כותבת מהלב♥
אני יודעת פרק קצתך מפתיע וקצת קשה. מקווה שאהבתם אשמח לתגובות אוהבת המון המון ...♥

צבועה באהבה-פרק 13 (לקראת הסוף קטע קצת קשה אז אני מזהירה מראש)

כותבת מהלב♥ 02/12/2015 1104 צפיות 2 תגובות
אני יודעת פרק קצתך מפתיע וקצת קשה. מקווה שאהבתם אשמח לתגובות אוהבת המון המון ...♥

בס"ד

נקודת מבט של אלירן:
" די יפה שלי הכול בסדר' ,לחשתי לגאיה והחזקתי את השיער שלה כשהקיאה ,זאת הסיבה שביטלתי עם טוהר את הפגישה ,אמא שלי הייתה חייבת לצאת לעבודה ובאבא שלי אני כבר לא רואה אותו מרוב שהוא עובד ,ואביב זב אביב,אז הייתי חייב להישאר ,אולי טוהר מסקרנת אותי אבל גאיה מעל הכול.
'תודה' מלמלה והתיישבה על הרצפה ,היא הניחה את ראשה בין ברכיה ,'תגידי יש מצב שאת ב..' התחלתי לומר ופחדתי לשאול וואלה לא יודע מה אני יעשה אם אני יגלה שאחותי בהריון,דבר ראשון אני יהרוג את מי שהכניס אותה,'היא הסתכלה עלי במבט מוזר ,'במה?' שאלה בקול חלש,'נו בהריון' פלטתי,היא הסתכלה עליי כמה שניות 'תגיד אתה דפוק ,נראה לך?' 'צודקת' אמרתי והתיישבתי לידה,'כנראה סתם שפעת וירוס או משהו' אמרה,אני מקווה ,היא הניחה את ראשה על כתפי נישקתי לראשה ,ונתתי לה קצת להירגע.

נקודת מבט של נור:
'נו מה הוא למטה?' שאלתי בחיוך כשטוהר קיבלה את ההודעה,'לא לא הוא לא בא יש לו איזשהו משהו',ענתה בגמגום ,ראיתי שקשה לה ,איזה זבל אלירן אמרתי לו שלא יפגע בה.
'טוב אז רוצה שנצא לאיזושהי מסיבה היום ,שמעתי שיש שלחברה של דין מהשכבה יש יום הולדת ויש יום הולדת אפשר ללכת אם באלך' אמרתי וניסיתי לעודד,'לא לא ,את האמת שבה לי ללכת הביתה' היא ענתה ,'טוהר' התחלתי לומר ולהתקרב אליה,'עזבי אותי נור' אמרה ודמעה אחת זלגה מעינייה,אלירן גורם לחברה שלי לבכות!זבל!
טוהר יצאה מהחדר שלי ,ולא ידעתי מה לעשות ,ידעתי שאסור לשלוח לו הודעה הוא סתם יענה יבש ,עדיף לי לדבר איתו מחר.
למה אתה כזה חרא אלירן למה?למה אתה פגעת בטוהר?!
החלטתי ללכת לישון מוקדם היום לא היה לי כוח לכלום,לא היה לי חשק ,ההורים שלי מחוץ לבית והם חוזרים רק מחר ,החלטתי להתקלח ופשוט לישון.
נכנסתי למקלחת ושמתי שירים ברקע ,,צחצחתי שיניים ,ניגבתי את גופי ולבשתי פיג'מה ,נעלתי את הבית ,סגרתי את כל החלונות ,נכנסתי למקלחת ופשוט נרדמתי.

נקודת מבט של גיא:
כבר מלא זמן לא יצאתי עם עדן בגלל הריתוק שההורים שלה נתנו לה,כול הדברים ליום הולדת שלה כבר מוכנים ,אני מתכוון לא לבוא לבית ספר באותו יום ,ולהיכנס לחדר שלה ולשים מלא מלא נרות,ובלונים ואת כל המתנות,ואני מקווה שזה יהיה יפה,אני מקווה שהיא תאהב את זה .
ואני הכי מקווה שההורים שלה לא יהרסו לה את היום הולדת .

נקודת מבט של נור:
***
'יפה קטנה בואי אליי' הוא לחש לי באוזן וקירב אותי אליו,אני ניסיתי להתרחק ממנו אבל הוא היה יותר חזק,בסופו של דבר ויתרתי ,בכיתי כל שניה ,בכיתי כל רגע,פתאום הוא הוציא סכין מהכיס שלו,התחלתי להשתולל מחדש,הוא הצמיד אותי אל השיחים וחתך אותי בבטן התחתונה 'עכשיו תמיד תזכרי אותי כשתסתכלי על הצלקת הזאת' ,לחש לי באוזן ,בכיתי ,לא מהכאב של החתך ,בכיתי מכל מה שקרה ,הוא ניגב את דמעותיי ואמר לי בקול מרושע 'חבל על הדמעות' אמר ,והתחלתי לבכות עוד פעם,הוא נתן לי סטירה מצלצלת ,הוא הסתכל עליי עוד פעם והתחיל מחדש ,התחיל עוד פעם להשתמש בי,בכיתי ,בכיתי בלי סוף ,לא הצלתחי לצור את עצמי,וכל פעם שבכיתי הוא עצר והתחיל מחדש ,כל פעם עוד כאבים ,כל פעם עוד סטירות.
***
'אהה' צעקתי כשקמתי מהחלום הזה ,דמעות עמדו בעיניי ,התנשפתי במהריות ובכבדות ,קמתי מהמיטה והלכתי למקלחת שטפתי את הפנים ,והבטתי במראה ,בחנתי את גופי והרמתי את החולצה ,בדקתי אם הוא עדיין שם.
כן החתך עדיין שם ,הוא לא נעלם,כל פעם שאני מביטה בו הכול חוזר לי מחדש,אותן תחושות אותם כאבים ,אני זוכרת הכול ,אף פרט לא נשכח ממוחי.
הדמעות התחילו לעלות בעיניים ,למה בכלל הייתי צריכה להיוולד ?! 'למה?!', צעקתי והפלתי את כל הקרמים שהיו על השידה שבמקלחת,יצאתי מהמקלחת והרגשתי שאני מאבדת את עצמי,לפתע הכול חזר אליי,למה דווקא לי? 'מה אני עשיתי' צעקתי בקול יותר חזק והעפתי את כל מה שמד לנגד עיניי,ראיתי שאגרטל נשבר ,העפתי כל הדברים שהיו על השידה שלי ,הרגשתי שאני לא מסוגלת יותר.
לפני שנתיים זה היה וזה כל יום מרגיש לי זה קרה אתמול,התחלתי לצעוק כמו משוגעת ,ואז פתאום כאילו נאבדו לי הכוחות נפלתי על הרצפה והתחלתי לבכות כמו משוגעת ,לא הצלחתי יותר לשמור בפנים.
בכיתי כמו שלא בכיתי אף פעם,אף אחד לא יודע על זה ,אפילו לא ההורים שלי ,רק אני יודעת את זה ,כי החלטתי להשאיר את הכול מאחור ,להשאיר את בגדר החלום,ובגלל זה אני יוצאת למסיבות ,ומנסה להתחבב על כולם בשביל לשכוח את מה שהיה ,ולהתחיל חיים חדשים.
חוץ מזה אני יודעת שזה יהרוס את אבא,אני יודעת שהוא לא יוכל להאמין שהחבר הכי טוב שלו עשה את זה לי ,כן החבר הכי טוב של אבא שלי אנס אותי.
באותו לילה ארור שישנתי אצל הבת שלו ,כי גם אני והיא התחברנו, ובאמצע הלילה בזמן שישנתי הוא סגר את פי כדאי שלא אצרח ,בהתחלה לא הבנתי מה קורה,הוא לחש לי באוזן לבוא איתו ,פחדתי ולא הבנתי אז באתי ,הוא קשר את פי ואת עיניי כך שלא אוכל לדבר ולא אוכל לראות, והעלה אותי על המכונית שלו,פה כבר התחלתי לפחד אז התחלתי להשתולל אבל הוא פשוט נתן לי איזשהו משהו שהרגיע אותי ,ואז הוא עצר את מכוניתו הגענו לאיזשהו שדה כזה ,הוא הוריד אותי מהמכונית והוריד לי את כיסוי העיניים אבל רק אותו,הוא חייך אלי,והפיל אותי על הרצפה,לא הבנתי מה קורה הוא התחיל להפשיט אותי,ניסיתי לצעוק אבל המחסום לא נתן לי לדבר ,התחלתי לבעוט ברגליי וניסיתי לתת מכות עם הידיים שלי,אבל הוא היה יותר חזק ממני,ואז בעצם הכול קרה הוא אנס אותי באכזריות ,ששם גן הוא חתך אותי.
אחרי זה הרים אותי על הרגליים ,לא היו לי כוחות ,וצעק עליי שאני יתלבש.
התלבשתי במהירות כי פחדתי ממנו ,הוא כיסה את עיניי ,הדמעות לא הפסיקו לרדת ,הוא הוריד אותי בבית שלו ,ושניה לפני שנכנסו הביתה הוא לחש לי,'מילה אחת ואת מתה' אמר ואז חייך אלי.
נכנסתי לבית שלו ,עדיין הייתי בהלם לא האמתי ומהחתך עדיין זלג דם.
נכנסתי לחדר של הבת שלו והשארתי מכתב ,"בוקר טוב,אמא שלי ביקשה ממני כבר בבוקר היה לי ממש כיף" השארתי את המכתב וברחתי מהבית ,בסלון כבר לא ראיתי אותי.
כל הדרך הביתה ,רצתי ,פחדתי שהוא יתפוס אותי,הגעתי לבית שלי וכבר היה בוקר ההורים שלי לא הבינו למה חזרתי עכשיו.
תירצתי להם משהו ,ועליתי למעלה בחדר שלי כבר כל הדמעות התפרצו ,הכול התפרץ ,נכנסתי למקלחת בשביל לנסות לנקות את הזוהמה מהגוף שלו,מגופי.
אבל עד היום אני מרגישה מזוהמת.


תגובות (2)

וואו פרק קשה, אבל משאיר אותי עם כל כך הרבה שאלות כמו ההורים שלה עדיין בקשר איתו? היא ראתה אותו מאז? היא ראתה את הבת שלו מאז ואם כן היא עדיין דיברה איתה? כן אני יודעת שחפרתי אבל מה לעשות, כזאת אני????

02/12/2015 20:46

חח זה בסדר אני אוהבת שחופרים לי♥☺
אני יסביר את הכול באמת את תראי ..לא תשאר לך שאלה אחת …
מחר כנראה אני לא יעלה פרק כי יש חרישות למתמטיקה (שונאת)
ועכשיו אני חפרתי…חח

02/12/2015 23:09
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך