יובלוש84
הייי בנות מקווה שתהנו אני אשתדל להעלות כל יוםם פרקק((:
ושחכתי לשאול איך היה בעצמאות ואיפה הייתן??
יאלה חרישות לשנאת חיי היסטווריה0_0!!!

פרק 25:"מי אמר לך שלא נסתדר??"

יובלוש84 18/04/2013 974 צפיות 3 תגובות
הייי בנות מקווה שתהנו אני אשתדל להעלות כל יוםם פרקק((:
ושחכתי לשאול איך היה בעצמאות ואיפה הייתן??
יאלה חרישות לשנאת חיי היסטווריה0_0!!!

הוא חייבק אותי חזק ולא רצה לשחרר זה הצחיק אותי חח לא הבנתי מה ישלו 0_0
התרחקנו קצת הוא הסתכל עליי וניסה להתקרב…
__________________________________________________________

הוא ניסה להתקרב לנשק אותי אני התרחקתי… והתחלתי לומר:
אני:"אני מצטערת באמת תודה לך על הכל הרבה זמן לא נהניתי ככה באמת אבל אני לא יכולה…"
שלומי:"זה בסדר.. אני מבין אותך.." ראיתי שהוא טיפה התבאס.. אבל לא נורא שיבין שאני לא קונה את הקטע הזה שיש לו כסף והכל ושאני לא כמו האלה בשכבה שלנו…
חיכינו למונית שתבוא לקחת אותו וכשהיא הגיעה חיבקתי אותו שווב חזזק חזק נישקתי אותו בלחי שוב אמרתי לו תודה על הכל ושנהנתי הוא אמר שגמהוא ונכנס למונית חיך אליה מתוכה ונסע..
הגעתי הביתה אחרי יום ארוך ומעייפ ביותר!!! אמרתי לאמא שלום ועליתי למקלחת אחרי המקלחת ישבתי עם אמא סיםרתי לה על כל היומיים שלושה המטורפים האלה, אמא היא החברה הכי טובה שליי אני מספרת לה היא קצת כעסה שנסעתי לשם אבל היא הבינה יעצה לי מה לעשות ישבנו איזה שעתיים ביחד השעה הייתה כבר רבע ל11 בלילה ואז קיבלתי טלפון זה היה שלומי בהתחלה לא הבנתי מה כלכך חשוב לו להתקשר אליי עכשיו.. אמרתי לאמא שאני עולה לדבר ואז אני כבר יעלה למיטה נתתי לה נשיקת לילה טוב וחיבוק כמו שאני אווהבת לקבל מאמא:)♥
אני:"הלו?"
שלומי:"היי נסיכה"
אני:"כבר התגעגעתה?"
שלומי:"חח אפשר שלא??"
אני:"בטח שאפשר.."
שלומי:"אי אפשר שלא להתגעגע.."
אני:"חחח טוב אז מה היה כלכך חשוב לך להגיד לי ב11 בלילה?"
שלומי:"התקשרתי להגיד שנורא נהניתי היום באמת שהיה כייפ חייבם לעשות את זה יותר"
לא ממש ידעתי מה לענות אבל עניתי
אני:"חח וואלה צודק באמת שהרבה זמן לא נהניתי ככה והרגשתי חופשייה כלכך"
שלומי:"באמת שגמאני פעם ראשונה שלאורך כל הפגישה לא ניסיתי לגעת בבת והכל .."
אני:"אתה טועה בסוף ניסיתה חחח"
שלומי:"זה משהו אחר זה שיא בשבילי אני מנשק בנות על ימין ועל שמאל ולא אכפת להן מבחינתם זה העיקר ששלומי כהן נישק אותן והן נחשבות להכל אבל את לא כזאת.."
אני:"תאמין לי יש מיליון דברים שאתה לא יודע עליי.. ואם כבר מדברים רוצה לשמוע משהו שיפתיע אותך באמת אבל..?"
שלומי:" כן רוצצה דברי.."
אני:"בעצם עזוב זה לא חשוב חחחחחח אני אצא פאדחנית חח"
שלומי:"נונווו סיקרנת אותי דברי כבר..! חח"
אני:"בוא נגיד שרק לפני יומיים בערך זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי.."
שלומי:"חחח לכי תעבדי על מישהו אחר"
אני:"אתה לא מאמין לי?.."
שלומי:"בטח שלא את.. תיראי אותך את.. מהממת איך אפחד לא ניסה?"
אני:"מי אמר שלא ניסו?"
שלומי:"עכשיו בכלל ישלי כבוד אלייך באמת ואפעם לא אמרתי את זה לבת רק שתדעי"
אני:" חחח שמע אני יודעת שאני לא ניראת אחת כזאת אבל ככה אני , ניראלי אני הילדה הכי טובה שתכיר אני לא שותה ולא מעשנת ובטח שלא חולת מסיבות המקום היחיד שבו תמצא אותי תמיד זה.."
שלומי:"הים.." הוא השלים אותי חחח
אני:"חח כן הים..בטח שלא בבגד ים אבל כן בים.."
שלומי:"למה לא בבגד ים?"
אני:"לא חשוב."
שלומי:"נו גם ככה אני כבר יודע עלייך המון.."
אני:"חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח"
שלומי:"אמרתי משו מצחיק?"
אני:"שתדע שאתה לא יודע כלום זה אפילו לא רבע.."
שלומי:"אז עכשיו סיקרנת אותי עוד יותר ספרי עוד…"
אני:"עד שאתה לא מספר לי משהו אני לא מתכוונת לספר יותר.."
שלומי:"באמת שאין מה לספר.."
אני:"לך תספר סיפורים כאלה למישהו אחר שמע משוו.." השמעתי לו את הפזמון של שיר
"מאחורי חזות קשוחה עומד לו איש עם לב רגיש כלכך.."
הוא שתק כמה רגעים כאילו חשב על המילים ואז אמר..
שלומי:"את לא תשחררי עד שתוציאי ממני משו אה?"
אני:"אני בחיים לא מוותרת רק שתדע אם אני רוצה משהו אני יגלה בסופו של דבר…"
שלומי:"אז כדי שתוותרי כי אין לי מה לספר באמת כבר אמרתי לך הכל אני בן יחיד אבא שלי מליין אמא שלי עקרת בית אני בן יחיד שמקבל כל מה שבאלו באותה שנייה שהוא רוצה את זה…"
אני:"ואני כבר אמרתי לך אני לא מאמינה לסיפור הזה אולי כל זה נכון אבל יש עוד דברים שאתה מסתיר ועם הזמן אני יגלה את זה אתה אגוז 'שה לפיצוח שלוקח זמן לפצח אותו אבל בסופו שלדבר מצליחים ואני אהיה זאת שתצליח מתערבים?"
שלומי:"יאלה מתערבים על מה?"
אני:"מה שאתה רוצה רק תגיד.."
שלומי:"את יודעת מה אני נותן לך חודש אם את באמת תצליחי לגלות משהו כמו שאת אומרת ואני אומר שאין מה לגלות אבל לא משנה אם את מוצאת אני לוקח אותך לאן שבאלך לכמה זמן שבאלך והכל יהיה עלי אם את לא מצליחה את מספרת לי את כל הסיפור חיים שלך בלי להסתיר שום דבר הולך?"
אני:"יודע מה הולך אבל ברגע שאני מגלה משהו הכי קטן שיש אתה מספר לי הכללל כולל הכל בלי להסתיר כלום אפילו לא פרט קטן אחד הולך?"
שלומי:"אעש עלייך יאלה יש לך חודש מהיום כאילו לגלות משהו.."
מנקודת מבטו של שלומי:
היא חושבת שהיא תצליח לגלות משהו על החיים שלי אבל היא לא יודעת שאפחד לאיודע את הסיפור חיים שלי ואפחד גם לא ידע אותו לא משנה מה..
המשכנו לדבר ניראלי עד אחד בלילה ניתקנו תשיחה.. והלכתי לישון במחשבות מה היא מסתירה מה היא כלכך לא רוצה שיגלו מה כבר יכול להיות כלכך גרוע בחיים שלה היא ילדה טובה כזאת …
אני לא יודע למה אבל היא מסקרנת אותי מאוד,! חייב לגלות מיי היא חייייב!!!! אבל הפעם אני רוצה לגלות בלי העזרה של אבא של והקשרים שלו הפעם אני רוצה לגלות את זה לבד שהיא תיהיה זאת שתספר לי …הלכתי לישון עם חיוך אחרי שדיברתיא יתה בתכלס ממתי מישהי גורמת לי פאקינג שלומי כהן לחייך משיחת טלפון מסכנה??! מה היא עושה לי..?


תגובות (3)

חחחחחחחח מדהים

18/04/2013 06:34

סיפווור מהממממממם!
תמשיכייייי… !!!
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤

18/04/2013 07:00

תמשיכי!!!

19/04/2013 10:51
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך