פרק 7-כעס.

kinerete8 30/08/2012 770 צפיות 2 תגובות

היא הסתובבה לאחור לבדוק מה היה מקור הרעש והיא לא האמינה למראה ענייה היא ראתה את רון והיא התקדמה לעברו בכעס.
"מה אתה עושה פה??" היא שאלה בקול עצבני.
"אהה…" הוא חיפש מה לענות.
"אני לא מאמינה אתה עקבת אחריי!!" היא אמרה בחוסר אמון מוחלט "אתה שמעת משו?? כי אם שמעת משו כדאי לך מאוד לא לספר" היא אמרה בקול עצבני והסתלקה משם במהירות בלי להסתכל לאחור ורון בפעם ה-2 היום הוא נשאר לעמוד באותו מקום זמן רב..
ליטל חזרה לבית החליפה לפיג'מה ונכנסה למיטה ונרדמה בבוקר היא קמה כשנזרקה עלייה כרית והיא במהירות קמה להגן על עצמה והבנים ששמעו את הבנות במהירות באו והצטרפו עד שהמלחמה הזאת נגמרה כשכולם שוכבים על הרצפה צוחקים.
"מה אתם עושים??" רון שאל כשהוא נכנס.
"אני הולכת להתקלח!!" אמרה ליטל ולקחה את המגבת שלה ועברה לידו במהירות ונכנסה למקלחת כשהיא יצאה היא נכנסה לחדר והניחה את המגבת על המיטה.
"אפשר לדבר??" הקפיץ אותה רון והיא הסתובבה אליו.
"לא אנחנו לא יכולים לדבר!!" היא אמרה.
"אבל למה??" הוא שאל.
"ליטל" קראה אביגיל והיא נכנסה לחדר.
"כן" היא אמרה.
"את רוצה לשחק איתי ועם הדר בחבל?" היא שאלה
"כן" היא אמרה ויצאה איתה. וכך זה המשיך במשך הימים הבאים רון ניסה להתקרב וליטל דחתה אותו כל פעם מחדש או שהתעלמה ממנו כל פעם… היא מצאה המון משותף עם הדר ודן והם נהיו חברים ממש טובים. אחרי הביקור הקבוע שלהם בספרייה שכמובן בכל הדרך ליטל ודן התווכחו בניהם בלי סוף… ליטל ישבה וקראה את הספר השני של קיץ אחד ביחד.
"את לא מבינה מה קרה לי!!" נכנסה הדר בסערה כולה רטובה לגמרי וליטל סגרה במהירות את הספר.
"מה קרה??" היא שאלה.


תגובות (2)

תמשיכי

31/08/2012 10:41

המשךךךך! אני דורשת המשך! ואם לא יהיה המשך בקרוב…. (אין לי המשך…)
סתם! הכול מהתרגשות! חולה על הסיפורים שלך! ^^

31/08/2012 12:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך