שני0_0
תודה לכולן על התגובות!! תמשיכו להגיב ולדרג מחר אני יוסיף עוד פרק... שיהיה לכולן סוף שבוע מהנה !! מצפה לתגובות, כמו שאמרתי בשאר הפעמיים אתם יכולות לכתוב לי על אופן הכתיבה, אם אתן רוצות משהו להוסיף, כל עצה ותגובה שלהם נותנים לי רעיונות חדשים.

פרק 5 my life is'nt simple

שני0_0 21/07/2016 741 צפיות אין תגובות
תודה לכולן על התגובות!! תמשיכו להגיב ולדרג מחר אני יוסיף עוד פרק... שיהיה לכולן סוף שבוע מהנה !! מצפה לתגובות, כמו שאמרתי בשאר הפעמיים אתם יכולות לכתוב לי על אופן הכתיבה, אם אתן רוצות משהו להוסיף, כל עצה ותגובה שלהם נותנים לי רעיונות חדשים.

בשעה שמונה הארוחת ערב, קלואי אמרה לכולנו לא להתלבש מתלהב למרות שהבנים הזמינו אותנו. כולנו הקשבנו לעצה שלה, ולבשנו כולנו גינס קצר עם גופייה יפה כל אחת לפי הטעם שלה ביחד עם נעליי ואנס.
"בנות אתן מוכנות? בואו נזוז" שקד שאלה אותנו, עם טון של לחץ . " אל תדאגי לא נאחר, אני צריכה רגע לענוד את העגילים שלי. " אמרתי. "חכו, אני צריכה למצוא את הבושם שלי" קלואי אמרה. "אני כבר מוכנה" פרי אמרה. "טוב חכו לנו שתי דקות, ואז נרד כולנו יחד."
סיימנו להתארגן, יצאנו מהחדר ונעלנו אותו, לחצנו על המעלית והגענו לחדר אוכל, המקום הזה באמת מדהים, חדר אוכל נקי, עם ריח טוב, גדול ומרווח, עם טפטים על הקיר בצורות של פרחים ועצים בצבעים צבעוניים, הכיסאות בצבע שחור עם שולחן פרחים, הרצפה עם ריצוף לבן מבריק, אני באמת אוהבת את המקום הזה.
ראיתי את דור מרחוק מסמן לנו שנבוא לשבת איפה שהוא נמצא, ראיתי מרחוק גם את החברים שלו. "בואו בנות הם שם." אמרתי לבנות והם באו איתי. אני מרגישה במקום הזה כמו סרט, תאמת שיש לי עוד קצת כאב ראש מהנפילה אבל אני מקווה שזה יעבור. "איזה חתיך ההוא שיושב ליד דור "פרי הודיע בתהדמה. "בואו שבו" דור אמר לעברינו, התיישבנו בכיסאות, ניסנו, אני קלואי פרי ושקד להרגיש בנוח, עם אנשים שבחיים שלך לא דיברת זה קצת קשה.
התחלנו לדבר עם הבנים ותוך כדי אכלנו, האוכל פה טוב, היה פסטה בלונז, עם מלא סלטים שאתה בוחר, הייתה מנה גם לטבעונים שניצל ירקות, עם אורז. פרי התחילה לדבר עם חבר של דור שישב לידו ואני המשכתי לדבר עם דור. לחברים לו קוראים ארי, לואיס, ליאם, זאין, נייל. "פרי דיי נדלקה על זאין, היה נראה שהם ממש נהנים, פתאום באה בחורה אחת לזאין "מה קורה מאמי? התגעגעת אלי?" ונישקה אותו, נשיקה לוהטת פרי הייתה דיי בהלם, אני חושבת שהיא גם קצת נפגעה, היא נדלקה עליו, במשך שעה הם מדברים והוא אפילו לא הזכיר שיש לו חברה. רציתי להציל אותה מהמצב המביך הזה, "כבר השעה תשע וחצי קמתי מוקדם היום, אני קצת עיפה ועדין כואב לי הראש, נראה לי שאני ילך לחדר, פרי את רוצה ללווה אותי?" אמרתי ונעמדתי, את האמת שבאמת הראש לי כאב, עוד מתחילת הערב. " כן אני באה איתך, נדבר מחר בנים." פרי אמרה והתחלנו ללכת לחדרים.
"שי חכי רגע" ארי קרא לי. ארי ? מה הוא רוצה עכשיו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך