כן בזמן האחרון אני מעלה פרקים קצרים , אבל זה בגלל שישי לי מלא מבחנים ושיעורי בית ועדיף קצר שאר בכלל לא .
פרק מעפןןןןן . תגיבו <3

פרק 2- אהבה ?לא בשבילי

23/10/2013 865 צפיות 3 תגובות
כן בזמן האחרון אני מעלה פרקים קצרים , אבל זה בגלל שישי לי מלא מבחנים ושיעורי בית ועדיף קצר שאר בכלל לא .
פרק מעפןןןןן . תגיבו <3

אסי-
אני מביט בכיתה שנכנסנו אלייה עכשיו , כוסית , הנה עוד כוסית ועוד אחת . זאת לא , זאת כן , זאת פסדר, אלוהים מזה הכיעור הזה ??!! , נחמדה , בסד-"תכירו תלמידים אלה אסי ביטון "היא מצביעה עלי אני מחייך לאחת הבנות והיא מסמיקה "ותהל ביטון" היא מצביעה על אחותי שלא מתייחסת למילותיה , כאילו נכנסו באוזן אחת ויצאו בשנייה .
"איפה אנחנו יושבים?"שאלתי וכרכתי את ידי סביב כתפה של תהל שהרימה את ראשה מאייפון .
"אתה תשב שם "הביא מצביע על מקום ששני ילדים יושבים בו , בן ובת , דומים אחד לשני בטירוף ונראים מוכרים . "אבל יושבים שם "אני עונה ומחייך אלייה חיוך של 'מה את מפגרת??'
"אני יודעת , אלירן תעבור לשבת בשולחן-"זין לא קום"הוא אומר בכעס , קוטע את רצף דיבוריה . היא מסתכלת עליו במבט כעוס ונאנחת "אלה קומי "היא מצווה על הבת כנראה . אלה נראלי עושה את מבוקשה ועומדת ליד השולחן עם התיק על הגב. זאת כוסיתתתתת אמיתית . "תעבירי אל השולחן האחרון בסוף "היא מבקשת וזאת עושה את מבוקשה בשנית . פאקק מזה התחת הזה ??
"אסי שב ליד אלירן ואל תדברו "היא מזהירה ואני מתקדם אל השולחן ונזרק אל הכיסא שמוקדם אלה ישבה בו .
"אתה אסי ביטון נכון ?"לחישה נשמעת לידי , אני מפנה אתץ מבטי אל אלירן שמחייך . נראה מוכר הזין הזה.
"האחד והיחיד "אני מחייך והוא צוחק וטופח על גבי . "אלירן אדרי "הוא אומר ואני פקח את עייני .
"מה קורה אח שלייי ?"אני שואל והוא צוחק .
"וואלה התגעגעתי יזין "הוא ממלמל ומחבק חיבוק גברי


תגובות (3)

תמשיכייייי

23/10/2013 09:46

תמשיכי עכשיו

23/10/2013 10:28

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

23/10/2013 12:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך