kinerete8
הקטע הבא יהיה בסיפור בהמשכים

פרק 15-הפיצרייה חלק א'

kinerete8 28/09/2012 728 צפיות תגובה אחת
הקטע הבא יהיה בסיפור בהמשכים

בפיצרייה צדדית בשכונת צדדית בעיר הפיצרייה הייתה חשוכה ושום קול חוץ מהפעמון של הדלת שמידי פעם צלצל והודיע על קונה אחד העובדים יש ליד הדלפק פנקס ועט בידו,הפעמון של הדלת צלצל ואיש נכנס האיש לבש חליפה חומה והוא התקרב אליו והחליף איתו כמה מילים.
"לאן אנחנו הולכים??" שאלה נוי.
"את תראי!!" בן אמר והמשיך ללכת במהירות "המכשיר אצלך??" הוא שאל את שובל.
"כן" היא אמרה ואחרי כמה שניות הם עצרו מול פיצרייה.
"מה?? בשביל זה באנו לאכול פיצה??" שאלה נוי והתחילה ולשפשף את הציפורניים שלה.
"אוי תעשי טובה ותהיי בשקט" אמר בן "תביאי לי את המכשיר!!" הוא אמר ושובל הגישה לו את המכשיר.
" לא הבנתי למה באנו!!" אמרה שובל ובן המשיך להתעסק במכשיר והמכשיר צפצף וזה גרם לכך שחיוך עלה לו על הפרצוף.
"באנו לצוד!!" הוא ענה בקול ערמומי.
"אהה??" נוי שאלה והפסיקה לשייף את הציפורניים שלה.
"פה עובד החבר הזה של ליטל!! ולפי המכשיר השור היה כאן!!!" הוא אמר.
"אז מה עושים אתה יודע איך קוראים לחבר שלה??" שובל שאלה.
"כן ישי!!" הוא אמר " אני יכנס!! אתן תישארו בחוץ!!" הוא אמר והן הנהנו הוא נכנס הרעש היחיד שנשמע הוא רעש הפעמון של הדלת המקום היה שומם חוץ מאדם אחד שעמד ליד הדלפק והזמין מהעובד שעבד שם ואחרי שסיים איתו הוא הלך והתיישב באחד השולחנות.
"היי איך אני יכול לעזור לך??" שאל העבד את בן.
"אני מחפש נער בשם ישי אתה במקרה מכיר אותו??" בן שאל אותו.
"לי קוראים ישי!!" העובד ענה.
"אהה.. אני בן בטח שמעת עלי מליטל!!"בן אמר וחייך חיוך גדול.
"ליטל איזו ליטל??" ישי שאל.


תגובות (1)

אני לא יודעת אם להמשיך!! בבקשה תגיבו

04/10/2012 01:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך