היי אנשים חזרתי אחרי תקופה ממש ערוכה שלא כתבתי...ויצא פרק ממש חשוב ודיי ערוך אז מקווה שתהנו ;)

פרק 8:האמת

29/12/2019 471 צפיות אין תגובות
היי אנשים חזרתי אחרי תקופה ממש ערוכה שלא כתבתי...ויצא פרק ממש חשוב ודיי ערוך אז מקווה שתהנו ;)

"שירה,קומי שירה!!" שמעתי את רותם מנסה להעיר אותי פקחתי באיטיות את עיני והסתכלתי עליה לא מבינה למה היא מעירה אותי כל כך מוקדם. "מה השעה?" שאלתי "שש וחצי יש לנו רק עוד חצי שעה עד שהשיעור מתחיל אז קומי ותתארגני מהר" כשהיא אמרה את זה עשיתי לה פרצוף ששואל למה….פשוט למה…."אבל למה כל כך מוקדם…אפילו הציפורים עוד לא קמו…." היא הסתכלה עלי ואז פרצה בצחוק ואחר כך כולן לא הבנתי למה ואז הסתכלתי במראה והשיער שלי היה ניראה אחרי מלחמת ציפורים אז התחלתי לצחוק גם אני.
הגעתי לשיעור המורה הציגה אותי והתיישבתי ליד ליטל. כולם הסתכלו עלי מוזר אבל אני מבינה גם למה….כולם שם היו מלאכים עם כנפיים והילה וכל זה רק אני הייתי בלי.
בסוף השיעור המורה שאלה אותי למה אין לי כנפיים והילה כמו לשאר המלאכים אז פשוט המצאתי לה שאני מסתירה אותם בעזרת קסם ומסיבות אישיות לא יכולה להוציא אבל אני מתלמדת פה אז אני מלאכית. היא הייתה טיפה מסוקרנת לגבי הסיבה שבגללה אני לא יכולה להראות שאני מלאכית….אבל לא שאלה יותר מידי שאלות אמרה בסדר נתנה לי כמה דפים לעבוד עליהם והלכה.
אחרי הלימודים הסתובבתי מעט במעונות על מנת למצוא מקום שקט לעשות בו את הדפים שהמורה נתנה לי לעשות ואני גם רוצה לחשוב קצת על כל מה שקרה לי עד עכשיו.
אחרי שחיפשתי מקום שקט במעונות ולא מצאתי אז יצאתי לחפש בחוץ. התיישבתי בדשא באיזה פארק והתחלתי לעבור על הדפים שהמורה ההיא נתנה לי.באמצע שאני מנסה להבין מי המנהיג שהיה למלאכים ב1935, אני רואה שוב את אחד האנשים שניתקלתי בהם אז והרגשתי תחושה מוזרה כזאת… רק שהפעם ראיתי רק אחד מהם את הבחור שהיה עם הבחורה. הוא נעצר והסתכל עלי כמו שאני עצרתי והסתכלתי עליו. "תגידי אנחנו מכירים מאיפה שהוא?" כל אחד אחר שהיה שואל אותי את זה הייתי קמה והולכת משם בלי לומר כלום, אבל הרגשתי שגם אני מכירה אותו ועניתי "אני לא יודעת אבל גם אני מרגישה שאנחנו מכירים…." ואז הוא פשוט התיישב לידי ופתח "את גם מלאכית נכון? כאילו ראיתי שיצאת מהמעונות של המלאכים המתלמדים" "כן נכון אבל אני כבר לא בטוחה בכלום…" פתאום אני רואה את דין מתקרב אלינו ואומר "חיפשתי אותך בכל מקום, טוב לא משנה קומי עכשיו אני צריך לדבר איתך עכשיו!!" תוך כדי שהוא אמר את זה הוא תפס לי ביד הקים אותי והתחיל ללכת. עצרתי ואמרי לו שניה דין ואז שאלתי את הבחור ההוא שדיברתי איתו "איך קוראים לך?" הוא ענה שפיטר ואז גם אני אמרתי לו את שמי והמשכתי ללכת עם דין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך