יובלוש84
וואוו כבר פרק 30 אני לא מאמינה!!(((:
מה אתן חושבות עד איזה פרק ככדי ליי לעשות פשוט אני אל רוצה לעשות ככה שזה יהיה סיפור ארוך אוו משו או שאתן מעדיפות ארוך ובהמשכים?

פרק 30 :"מי אמר לך שלא נסתדר??"

יובלוש84 07/05/2013 861 צפיות 2 תגובות
וואוו כבר פרק 30 אני לא מאמינה!!(((:
מה אתן חושבות עד איזה פרק ככדי ליי לעשות פשוט אני אל רוצה לעשות ככה שזה יהיה סיפור ארוך אוו משו או שאתן מעדיפות ארוך ובהמשכים?

עיליי:"רצייתי להזהיר אותך מהחבר החדש שלך.." שתיקה…
אני:"חבר? חדש? לי?"
עיליי:"שלומי הזה ביררתי עליו קצת תיזהרי ממנו!" לא ידעתי מהלהגיד!!
————————————————————————————-

אני:"חחחח אתה אמיתי עכשיו?!" התחלתי להתעצבן קצת
עילי:"לא הבנתי…"
אני:"מה כבר בדקתה עליו ??" שלומי הסתכל עלייי לא מבין..
עיליי:"הוא לא בשבילך תתרחקי ממנו.." פה כבר ממש עיצבן אותי מה הוא שופט אותו כאילו הוא מכיר אוותוו בכלל!?!
אני:"תסביר את עצמך.."
עילי:"הוא משחק בבנות ומחליף אותן כמו גרביים,כל שני וחמישי משכיב מישהי אחרת, גורם להן להתאהב בו והולך כאילו הוא לא מכיר אותן בכלל.. הוא בטח לקח אותך למסעדה ששם כולם מכירים אותו ובטח הסיע אותך הבית עם הנהג הפרטי שלו לא ככה?" עשיתי מבט לא מבין ושתתקתי עילי המשיך לדבר.. "לינוי הוא רק מנסה להרשים אותך עם כל הכסף שלו והבית הענק שלו אני מזהיר אותך ממנו.." פה התפוצצתי עליו!!
אני:"תגידלי אתה שומע את עצמך?! אתהמכיר אותו בכלל?! שאתה ככה?? אתה יודע מי הוא? נסיתה להכיר אותו?? לא נכון?! אז אין לך שום זכות לשפוט בנאדם על שמועות אז כן הוא לקח אותי למסעדה וכם הסיע אותי במונית םרטית וכם הוא הביא אותי לביית שלו אבל אם אתה לא יודע הכל אז כדי שתסתום ולא תנסה להוציא אותו חרא!!"
עילי:"אתה שומעת את עצמך בכלל עכשיו.? את מגנה עם מישהו שיפגע בך שירשים אותו ותוך יומים יזרוק אותך וישכח איך קוראיםם לך!! סובב לך תראש עם כל הכסף הזה אה??"
אני:"תגיד לי אתה רציני מטומטם או שאתה לא קולט!? אתה לא מכיר תבנאדם איזה זכות ישלך פאקינג לשפוט אותו?! ראיתה אותו כולה פעם אחת בחיים שלך ואתה שופט אותו על דיבורים של אנשים!! תתרגיע עיליי אוקי?! ביום שתכיר אותו תיהי לך הזכות לדבר עליו?!"
עילי:"מה עשה לך הדבר ההזה סינוור אותך עם החיוך והכסף אה? באמת שאני לא מכיייר אותך כבר מה ניהיה ממך בחיים לא חשבתי שדבר כזה יגרום לך להשתנות!!"
אני:"הוא עשה בשבילי יותר ממה שאתה עשית לי ב4 שנים!! הא יודע להקשיב ואתה? שם זין על הכל ודואג רק לתחת של עצמך! עיליי אל תתחיל עכשיו נמאס ממך כבר נמאסס!!!!"
עיליי:"מה הוא כבר פאקינג הספיק לעשות בשבוע מה? סיבב לך תראש 180 מעלות זה מה שהוא עשה אני לא מכיר אותך נשבע לך !!"
אני:"עילי? מי לימד אותי לא לשפוט אנשים על מה שאנשים אחרים אומרים עליהם מי ?? מי אמר לי תמיד קודם תכייר תבנאדם ואז רק תוכלי לדבר מי?? אתתה! כנראהשאתה לא יכול לעמוד במילים של עצצמך אז אין לך בכלל מה לדבר!! לך כווסעממק אוווקי?! כשתלמד להיות בנאדם דבר איתי!"
ניתקתי ורעדתי כולי מרוב עצבים התחלתי לבכות אני שונאת לריב עם עילייי קשה לי עם זה אבל שיילך לעזעזעלל עם ההתנהגות הילדותית הזאת שלו! שלומי חייבק אותי חחזק
שלומי:"לא היית צריכה לעשות את זה…"
אני:"הייתי כי הוא מתנהג כמו ילד קטן! הוא תמיד אמר לי לא לשפוט אנשים סתם!"
שלומי:"אבל עדיין.. אנייודע מה הוא בשבילך.. אני אל רוצה שתריבי איתו בגללי.."
שתקתי לא עניתיי נשכבתי על המיטה והוא לידיי נרדמתי בתוך החיבוק שלו…
-בוקר- מנקודת מבטו של שלומי
היא כלכך יפה כשהיא ישנה ממש כמו נסייכה אין אין באמת שניראלי שאני מתאהב…
אני:"לינוי יפשלי קומי בוקר טווב:)"
לינוי:"עוד חממש דקות.."אמרה בקול מתפנק
אני:"לא.. קומי כבר מפונקת אנחנו נאחר ארוחת הבוקר כבר מוכנה"
לינוי:"טוב וטוב אני קמה.." וקמה בשיא השנטי שלה חחח היא הצחיקה אותי
היא הלכה לאמבטיה לשטוף פנים ולהתלבש היא לבשה ג'ינס, חולצת בצפר תכלת וכפכפים לבנים
סירקה את השיער שלה היא כלכךך יפפה!!!! "מוכנה?" שאלתי היא חייכה ואמרה :"כן"((:
ירדנו למטה אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו לבצפר נכנסנו ביחד בשער וידעתי שיסתכלו עליי מוזר אבל שמתי זין כמו שלינוי אמרה ליי
לינוי:"אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה?" לא רציתי שהיא תיפגע לי לא אכפת מה יגידו עליי
אני:"לינוי אכפת לי ממך לא אכפת לי מעצמי לי לא משנה מה יגידו עליי את בטוחה שזה מה שאת רוצה שלא יתחילו לדבר פתאום.. אני לא רוצה שתיפגעי.."
לינוי:"תסתום כבר אני אמרתי לך אני שמה זיין על כולם רוצה לראות משו תראה" ונישקה אותי באמצע הרחבה של בית הספפר הייתי קצת בשוק אבל זרמתי איתה אם כבר אז כבר!


תגובות (2)

ארוווך :-)
תמשיכיייייי… ❤

07/05/2013 08:55

ארוךךךך

07/05/2013 11:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך