פרק 3- לונדון

time machine123 20/11/2018 451 צפיות אין תגובות

יום למחרת , דילן הגיע לביתו מוקדם בבוקר וארגן מזוודה בלי להגיד להוריו שהוא טס עם זואי . בשבילו , זואי הייתה יפהפייה מסוג אחר.

הוא אף פעם לא נתקל ביופי כמו שלה.

הוא יצא מן הבית וביקש מאחיו הוגו שיחליף אותו במשמרת במאפיה.

זואי חיכתה כבר לערב שבו היא תראה את דילן והם יהיו לבד סוף כל סוף.

" את לא מכירה אותו, איך את יודעת שאת יכולה לסמוך עליו?" שאל בוניטו , שלא הבין למה זואי רצתה להמשיך להתראות עם דילן.

" אתה לא רואה שאני במקרה עסוקה?" קראה זואי בעצבנות ונעצה בו מבט כעוס.

" סליחה , סליחה.." אמר בוניטו ויצא החוצה כדי לאפשר לזואי להיות קצת עם עצמה.

זואי המשיכה לארגן את המזוודה והייתה להוטה להיפגש כבר עם דילן.

היא הרגישה שכל יום היא אהבה אותו יותר.

אפילו שהיא מכירה אותו קצת זמן , היא התאהבה בו די מהר. היא לא ציפתה שהיא תמצא אהבה אחרי שיצאה ממערכת יחסים מתוקשרת עם מליירדר המפורסם , ג'ואי.

מעניין אותה מי אותה החברה שהוא נפרד ממנה לפני שהוא היה איתה.

מי היא עשתה שיגרום לה להיפרד ממנה?

ככל שהיא חשבה על דילן, היא הבינה שאחרי הרבה זמן , היא מצאה את מה שהיא חיפשה בו את מה שלא היה בחבר הקודם.

היא חייכה לעצמה והתקשרה כדי להזמין מונית.

בעוד הוגו מילא את מקומו של דילן , אחיו הבכור במאפיה משפחתית.

ניצן לא הצליחה לתפקד בלימודיה בגלל שהיא הייתה מאוהבת כמו מטורפת במורה שלה לדרמה.

היא לא ידעה איך היא תגיד לה את כל מה שהיא מרגישה כלפיה.

היא התיישבה בכיתה ביחד עם חברותיה ולא הבינה שום דבר.

היא פשוט ירדה בציונים שלה בכל המקצועות הלימוד והיא לא ידעה אם היא תוכל לשפר את המצב הזה.

מבחינתה , היא פשוט העריצה את דילן , האח הבכור על שתמיד העדיף להישאר עם אחת לא שפויה כמו אליזבת.

איך הוא בזבז המון שנים בזה שהוא היה איתה? עוד אתמול היא עמדה ליד החלון וחיכתה שהוא יבוא.

מה אם דילן עושה עכשיו את דרכו חזרה הביתה?

היא החליטה שלמרות שדילן לא הגיע הביתה. היא הלכה לראות מה קורה במאפיה ולמה הוגו היה צריך להחליף את דילן. דילן היה חייב לעשות את המשמרת שלו במאפיה כפי שנתבקש על ידי אמה.

" הוגו , איפה דילן? הוא היה צריך להיות ואתה ממלא את מקומו , אני לא מבינה מה קורה פה." קראה ניצן בבלבול.

" דילן ביקש ממני שאני אחליף את מקומו. הוא אף פעם לא מבקש ממני שום דבר וגם אני ממנו.

הוא צריך לטוס ללונדון , פשוט הוא צריך לפגוש שם מישהי. אחינו מאוהב כמו מטורף. הוא רק מכיר אותה כמה ימים." אמר הוגו וחייך.

" אתה לא רציני, אחינו מאוהב! מי זאת? אני מתה להכיר אותה. האם זאת הדוגמנית הבריטית זואי כהן?" שאלה ניצן בסקרנות. " הוגו , אתה מוכן לדבר בבקשה?" היא צעקה עליו בקול.

" טוב , כן , זאת הדוגמנית הבריטית זואי כהן!" ענה הוגו בעצבנות.

" וואו , איזה אלוף הוא , אז זה אומר שהוא נפרד מאליזבת , יש! מתי הוא יחזור הביתה?" שאלה ניצן בחיוך שובב.

" אני לא יודע, עד שהוא לפחות יחזור מלונדון. את לא אומרת להורים שדילן טס ללונדון, אני יכול לסמוך עלייך?" קרא הוגו בקשיחות.

" כן , אתה יכול לסמוך עליי. מילה של אחות. " קראה ניצן בחיוך מתגרה .

הוגו לא ידע שניצן תיכננה לספר להורים שדילן טס ללונדון כדי להיות עם זואי.

זואי נכנסה לתוך המלון והבחינה שדילן דיבר עם המזכירה. לרגע היא הרגישה שהקנאה גורמת לה לצאת מדעתה.

היא החליטה לגשת אליו.

" אני רואה שהחלטת לבוא." קראה זואי בחיוך שובב.

" שלום גם לך , אני רואה שגם הסוכן שלך כאן." אמר בחיוך והסמיק כמו סלק אדום.

בוניטו תקע בו מבט זועם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך