פרק 1- תכירו את משפחת מגנדי

time machine123 02/10/2018 458 צפיות אין תגובות

אביטל ונועם מגנדי היו הבעלים של מאפיית " מגנדי" . משפחת מגנדי מונה שמונה נפשות.

גבריאל , האח הבכור והעוזר העיקרי בכל מה שקשור למאפיה. הוא היה בן עשרים ושמונה .

אחריו , מפל , שקינאה בגבריאל אחיה הבכור בסתר , היא הייתה בת עשרים ושלוש.

אשד בן תשע עשרה, ואחריו , אוריאל בן השלוש עשרה שלא מזמן חגג בר מצווה.

נדב בן האחת עשרה , שלא חדל להיות כמו אימא שלו אביטל.

אביאל בן התשע שאוהב להציק לאחותו הקטנה , ניב בת השבע. ועדיאל , בן השנתיים וחצי שנולד לאחר כעשר שנים שלא היו להם ילדים.

גבריאל , האח הבכור עזר להוריו ותמיד מצא זמן כדי להקדיש זמן לבלות עם משפחתו.

הוא למד לאפות מאז שהיה בן שמונה.

הוא אהב מאוד לעזור לאימא שלו לאפות לחמים ובעיקר חלות.

מפל , שהייתה האחות האמצעית , הרגישה עצמה מקופחת ושתמיד גבריאל הצטיין בכל דבר שהוא עשה אם זה לאפות , אם זה להיות בן טוב , אם זה להביא ציונים גבוהים הביתה ולהיות מקור גאווה להוריו.

מפל הרגישה שהיא הייתה צריכה להתחרות איתו , ואף פעם הוריה לא היו גאים בה כמו בו.

אם כבר להצטיין במשהו , היא העדיפה לשחק עם אחיה הקטנים.

היא אהבה את אחיה גבריאל אבל היא הרגישה שהוא יותר גדול ממנה בכמה ממדים .

בגלל שהוא היה בוגר ורציני , היא רצתה להיות חצי ממה שהוא היה כדי שהיא לא תרגיש שהיא מתחרה איתו.

ביניהם לבין עצמם , הם היו כמו חתול ועכבר. פעם אוהבים ופעם רבים.

מפל אמרה שגבריאל יותר מוכשר והרבה יותר יצירתי. היא העריצה את חוכמתו והיא חלמה להיות כמוהו.

אבל כל מה שהיא עשתה זה היה לחינם.

הוריה לא הפסיקו להחמיא לגבריאל אחיה הבכור , בכל פעם ופעם שהוא השתפר במשהו.

שוב ושוב היא חזרה לאותה הרגשה שהיא הייתה מקופחת בגלל שההורים שלה יותר טיפחו אותו מאשר אותה.

היא שאלה את עצמה לא פעם אחת את מי הוריה אהבו יותר : את גבריאל או אותה?

היא תמיד חשבה שגבריאל היה מושלם.

והיא בכלל לא הייתה מושלמת. היא אהבה להיות עם אחיה הקטנים ולשמור עליהם. היא מאוד אהבה את אחותו הקטנה , ניב בת השבע.

ניב הייתה פלפלית ושובבה , אהבה לצחוק מכל דבר.

אביאל אחיה , היה רודף אחריה ולא מפסיק להציק לה כל רגע.

נדב חלם על הרגע שהוא בעצמו יפתח מאפיה על שמו וייתן כבוד למשפחה שלו.

למרות שאביו היה כל היום כמעט במאפיה וחזר רק בשעות הקטנות של הלילה.

למרות שהמאפיה נשארת סגורה לאורך כל הלילה ונפתחת רק בשעה תשע וחצי בבוקר. אביטל מסיעה את אביאל , ניב ונדב לבית הספר.

כי היא רוצה שהם יגיעו בכוחות עצמם בסוף היום לבית שלהם.

גבריאל , האח הבכור עוזר לאביו נועם לסגור את המאפיה ושהוא חוזר הביתה , לפעמים הוא נרדם על הספה שבסלון.

לפעמים אחותו מפל מגיעה מהמאפיה ואומרת לו שעדיף שהוא ישן בחדר שלו.

מפל הולכת לישון בחדר שלה בלי שהיא רואה קודם טלוויזיה כי אביה ואמה לא מרשים לאף אחד לראות טלוויזיה או לפתוח את המחשב.

כי אביטל אמרה במפורש שהטלוויזיה לא תכנס אליהם הביתה כי הילדים יתחילו להיות מכורים ויתקעו מול המסך במשך שעות.

לפעמים גבריאל נזרק על הספה כבידו הוא אוחז בספר , הוא מניח את הכיפה שלו בפינת השולחן ופשוט נרדם תוך כדי שהוא קורא את הספר.

מפל שמבחינה שגבריאל נרדם והוא עדיין אוחז את הספר בין ידיו . היא לוקחת לו את זה מהיד בעדינות ומניחה את הספר בחזרה איפה שהוא היה קודם לכן.

כשגבריאל קם בבוקר , נוטל ידיים ומברך " מודה אני" . הדבר הראשון שהוא עושה , זה לחפש היכן הוא הניח את מברשת השיניים שלו.

בסוף הוא גילה שהוא השאיר את מברשת השיניים שלו זרוקה בתוך הכיור שבמטבח.

גבריאל לוקח אותה מן הכיור ומנקה אותה במים שקודם טעם המשחה תיעלם.

הוא מורח שכבת משחה נוזלית על גבי המברשת ומתחיל לקרצף את שיניו.

בעודו מצחצח את שיניו , הוא שומע את מפל מתהלכת בבית עם נעלי הבית המאובקות שלה שגורמות לו להתעטש .

כשגבריאל סיים את מלאכת הצחצוח, הוא הלך להכין לו לשתות. כי הוא לא שתה כל הלילה.

" בוקר טוב , מפלי!" אמר גבריאל בחיוך .

מפל שלחה לו חיוך קצר ומיד פניה חזרו להיות רציניים יותר מתמיד.

" בוקר מרענן ומתוק שיהיה לך." קראה מפל במתיקות.

" איך ישנת?" שאל גבריאל בעניין.

" ישנתי טוב מאוד. למרות שהייתי בלי שמיכה. הרגשתי שקר לי ואתה?" שאלה מפל וקרצה לעברו.

" ישנתי שנת ישרים. הרגשתי מצוין." אמר גבריאל בחיוך שובב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך