פרק 12- השומרים חלק א':

kinerete8 09/09/2012 734 צפיות תגובה אחת

"כן" ענה בן וליטל חזרה לטלפון.
"כן אני יכולה לבוא" היא אמרה לישי.
"יופי דודה בטי תשמח אני יבוא לאסוף אותך!!" הוא אמר.
"מצוין" היא אמרה "ביי".
"ביי" הוא אמר והשיחה התנתקה והיא חזרה והתיישבה.
"מה??" היא שאלה כשהיא ראתה שכולם נועצים בה עיניים.
"לא תספרי לנו??" שאלה הדר.
"סתם.. זה היה חבר שלי עוד מהשכונה שבה הייתי גרה עם אימא שלי והוא סוף סוף הצליח לשלם על הטיפול בשביל הדודה שלו!! והיא ביקשה שאני יבוא לבקר אותה.."הסבירה ושיחקה בצלחת שלה.
"איך הוא הצליח??" בן שאל.
"הוא עבד בשתי עבודות שונות וחסך המון שנים עד שהוא הגיע לסכום הנדרש!!" אמרה ליטל.
"למה הוא לא ביקש עזרה??" דן שאל.
"כי הוא כזה!! הוא לא רוצה שיעזרו לו הוא רצה לעשות את זה לבד!! הוא ממש כמו שור.." היא אמרה ובן קפץ לשנייה במשמע המילה שור.
שעה: מאוחר בלילה כשכולם ישנים. מיקום: המשרד של בן נוכחים: בן,שובל ודמות מסתורית.
"בואי נעבור על זה עוד פעם" אמר בן ושובל הוציאה חבילה של תיקיות חומות הוא שלף את ה-1 ופתח אותה לרווחה והתחיל לקרוא מתוכה:
"דן שלו אותר בגיל 10 ביחד עם האחים הקטנים שלו בבית יתומים קטן בחיפה. הגיעה לשם אחרי העלמות פתאומית של ההורים שלו… הגיעה לכאן ב-12.1.2006 בערך חודש אחרי שאותר" אמר "הוא השומר הירוק המסומל ע"י הינשוף שמסמל חכמה ופעילות לפי ההיגיון." הוסיף וסגר את התיקייה ובינתיים שובל לקחה את האחת שבאה אחריה ופתחה אותה "הדר יהודה" אמרה "אותרה בגיל 12 אחרי שברחה מדוד שלה שהתעלל בה ואנחנו הצלנו אותה ממנו הגיעה לכאן ב-24.5.2008 10 ימים אחרי שאותרה" אמרה "השומרת הסגולה מסומלת ע"י החתולה וע"י התכונות יהירה ופועלת במהירות מאוד ויודעת טוב מאוד לנעוץ ציפורנים כשצריך.."הוסיפה וסגרה את התיקייה והניחה אותה במקומה.ובינתיים נפתחה אחת נוספת ליטל שרון אותה בין הגילים 14-15 בבית יתומים מרכזי בנתניה והובאה לכאן ב-9.4.2012 היא ננטשה שם ע"י אימא שלה בגיל 8 ביחד עם האחים הקטנים שלה.
"והאחרון חביב שאותר והוותיק שבניהם.." נשמע קול מקצה החדר והוא יצא מהצלצלים והתגלה…


תגובות (1)

תשמיכיייי זה כזה סייפור מגנייב :D

10/09/2012 02:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך