יובלוש84
1 באפריל שמח((:
הפרק קצת קצר אבל לא נורא מקווה שתהנו(((:

פרק 20:"מי אמר לך שלא נסתדר??"

יובלוש84 01/04/2013 986 צפיות 2 תגובות
1 באפריל שמח((:
הפרק קצת קצר אבל לא נורא מקווה שתהנו(((:

אני:"הלו מאי מה היה כלכך דחופ??" אני מקוה מאוד בשבילה שזה משו באמת חשוב כי אם לא אני הוורגת אותה הסתבכתי בגללה!!
מאי:"זה לידור ועילייי…"
________________________________________________________________

איך ששמעתי שזה משו שקשור לעילי ולידור נבהלתי!!..
אני:"מה קרה איתם..?"
מאי:"הם רבו מכות ואת מכירה אותם אני חושבת יותר טוב ממני כשהם רבים מכות!"
אני:"מה? למה? איך זה התחיל???"
מאי:"לא הדכנת אותי בקשר לאתמול אז אני לא בדיוק יודעת איך זה התחיל אני רק יודעת שזה משו שקשור אלייך ולידור אמר לעיליי שהוא לא יסלח לו על מה שקרה והם פירקו אחד תשני במכות ושתיהם מושעים לשבוע ואחרי זה הם צריכים לנקות את כל בצפר ולעשות הרצאה לכל השכבה.."
היייתיי בשוק טוטאללייי אני יייהרוווווג אותם!!!!!!!!! את שתיייהם!!! שתיי מפגרים!!!
אני:"ללא את לא אמיתיתת את עובדת עלייי עכשיו נכון??"
מאי:"ללא סתומה! בחיימשלי לא ראיתי אותם כככה נשבעת לך!!! מה קרה אתמול?"
אני:"מאי אני אדבר איתך עוד שעה ביי" וניתקתי ידעתי שאני חייבת ללהגיע אליהם לבצפר
אז הלכתי למזכירות ואמרתי להם שאני לא מרגישה טוב וביקשתי אישור ללכת הביתה הם נתנו לי,
פתאום ראיתי את שלומי הואהתקרב אליי והתחיל לומר:
שלומי:"היי לאן את כלכך ממהרת..?"
אני:"אין לי ראש לכלום עכשיו אני חיייבת ללכת.."
שלומי:"אני יכול לעזור במשו.?"
אני:"לא אני בדרכי 'הביתה' כלומר לבצפר הקודם שלי…"
שלומי:"אני יכול לבוא יאתך אם באלך?" וקרץ לי
אני:"לא תודה חחחח יאלה בביי נדבר.." נתתי לו נשיקה על הלחי והלכתי..
וישר נסעתי אליהם לבצפר! מזל שהיה עלי כסף חשבתי לעצמי…
מנקודת מבטו של עיליי:
לידור הדפוק הזה התחיל לריב איתי על זה שנישקתי את מאי אתמול מה הוא דפוק הוא יודע שהיא חולה עליוו בשבשיל מה הוא התחיל את זה אני לא יודע. סתם הכניס את שנינו לצרות הדביל הזה
הרי הם נשארו ביחד כל הערב אחר כך והוא ליווה אותה והיא סלחה ומה לא אז…. בשביל ממה סתםם בשביל לצאת גבר הוא יצא חרא כשהוא פגע בה ומה לא עשה כדי שיהיה לה חרא וכשאני באתי לעשות לה טוב הוא בא והורס חוצמיזה עשיתי את זה בשבילו ווהוא לא מוכן להבין כלום..אידיוט!!
מנקודת מבטו של לידור:
כלכך התעצבנתי על עיליי על זה שהוא נישק אותה מה ניראלו?!! אתמול לא הראיתי את זהה אבל היום כשראיתי אותו לא יכולתי להתאפק יותתר החרפנתי!!היא אמורה להיות שלי לא שלו!! למרות כל מה שקרה הכל הסתדר אתמול..ואין אין פשוט לא יכולתי להחזיק את עצמי! פעם ראשונה שרבתי מכות עם החבר הכי טוב שלי אני יודע שיצאתי אידיוט אבל לא יכולתי יותר… אני אלך אבקש ממנו סליחה וזהו..
רק עכשיו קלטתי שהוא עשה את זה בשביל לעזור לי לראות אם היא עדיין אוהבת אותי באמת שאני מפגר… יצאתי לבחוץ עישיתי סיבוב בדשא הגדול שליד השער עברו כבר שעתיים שישבתי בחוץ עם עצמי.. פתאום ראיתי אותה ראיתי את לינויי מה היא עושהה פפה??


תגובות (2)

תמשיכיייי!!!

01/04/2013 10:22

מושלם

01/04/2013 11:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך