטריים. היא העריצה את גבריאל דמתי והייתה סוג של מאוהבת בו מאז שהייתה בת שנתיים.

היא רצתה לעשות סרט שמבוסס על החיים של כוכב הפופ המפורסם שנעלם בנסיבות טרגיות ביום חתונתו עם מעיין שקד, מי שהייתה אמורה להיות אשתו.

אבל לבסוף , החתונה לא התקיימה כי גבריאל נעלם בצורה מדאיגה ולא ממש ידוע מה קרה לו באותו הלילה הנורא.

תובל ושובל , למדו איתה באותה הכיתה והיו החברות הכי טובות שלה.

חננאל ארזי, למד בכיתה המקבילה והיה החבר הכי טוב של תובל ושובל. הוא היה מאוהב באביטל וחננאל ביקש מתובל ושובל עזרה כדי לשכנע אותה לצאת איתו ושהיא תהיה החברה שלו בסוף.

אביטל לא כל כך חיבבה את חננאל. היא אהבה ללמוד קולנוע והעיקר שהיא לא תצא איתו .

הלוואי והיא הייתה פוגשת בגבריאל דמתי.

תובל ושובל היו סבורות שחננאל ואביטל עוד יהיו זוג ושהם מתאימים אחד לשנייה.

שהיא עוד תענה להצעתו ברצון רב.

אביטל מצדה התרכזה בלימודיה ולא התייחסה לבקשות של חברותיה הכי טובות.

והיא לא שעתה לכך שחננאל רדף אחריה ללא הפסק וביקש שהיא תהיה החברה שלו. כי הוא ממש אהב את אביטל.

כל הזמן שהיא דיברה על גבריאל דמתי , עיניה ברקו. חננאל שנא מאותו הרגע שגבריאל דמתי היה מתחומי העניין העיקריים של אביטל.

תובל ושובל ניסו לשכנע את אביטל שחננאל רוצה שהיא תהיה החברה שלו.

היא אמרה בחיוך.

" אני לא מעוניינת." אמרה אביטל בחיוך שובב והצליחה להתחמק שוב.

" למה אני לא מצליח לשכנע את אביטל שהיא כן תהיה החברה שלי? תובל ושובל , אתן מוכרחות לשכנע אותה שהיא חייבת לצאת איתי יום אחד.

רק יום אחד! הכול עשיתי והיא לא באמת רוצה אותי.

אני צריך שתעשו משהו כדי שאביטל תהיה החברה שלו בתמורה לכך אני אעשה לכן מה שתבקשו!" התחנן חננאל.

" מה אתה רוצה שנעשה?" שאלו תובל ושובל את חננאל המיואש.

" הכול , הכול כדי שאביטל תסכים להיות החברה שלי." אמר בייאוש.

" אנחנו לא בדיוק מצליחות לשכנע אותה שכן. כלומר , שאביטל תהיה החברה שלך. צריך יותר מסתם רצון. להכריח אותה להיות איתך אנחנו ממש לא יכולות.

אנחנו מציעות שפשוט תתן לה את הזמן . היא לא נפתחת בקלות לכל אחד.

כל דבר שתעשה , רק ירחיק אותה יותר.

אביטל צריכה זמן ואתה תצטרך להבין את זה." אמרו שובל ותובל בקול שקט.

" טוב , תגידו לי מה אני עושה לא נכון , מה אני צריך לעשות כדי לגרום לאביטל להיות החברה שלי? אתן מכירות אותה ואתן חייבות להגיד לה שתצא איתי." אמר חננאל בייאוש.

" אמרנו לה והיא לא ממש ניסתה להקשיב למה שסיפרנו עלייך , ייקח לה זמן עד שהיא תתן בך את אמונה.

אתה יודע , שאביטל מאוהבת בגבריאל דמתי והיא תעשה הכול כדי לגלות עליו למה הוא נעלם באופן טראגי.

אנחנו לא יודעות מה יקרה בהמשך. אביטל מאז ומתמיד אהבה קולנוע ולכתוב תסריטים.

היא ישבה יום אחד עם סבא שלה ושאלה אותו שאלות על גבריאל דמתי.

וסבא שלה , מי שגילה את גבריאל דמתי שניחן אז בתקופה ההיא ככוכב פופ מוצלח עוד מתחילת דרכו.

אז עדיף שתתן לה את הזמן עד שהיא תרצה בכלל לדבר איתך." אמר תובל בחיוך של ניצחון ונאנחה קלות.

" אז מה אני צריך לעשות?" אמר חננאל בנימה של אכזבה.

" פשוט תחכה עד שאביטל בכלל תסתכל לכיוון שלך. " חתמה שובל לבסוף.

" טוב , בסדר," חייך חננאל לעברן ושמע מאחוריו קול מוכר. זאת הייתה אביטל , שהביטה בו במבט ממושך ושתקה.

" אני תמיד אהיה מאוהבת בגבריאל דמתי, הוא הכוכב שלי!" אמרה אביטל בחיוך מתלהב.

חננאל הביט בה מאוכזב ושתק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך