פרק 2 – החתונה של רומיאו ויוליה- חלק ב'

time machine123 18/01/2018 494 צפיות אין תגובות

" אתה זוכר מה שסיכמנו , כן?" אמר לאונרדו בחצי לחש לגספר , " אתה מוזג כמה טיפות של התמצית הזאת בכוס שרומיאו אמור לשתות ממנה ובא לציון גואל.." קרא לאונרדו ונפנף בבקבוק הקטן שהחזיק.
מקרנה הבחינה בו והביטה בו במבט מאוכזב. לאונרדו ראה אותה מתקרבת אליהם בצעדים גדולים. " אז אתה כן חזרת לשתף פעולה עם דברי הפשע של אבא שלך? עד מתי התכוונת להמשיך להסתיר ממני את האמת? לא , אני לא רוצה לשמוע ממך שום דבר , אתה בדיוק כמו אבא שלך , אני מרגישה כאילו שההזדמנות שנתתי לך הייתה סתם. זה כאילו כל מה שהיה בינינו התאדה באוויר ונעלם." אמרה מקרנה בעצב ושהיא עמדה כבר להסתובב וללכת , לאונרדו תפס בה , לקח נשימה עמוקה. ורק אז אמר : " מקה, תני לי להסביר לך משהו , זה לא מה שאת חושבת. אני.." ניסה לאונרדו להסביר לה , אבל מקרנה סימנה לו לעצור .
" מה תגיד לי? שוב פעם תבטיח לי שאתה רוצה להשתנות? שנינו יודעים היטב שזה לא ילך." אמרה מקרנה בעצבנות .
" לא , אל תלכי. אני מבטיח לך שזה לא מה שאת חושבת.." הוסיף לאונרדו בהרהור . סבלנותה של מקרנה פקעה.
לפתע , מקרנה קלטה שויטוריו הגיע לחתונה של רומיאו ויוליה.
" אתה מוכן להסביר בבקשה למה אבא שלך הגיע לחתונה? לדעתי הוא לא היה בין המוזמנים." אמרה מקרנה ורתחה מזעם. " זה מסביר את הכול, סיפרת לי את השקרים האלה כדי שתוכל לשתף איתם פעולה , אל תספר לי סיפורי אלף לילה ולילה.." הוסיפה מקרנה באכזבה אך לפני שהיא הסתובבה , לאונרדו גנב ממנה נשיקה .
" בשבילי כל מה שהיה בינינו נגמר וזהו." אמרה מקרנה והלכה משם.
" אז אנחנו הגענו להסכם?" שאל ויטוריו ולאונרדו הנהן בראשו לאות חיוב.
" כן," ענה לאונרדו מיד, הוא הביט במקרנה אך מקרנה תקעה בו מבט נזעם.
מקרנה לא האמינה למשמע אוזניה וניגשה לויטוריו שיגיד לה בדיוק מה הם מתכוונים לעולל לרומיאו וגם ליוליה.
" אתה מוכן להסביר לי למה אתה מופיע פתאום בחתונה של יוליה , אתה אף פעם לא תמכת בה וברומיאו." שאלה מקרנה והביטה בו במבט נוקב.
" תראי , מקרנה . באתי לחתונה כי אני מכבד את בחירתה להינשא לרומיאו, אני מאחל לשניהם רק טוב והלוואי שהם יהיו מאושרים ביחד." הוסיף ויטוריו בקצרה והעביר בה מבט מלא פליאה.
" אני ממש לא מאמינה למה שאתה אומר, אתה יודע מה? יש לי הרגשה שאתה נשמע ממש לא אמין . ולא בא לי שתגרור את לאונרדו לתוך הדברים הרעים שאתה עושה לאנשים." אמרה מקרנה וקיוותה שויטוריו לא ימשיך להשפיע על לאונרדו לרעה.
" בואי נסכים שהערב הזה אני רוצה לראות שאת ולאונרדו חוזרים זה לזו כי אתם נראים לי מאוהבים מדי בשביל לוותר על הדבר היפה הזה שנקרא " אהבה". " יעץ לה ויטוריו וחייך אליה חיוך ערמומי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך