כותבת מהלב♥
פרק קצר אני יודעת... אבל הפרקים הבאים יהיו יותר ארוכים ויהיה בהם יותר עניין מצטערת שנטשתי,אני יודעת אבל יש לי מלא לחץ בלימודים ,אם תגיבו מהר אני אעלה עוג פרק היום בסביבות שש . אוהבת המון מקווה לתגובות♥

צבועה באהבה -פרק 24

כותבת מהלב♥ 23/12/2015 968 צפיות 2 תגובות
פרק קצר אני יודעת... אבל הפרקים הבאים יהיו יותר ארוכים ויהיה בהם יותר עניין מצטערת שנטשתי,אני יודעת אבל יש לי מלא לחץ בלימודים ,אם תגיבו מהר אני אעלה עוג פרק היום בסביבות שש . אוהבת המון מקווה לתגובות♥

בס"ד

ישבתי בחדר ההמתנה מחוץ לחדרי הניתוח,אמא אבא ואביב כבר הגיעו ,אני עצבני אני עצוב אני בסערת רגשות,החזקתי לטוהר את היד ,היא ישבה לידי מאז שהכניסו את גאיה לחדר ניתוח ועברו לפחות שלוש שעות,והרופאה הזאת עדיין לא באה לעדכן מה עם גאיה.
הקטנה הזאת אם יקרה לה משהו אני אמות,אני זוכר שהיא נולדה ,שהלכתי לראות אותה בבית חולים בפעם הראשונה ,היא הייתה נראית כל כך קטנה ועדינה,כבר אז הבטחתי לעצמי שאני ישמור עליה כל החיים.
אסור לי להיכשל ולה אסור למות,אסור לה לוותר היא צריכה להילחם כמו שלימדתי אותה תמיד,אני זוכר את היום שהיא עלתה לכיתה א' היא כל כך התרגשה והעירה אותי שלוש שעות לפני הזמן,אני זוכר איך התיק היה יותר גדול ממנה.
אני זוכר את התדריך שעשיתי לה כשעלתה לכיתה ז' ,שכל בן שמתחיל איתה ,שאם מישהו מסתכל עליה שתקרא לי,וכשנכנסנו ביום הראשון ללימודים כמה בנים מכיתה ח' הסתכלו עליה,אני זוכר איזה מכות דפקתי להם ואז השעו אותי,אני זוכר איך היא צעקה עליי אחרי זה ,היא תמיד הייתה יותר בוגרת ממני.
אני זוכר כמה כעסתי כשגיליתי על החבר הראשון שלה ,ואני גם זוכר איך היא ניסתה להרגיע אותי ,אני זוכר כמה רציתי להרוג אותו כשראיתי אותם מתנשקים בדשא של בית ספר,ואחרי זה גיא הרגיע אותי,תמיד אמרתי לו שהוא לא שמור מספיק על בר.
אני זוכר כל כך הרבה דברים טובים ממנה ,ואסור שהדברים האלה יהיו בתור זיכרון עצוב,אני רוצה להמשיך לצבור זכרונות ממנה.
כבר עברו חמש שעות גיא כבר הגיע ,אבל הוא יודע שבמצבים האלה אם לא רוצים שאני אתפוצץ לא מדברים איתי ,טוהר כבר נרדמה ,הנסיכה הזאת רק בזכותה אי נשאר שפוי ,האצבעות שלי שהיו קרות ליטפו את השיער הרך והנעים של טוהר,הייתי עייף אבל לא יכולתי ללכת לישון ,לפתע הרופא יצאה היא הייתה נראית מותשת,אמא אבא ואביב קמו מהמקום ,הערתי את טוהר וקמתי גם אני ,נעמדנו מולה ורק חיכינו לבשורה ,או הקשה ביותר או הטובה ביותר אין באמצע.


תגובות (2)

פרק מושלם++++++!!!!!♡♡♤ תמשיכי!!♡

23/12/2015 18:24

חח תודה רבה רבה

25/12/2015 00:32
סיפורים נוספים שיעניינו אותך