kinerete8
תודה על כל התגובות עד עכשיו מקווה שתמשיכו לאהוב...

פרק 6-סוד…

kinerete8 30/08/2012 811 צפיות 3 תגובות
תודה על כל התגובות עד עכשיו מקווה שתמשיכו לאהוב...

"הלו??" הוא ענה.
"רון איפה אתה??" הוא שמע את הקול של נוי שואל אותו ורק אז הוא שם לב שהוא נשאר לעמוד באותו מקום במשך כמה שניות ארוכות והוא התחיל להגיב.
"אני בדרך" הוא אמר וניתק והתחיל ללכת במהירות.
בזמן הזה ליטל שמה את הספרים של דן על המיטה שלו וניגשה לחדר שלה היא נשכבה על המיטה והתחילה לקרוא עד שאביגיל ודן נכנסו היא סגרה את הספר.
"תודה על העזרה" הוא אמר.
"בכיף" היא אמרה ושחילה חיוך קטן "איפה הדר??" היא שאלה.
"תורנות.." הוא אמר "אביגיל את רוצה שאני יקרא לך את הספר??" הוא שאל.
"כן" היא אמרה ורצה לחדר של הבנים ושם דן קרא לה ולנועם את הספר עד הערב. הדר חזרה ישר בזמן לישון היא התקלחה וישר נכנסה למיטה ונרדמה וכך גם אביגיל דן הביא אותה רדומה למיטה וכולם הלכו לישון אבל לליטל היו תכוניות אחרות כשכולם נרדמו היא קמה ויצאה מהבית היא יצאה מהשער והתחילה ללכת.
רון שבא מהצד השני ראה אותה. רגע זאת לא ליטל?? לאן היא הולכת בשעה כזאת?? חשב והחליט לעקוב אחריה הוא ראה אותה הולך כמה רחובות הרחק מהבית שלהם עד שהוא ראה אותו רצה לעבר בחור עם תיק הבחור היה בלונדיני עם עניים חומות הוא היה בגובה שלו והוא לבש מכנס גינס וסוודר שחור כשהיא הגיעה אליו הם התחבקו והיא הסתכלה אחורה והוא התחבא במרחק מהם ובגלל זה הוא לא יכל לשמוע על מה הם דיברו..
היא כמה רחובות שעד שהיא ראתה את ישי והיא רצה אליו והם התחבקו "סורי" היא אמרה " העבירו אותי…" היא הסבירה.
"שוב פעם??" הוא שאל.
"כן הפעם זה קצת יותר רחוק.." היא אמרה." גילית משו חדש??" היא שאלה ובקולה הייתה תקווה.
"לא אבל אני ממשיך לחפש…" הוא אמר. "עוד נמצא את האחים שלך.." הבטיח.
"תודה" היא אמרה והם התחבקו כשהם התנתקו היא שאלה:" מה שלום דודה בטי??".
"לא יותר טוב מהפעם הקודמת.. היא צריכה טיפול אבל אין לנו מספיק כסף כדי לשלם עליו.. אני עובד בשתי עבודות כדי לנסות לממן אותו… אבל זה קשה.." הוא אמר.
"אני יכולה לעזור??" היא שאלה ברוך.
"אין הרבה במה.." הוא אמר "אבל ידעתי שאני יכול לסמוך עלייך.." הוא אמר והביט עלייה.
"לפחות לבקר אני יכולה??" היא שאלה.
"את יודעת שכן.." הוא אמר "את תמיד מוזמנת.." הוסיף.
"אני יודעת" היא אמרה ולא ידעה אם זה הזמן לחייך. הוא הביט בשעון שלו כבר היה תשע בערב.
"אני צריך ללכת…" הוא אמר והוציא נייר ועיפרון מהתיק שלו "תתכתבי לי את הכתובת שלך וכשאת תוכלי לבוא אני יבוא לאסוף אותך!!" הוא אמר והושיט לך את הפתק.
"אוקי" היא אמרה ולקחה את הפתק וכתבה לו את הכתובת ונתנה לו אותה הוא הכניס את הפתק לתיק והם התחבקו ונפרדו. ליטל התחילה לחזור לכיוון הבית עד שהיא שמעה קול של פחית מתגלגלת והיא הסתובבה לאחור לבדוק מה היה מקור הרעש והיא לא האמינה למראה ענייה…


תגובות (3)

יאא איזה פרק מהממם תמשיכי

30/08/2012 12:11

מדהיםםםם! דורשת המשך! ^^

31/08/2012 05:01

זה היה דוד שלה??
ותמשיכי!! הסיפור מהמם!!

03/09/2012 02:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך