פרק 3-ברוכה הבאה-

kinerete8 26/08/2012 839 צפיות 3 תגובות

המכונית נעצרה בפתח של בית עצום בית בגודל של הבית יתומים שבו היא הייתה עד עכשיו!! ליטל פתחה את הדלת ויצאה היא העבירה במט על הבית.
"בואי תיכנסי!!" אמר בן והם הובילו אותה לעבר הדלת.
"אבא" נשמע קול מרחוק ובן הסתובב והתקרב לעבר נער שרץ לקראתו.
"רון" הוא אמר "מה אתה עושה פה אתה לא אמור להיות בבית ספר??"הוא שאל.
"כן אני אמור אבל השיעורים עד לצהרים התבטלו!!"הוא אמר "אז חזרתי"הוסיף.
"אהה איזה יופי.. רק שנייה" הוא אמר לו "שובל קחי את אותה לפגוש את כולם!!" ביקש ממנה בן.
"בואי איתי" היא אמרה לה וליטל הלכה אחריה לתוך הבית ורק אז רון שם לב לבת החדשה שנכנסת לבית שלו אבל הוא לא הספיק לקלוט את הפנים שלה כי היא כבר נכנסה פנימה.
"טוב אבא אני נכנס פנימה" רון אמר לאבא שלו ונכנס גם הוא פנימה אבל לא היה כל סימן לילדה החדשה.
בזמן הזה התחילה שובל להסביר לליטל איך עובדים כאן הדברים.
"לקומה שנייה את לא עולה אלא אם כן הזמינו אותך לשם!! הבנת??" שובל שאלה.
"כן" היא אמרה.
"למטבח נכנסים רק בשעות האוכל או בשעת התורנות שלך!!" שובל הוסיפה.
"אוקי" ליטל השיבה.
"יופי, אני שמחה שאנחנו מבינות אחת את השנייה!!" היא אמרה בחיוך בואי נכיר לך את החברה היא אמרה והובילה אותה לעבר דלת שהובילה לעבר חלק אחר בבית ושם היה משו שנראה כמו כיתת לימוד חצר ושני חדרים חדר לבנות וחדר לבנים שמה שהבדיל בניהם היה קיר שובל הובילה את ליטל לעבר הצד של הבנות והיא ראתה שגם פה זה חדר משותף אבל מה שהפתיע אותה זה שרק מיטה אחת נראתה משומשת.
אחריהן נכנסו שתי בנות ושתי בנים "תכירו זאת איך קוראים לך שוב??" היא שאלה אותה.
"ליטל" היא אמרה והיא הבינה ששובל הזאת לא כל כך נחמדה כמו שהיא נראית!!.
"זאת ליטל" היא אמרה בחיוך מזויף ויצאה מדלת.
"היי אני דן" הציג את עצמו אחד הבנים"ואלה אביגיל ונועם האחים הקטנים שלי!!" הוא אמר.
"היי" היא אמרה.
"אני הדר" אמרה הבחורה הגדולה שנראתה בת גילם של ליטל ודן.
"היי" היא אמרה.
"ברוכה הבאה למשפחה!!" אמרו הקטנים ביחד.
"אפשר לחבק אתכם היא שאלה??" את הקטנים והם הנהנו והיא חיבקה אותם והיא הרגישה הרגשה מוזרה היא הרגישה בבית תחושה שהיא לא הרגישה מעולם..


תגובות (3)

תמשיכי

27/08/2012 07:49

נכון אלו האחים הקטנים שלה???????
נ"ב הסיפור מדהים! תמשיכי!

27/08/2012 10:21

תמשיכי ותעשי פרקים יותר ארוכים…
סיפור ממש יפה:)

03/09/2012 02:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך