פרק 1 pey for your mistakes

22/09/2015 1211 צפיות תגובה אחת

《כעבור שלושה שנים》

"אוניל תעזבי תטלפון וסדרי תסחורה החדשה"  אמרה יותר נכון צעקה חלי המנהלת שלי. כמה שאני שונאת אותה . מאז שהתחלתי לעבוד פה היא נטפלת אלי.  הנהנתי בהסכמה.  והלכתי למחסן המבולגן מאוד של החנות . מזל שחלי לא ניכנסת לכאן. עם היא הייתה רואה מה קורה פה . היא מזמן הייתה מפטרת אותי. ואז הייתי שוקעת עוד פעם בדיכאון עמוק . לאחר התאונה ניסיתי כמה שפחות לחשוב על הטעויות שעשיתי. על זה שבגללי התינוק שגדל לי בבטן . נעלם כלא היה. רק אני אשמה בכך . שהאמנתי לאדווין שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי . מצאתי תארגז שהגיע היום שמלא בגדים שצריך לסדר. נשמתי נשימה עמוקה . והרמתי תארגז . יצאתי מהמחסן . והתחלתי לסדר תסחורה החדשה בחנות הציבונעית שאני עובדת בה.  האמת היא שלפני שהתחלתי לעבוד שעקתי בדכאון עמוק והייתי כול היום במיטה  וזה הדבר היחיד שבגללו אני מודה לחלי. רוב האנשים שקונים פה . הם בגילי (19) ומעלה גם אני לפעמים מפלחת לי איזה בגד שתיים.   אנחנו ליפני סגירה של החנות. סידרתי תסחורה החדשה במקום שלה . ונשמתי אנחה סוף סוף סיימתי . זה הרבה בגדים לקפל.  הודעתי לחלי שסיימתי .  והיא  אמרה לי בקול מתנשא " בואי נבדוק איך סידרת" יש לה מזל שהיא הבוסית שלי עם לא אז כבר מזמן הייתי מורידה לה איזה אחת. חלי בחנה את האורונות שסידרתי עליהם תבגדים והנהנה כאישור שאני יכולה ללכת . יצאתי מהחנות שנימצאת בסוג של "ביג" . והלכתי לכיון האוטו שלי. שחסכתי בשבילו שנה ואני גאה בזה מאוד זה הדבר הכי יקר שקניתי בזכות עצמי. נכנסתי לאוטו והחלתי לנסוע לכיון ביתי . הדלקתי רדיו. והשיר imposibol התנהגן ברקע . כל הנסיעה שרתי אותו בקולי קולת. חניתי בחנייה של הבניין שלי. את הדירה שלי ההורים קנו לי . הם טוענים שזה מתנה לדרך העצמית שלי. אבל תכלס הם רצו להעיף אותי מבית . נכנסתי אל דירתי הצנומה  . הדירה שלי חצי מעוצבת עדיין לא סיימתי עם העיינן של הרהיטים . אז ככה שיש לי ספה קטנה וחומה מעור. שמולה יש טלויזיה ישנה שבקושי רב אני מעפילה אותה.  ומאחורי הסלון יש מטבחון קטנקטן. זרקתי את תיק הצד שלי לעבר הספה והלכתי למטבח .  ארונות המבטח החומים והישנים עומדים ליפול בכול רגע. שמתי לי קורנפלקס. ציבעוני ולא בריא כלל.וישבתי בסלון . למול הטלויזיה שמשדרת איזשהו תוכנית על סלב. סיימתי את הקופלנס . והחכתי למקלחת שלי פשטתי את בגדי . ונכנסתי לאמבטיה . המים החמים החלו לזורום על גופי. הרגשתי סוף סוף נקייה.  אחרי מקלחת ארוכה ונעימה!! יצאתי וכרכתי סביבי מגבת הלכתי אל חדר השניה שלי . והוצאתי לי בגדים. אני אוהבת לישון עם בוקסר אז שמתי תבוקסר של בטמאן האהוב עלי . נשכבתי על מתתי הנוחה שכל כך התגעגעתי אלייה . . 


תגובות (1)

וואו אוקיי, אני מצטערת מראש אם אני מעליבה אותך במה שאני עומדת לומר.
דבר ראשון תתקני את הכותרת, זה pay for your mistakes.
דבר שני אל תכתבי תסחורה, אלא את הסחורה, כן זה מייאש גם אני הייתי צריכה להתרגל בהתחלה.
דבר שלישי, אני הרגשתי שהעלילה זורמת מהר מדיי, את צריכה לעצור ולתאר יותר את הרגשות, את הסביבה.
תקשיבי, אם באמת תיקחי את הזמן ותכתבי כל רעיון אחד אחרי השני ככה יהיה מובן יותר, כי את פשוט ירית אותם אחד אחרי השני, גם דיכאון וגם תינוק וגם וגם.
זה יכול לצאת אחלה סיפור, אני מקווה שתשתמשי במשהו ממה שאמרתי .
מצטערת אם העלבתי (שוב) בכל זאת יום כיפור חח, בהצלחה עם ההמשך!

22/09/2015 17:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך