Saharcohen
מקווה שתאהבו את הסיפור ותגיבו על מה שכתבתי בהתחלה .. ואם אתן רוצות אני יכולה לעשות וואן שוט לדוגמא ..

פרק 4 what does not kill you make you stronger

Saharcohen 16/12/2012 871 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו את הסיפור ותגיבו על מה שכתבתי בהתחלה .. ואם אתן רוצות אני יכולה לעשות וואן שוט לדוגמא ..

דבר ראשון תודה לכל הבנות שהגיבו לי על הסיפור !
דבר שני אני מתכוונת להתחיל עם וואן שוטים על וואן דיירקשן א כל מי שרוצה וואן שוט שתכתוב בתגובות את השם הפרטי שלה ואת הפייב שלה
אוקיי אני חושבת לצרף לסיפור את וואן דיירקשן ועם אני כן יצרף אותם יש מישהי שרוצה להיות חברה של אחד מהם ואני יצרף אותה אפשר את כל וואן דיירקשן חוץ מזאיין .. את תדעו בהמשך מוחוחחועעעחועע , וזהו סורי שחפרתי !!! יאללה פרק 4
~פרק 4~
פתאום שמעתי קולות בכי מאחוריי התנתקתי ממאי מהר וראיתי את …
ראיתי את אנה ישר עלו לי לראש מחשבות מה להגיד לה , איך להסביר לה .. אני בעצמי לא יודע איך זה קרה !
אויייי עד שהצלחתי לגרום לה לבטוח בי אני ככה בוגד בה אני חייב להגיד לה משהו לשמור על האהבה שלנו .. אני לא יכול בלעדיה !
בדיוק שבאתי לפתוח את הפה היא התחילה לרוץ היא ברחה ממני .. לא ידעתי מה אני עושה פשוט התחלתי לרוץ אחריה רצתי ורצתי אבל היא לא עצרה .. החלטתי שאני נותן לה להירגע קצת ואחרי זה אני אדבר איתה ..
עצרתי וחזרתי למאי , כל הדרך חשבתי על אנה ועל מאי מה אני הולך להגיד לה .. איך אני אגיד לה את זה בלי שהיא תיפגע ..
הגעתי למאי ואמרתי לה ״ תשמעי מאי .. אני לא אוהב אותך ואני גם לא יאהב אותך ! אני באמת מצטער אבל אני מאוהב באנה !
״ זה בסדר ג׳ק אני הבנתי את מקומי פה , ביי אני חוזרת לצרפת ״ אמרה מאי .
״ביי מאי ״ אמרתי והלכתי ממנה לכיוון הבית של אנה , באמצע הדרך תפס אותי גשם אז התחלתי לרוץ לכיוון הבית שלה .. הגעתי ודפקתי על הדלת חזק חזק מאוד אבל היא לא פתחה ..:( החלטתי שאני לא עוזב את הבית שלה עד שאני לא מדבר איתה , לא מסביר לה ..
״אנה תפתחי לי ! בבקשה אנה אני לא יכול לחיות בלעדייך ! תני לי רק הזדמנות להסביר לך .. ״ אמרתי
אבל היא לא הקשיבה היא יצאה וצעקה ״ג׳ק אני ראיתי את מה שראיתי ואני לא צריכה שתסביר לי עכשיו תעזוב אותי ותעזוב את הבית שלי בשקט ! ותחזור לחיים השוויצרים והמגעילים שלך !! ״
המילים שהיא אמרה פגעו בי כאילו לקחו סכין ותקעו לי אותו לאט לאט בתוך הלב .. החלטתי שאם היא לא רוצה אותי אין לי יותר מה לעשות פה. .. אני לא יכול לשכנע מי שלא אוהב אותי לאהוב אותי חזרה !
באתי להסתובב ללכת וחזרתי למקומי חזרה וצעקתי לה ״אנה לא משנה מה את חושבת או מה את יודעת .. אני עדיין אוהב אותך ואני עדיין יואהב אותך כל חיי !״
באתי ללכת פתאום שמעתי טריקת דלת חזקה ובפתח הדלת אנה עמדה !
~מנקודת המבט של אנה ~
אחרי שראיתי את ג׳ק ומאי מתנשקים עמדו לי דמעות בגרון העיניים שלי שרפו והפנים שלי האדימו לא האמנתי שזה מה שיקרה ! לא יכלתי להסתכל לו יותר בעיניים פשוט ברחתי משם שמעתי אותו רודף אחרי ואחרי כמה דקות הוא הפסיק ..
הגעתי הביתה ונכנסתי למיטה פשוט בכיתי , פרקתי את כל הבכי והכעס שלי על הכרית .. ידעתי שהוא לא באמת רצה את זה אבל עצם העובדה שהוא לא עם זה כלום רק גרמה לי יותר לכעוס ולבכות ..
אחרי חצי שעה בערך שמעתי דפיקות דלת מלמטה , ידעתי שזה ג׳ק אבל לא היה לי אכפת פשוט לא הקשבתי .. פתאום שמעתי אותו צועק לי שהוא לא יכול לחיות בלעדיי ( כל מי שלא זוכר פשוט יעלה ללמעלה ויקרא לא באלי לחפור ) החלטתי לתת לו לסבול כמו שאני סלתי וצעקתי לו את מה שצעקתי ( למעלה ) הרגשתי שמה שאמרתי לא היה אמיתי כי אני באמת אהבתי אותו !
הרגשתי שהוא נפגע לא ידעתי מה לעשות פשוט בכיתי יותר .. פתאום שמעתי אותו צועק ״ אנה אני תמיד אהבתי אותך ואני תמיד יאהב אותך״ באותו הרגע שהוא אמר את זה לא יכלתי יותר לכעוס עליו יותר פשוט רצתי לבחוץ וטרקתי את הדלת !
עמדתי שמה בוכה העיניים שלי היו אדומות הגרון שלי צרב ולא יכלתי לדבר .. בכיתי .. אבל לא מעצב אלא מאושר .. :) הייתי כל כך שמחה שהוא באמת אוהב אותי ולא מתכוון לוותר עליי כל מה שרציתי היה לנשק אותו .. אבל לא יכולתי , משהו בי עצר אותי משהו אמר לי שאני אפגע עוד פעם ..
פתאום הוא התקרב אליי ובא לנשק אותי .. אבל עצרתי אותו ואמרתי לו ״ תשמע אני מאוד אוהבת אותך אך אני מפחדת שעוד אני אפגע .. גם אם זה לא באשמתך .. אני רוצה שננסה להיות ידידים ונתקדם לאט לאט ומה שיקרה יקרה .. ״
״ אנה בסדר אני מוכן לעשות הכל כדי שתחזרי אליי גם אם זה להתחיל לאט לאט .. זה בסדר אני מבין אותך ״ ג׳ק אמר
״ביי ג׳ק ״ אמרתי
״ ביי אנה ״ ג׳ק אמר
ג׳ק הלך ונכנסתי הביתה .. הרגשתי יותר טוב .. אין יותר יותר אנה וג׳ק לבינתיים ..
נכנסתי לאמבטיה ופשוט שטפתי את כל הכאב ממני .. לבשתי פיגמה והלכתי לישון ..
המשך יבוא


תגובות (2)

והינה שינית את הכתיבה שלך , המסטרית בפעולה :)
תמשיכייי

16/12/2012 12:09

חחח תודה

16/12/2012 12:41
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך