kinerete8
אני מקווה שתאהבו!! אני מעבירה את שאר הסיפור לסיפור בהמשכים!!

פרק 14-הנבואה והמגילות העתיקות:

kinerete8 27/09/2012 883 צפיות אין תגובות
אני מקווה שתאהבו!! אני מעבירה את שאר הסיפור לסיפור בהמשכים!!

"כאשר כל הצבעים יתערבבו אחד בשני לפי סדרם ויצרו קשת אחת גדולה הוא ילך ויתגלה למי שישלוט בכל הצבעים" בן קרא מן הנבואה "מישהו הבין משהו??" הוא שאל בקול מיואש ונוי ושובל אכזבו אותו כשהנהו ללא.
"אני לא מבינה כל הצבעים צריכים להתערבב אחד בשני או רק צבעים מסוימים?" שאלה נוי ונעמדה ליד בן וקראה שוב את הנבואה.
"הלוואי שהייתי יכול לענות לך על זה!! כי גם אני לא מבין" הוא אמר לה ובאותו זמן פתחה כמה מגילות.
"נראה לי שהבנתי!!" היא אמרה ושניהם הרימו את ענייהם אליה וחיכו להסבר. "תראו נכון כדי למצוא כל אחד ואחד מהם אנחנו השתמשנו ברמזים מהמגילה של זה שמצאנו אז תראו רגע מה כתוב במגילה של רון וליטל: ביחד הם כמו שני מגנטים כוח חזק ומאוחד ביחד אף אחד לא יכול לנצח אותם!!. אצל הדר והשור כתוב היעוד כבר כתוב והכל יהיה כמו שהוא צריך להיות!!!" היא אמרה ובן פתח את המגילה שהייתה לידו שיברה על דן "אצל דן כתוב: גם הוא ימצא את מה שהוא מחפש בסוף.. וזה לא תמיד הדבר הנכון שהוא חושב שזה …" הוא קרא.
"ואצל הסוס כתוב: חושב שהוא מחוץ לכל העניים ומרגיש דחוי אבל במוקדם או במאוחר ישנה את דעתו." קראה נוי "את פשוט גאון!!" היא אמרה לשובל.
"עכשיו חייבים למצוא את שני השומרים האחרונים כדי להתחיל להבין מה אנחנו צריכים לעשות עם המידע הזה.אמרה שובל
"כשמצאנו ליטל גילנו רמז חדש לגבי הזהות שלו!!" אמר בן וקרא את הידיעה החדשה: חבר טוב של הארנבת ושום דבר לא יפריד בניהם!!"
"תקריאי לי את התכונות של השור בבקשה.." ביקש בן ונוי פתחה את התיקייה המתאימה.
"עקשן, אוהב לעשות הכל לבד איש של מעשים מאשר של מילים" היא הקריאה וסגרה את התיקייה.
"רגע.. זה יכול להיות… בואו!!" הוא אמר ופתח את היציאה הסודית שמאחורי הספרייה והם יוצאו.
"לאן הולכים??" נוי שאלה.
"אנחנו הולכים ל:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך