כותבת מהלב♥
אוקיי אז אחרי שנמחק החלטתי לכתוב שוב.. אז היום הברזתי מבית ספר(פושעת שמוני) אז יצא שבמקום להישאר עוד שלוש שעות הלכתי אחרי שעתיים והלכתי לטייל עם חברותיי הנחמדות בעיר(שפה גבוהה) אז אחרי אייס קפה ויוגורוט שחברות שלי קנו ואחרי שסיימו לאכול אותו היו נראות כאילו הן צבעו בית .. ואחרי ביקור אצל סבתא של חברה שלי ואחרי זה ביקור אצל אמא של חברה שלי ואחרי זה עוד פעם אצל סבתא שלה ,הגעתי הביתה ... טוב אז גם אני כמו טוהר שונאת בנות כאלה...כאילו מה הקטע יש לו חברה באיזה קטע?! ולגבי ההברבה אני ממש לא מעודדת להבריז ...!אל תקחו ממני דוגמא רעה(למרות שאני בדרך כלל ילדה טובה)... ודרך אגב אני אוהבת תלתלים! אוקיי אז היום זה יום החפירות הלאומי מצטערת... אז אוהבת המון! אשמח אם תגיבו... ושישי שמח♥

צבועה באהבה-פרק 26

כותבת מהלב♥ 25/12/2015 1184 צפיות 4 תגובות
אוקיי אז אחרי שנמחק החלטתי לכתוב שוב.. אז היום הברזתי מבית ספר(פושעת שמוני) אז יצא שבמקום להישאר עוד שלוש שעות הלכתי אחרי שעתיים והלכתי לטייל עם חברותיי הנחמדות בעיר(שפה גבוהה) אז אחרי אייס קפה ויוגורוט שחברות שלי קנו ואחרי שסיימו לאכול אותו היו נראות כאילו הן צבעו בית .. ואחרי ביקור אצל סבתא של חברה שלי ואחרי זה ביקור אצל אמא של חברה שלי ואחרי זה עוד פעם אצל סבתא שלה ,הגעתי הביתה ... טוב אז גם אני כמו טוהר שונאת בנות כאלה...כאילו מה הקטע יש לו חברה באיזה קטע?! ולגבי ההברבה אני ממש לא מעודדת להבריז ...!אל תקחו ממני דוגמא רעה(למרות שאני בדרך כלל ילדה טובה)... ודרך אגב אני אוהבת תלתלים! אוקיי אז היום זה יום החפירות הלאומי מצטערת... אז אוהבת המון! אשמח אם תגיבו... ושישי שמח♥

בס"ד
נקודת מבט של טוהר:
"חימשלי אני מחכה לך במכולת" שלח לי אלירן הודעה,הוא אמר שיש לו הפתעה בשבילי,"אני באה" שלחתי לו,כל רגע איתו הוא מדהים אז יום שלם איתו זה חלום היום זה היום הראשון של חופש חנוכה ,אז הוא החליט שניהיה בו ביחד,עבר כבר שבוע מאז ששחררו את כאיה הביתה ,למרות שראיתי אלירן רק פעם אחת בשבוע הזה,אני יודעת שהוא מאושר,ואם אלירן מאושר אז גם אני ,"חיימשלי מה קורה ייבשת אותי כמו שמייבשים יין" שלח לי,אלירן והיציאות שלו,"אני באה חופר" ,מרחתי שפתון שקוף על שפתיי ויצאתי מהבית אמא ואבא היו בעבודה אז השארתי להם פתק שאני יוצאת עם חברות ואני יחזור מאוחר ,נעלתי את דלת הבית והכנסתי אותו לתיק שלי ,נכנסתי למעלית ולחצתי על כפתור קומת הכניסה,הסתכלתי במראה שבמעלית,לבשתי שריג בצבע שחור וחצאית בסיס שחורה שעוד מעט תרד ממני ומתחתיה טייץ שחור,נעלתי מגפונים שחורים.
הגעתי למכולתך וישר ראיתי את המכונית של אלירן ,נכנסתי לאוטו שלו וישר אמרתי,'אני צריכה להוריד את החצאית' אמרתי,'בלי שלום בלי מה שלומך אהובי היפה?בלי נשיקה' אמר נעלב,חייכתי ונתתי לו נשיקה.

נקודת מבט של אלירן:
טוהר הורידה את החצאית שהייתה מעל לטייץ שחור,אני עדיין לא יודע את כל הסיפור שלה עם הדת והמשפחה שלה ,אבל אני לא לוחץ כשהיא תרצה לספר היא תספר.
'נו מה ההפתעה?' שאלה בסקרנות,'תחכי ותראי' אמרתי בתחמנות,'נו זבל תגלה לי' אמרה בקול נעלב ושליבה את ידיה ,'הי בלי ניבולי פה' גיחכתי ,'סליחה אבא' גיחכה גם,אח חיים שלי הדבר היפה הזה.
אחרי חצי שעה של חפירות של טוהר לאן אנחנו נוסעים הגענו.

נקודת מבט של טוהר:
'לונה פארק?' אמרתי די בהלם,'מה לא אהבת?' שאל אלירן קול נעלב,'ברור שאהבתי חיים שלי פשוט אני פחדנית רצח בכל מה שקשור לדברים האלה' הסברתי וליטפתי את הלחי שלו
בעדינות,'זה הולך להשתנות היום' אמר בחיוך תחמן ויצא מהאוטו.
אוי לא למה נכנסתי?!

נקודת מבט של אלירן:
'אולי נלך קודם למתקן אחר' ניסתה טוהר להתחמק כשהיינו בתור בשביל לעלות על האנקונדה,'חיים שלי יהיה טוב זה בסך הכול מתקן' אמרתי וליטפתי את שיערה,'כן מתקן שיהרוג אותי' אמרה ,צחקתי קצת 'אל לא חושבת שאת מגזימה קצת?' ,היא הסתכלה עליי במבט לא ברור ולא ענתה,אחרי כמה שניות של שקט היא הניחה את ראשה על החזה שלי ,חיבקתי אותה ,את האמת רציתי לצחוק אבל לא רציתי שטוהר תעליב או תכעס,אחרי כמה דקות של חיבוק הגיע תורנו,גררתי את טוהר לקרון האמצעי ,'אלירן אני מפחדת' אמרה כשהתיישבנו ,'יפה שלי הכול יהיה בסדר' אמרתי ונתתי לה נשיקה קטנה על השפתיים,החגורות התחילו להיסגר,'די אני לא רוצה' טוהר התחילה ליילל ,'די טוהר זה רק מתקן' אמרתי ובדיוק הרכבת התחילה לנסוע לאחור,טוהר החזיקה לי היד וצעקה 'די די בבקשה לא' ,'יאלה טוהר את עושה את זה' אמרתי לה בחיוך למרות שהיא לא ראתה אותי כל כך כי החגורות מסתירות קצת,ואז הרכבת הפסיקה לעלות סימן שהיא עוד רגע יורדת,'חיימשלי תתכונני 3,2,1' ובדיוק הרכבת ירדה במהירות ,שמעתי את טוהר צורחת,רק אני נראה לי כל תל אביב שמעה אותה.
'טוהר את בסדר?' שאלתי אותה כשהרכבת נעצרה והחגורות השתחררו ,היא הסתכלה עליי קצת בעצבים 'אם אני עולה על זה עוד פעם אחת בגללך אני הורגת אותך' איימה,'טוב בואי בואי' אמרתי ולקחתי את התיק שלי ושלה ויצאתי מהמתחם של המתקן,הסתכלתי על טוהר הקוקו שלה היה הרוס והפנים שלה היו קצת לבנות מהפחד אבל היא עדיין הייתה הדבר הכי יפה בעולם,כמה שאני אוהב אותה.
'אני גאה בך שעלית מכוערת' אמרתי לה בחיוך ,'מכוער בעצמך' ענתה בצורה האופיינית לטוהר,אחרי כמה שניות היא חייכה אליי ונתנה לי נשיקה.

נקודת מבט של טוהר:
אחרי האנקונדה עלינו לעוד כמה מתקנים ,אהבתי שאלירן עודד אותי ותמך בי כשפחדתי,אחרי כמה זמן עמדנו בתור בשביל לעלות על מתקן בשם "ספינת פיראטים" ,מאחורינו הייתה חבורת בנות שהסתכלו עלינו עוד ממתקנים קודמים ,אבל עכשיו זה היה מוגזם הם ממש דסתכלו עלינו והצביעו על אלירן.
עלינו על המתקן וישבנו בשורה השלישית ,'תני לי נשיקה' פקד עליי אלירן ,אלו הפקודות האהובות עליי,צייטתי לו ונתתי לו נשיקה,'תני לי עוד אחת' אמר בקול שקט ,נתתי לו עוד נשיקה,הייתה בטוחה שאנשים הסתכלו עלינו אבל לא היה לי אכפת,למה שלא ידעו שאנחנו אוהבים אחד את השניה ,ובמיוחד רציתי להראות לחברות בנות האלה.
המתקן התחיל לפעול ,אבל לא כל כך שמתי לב למתקן כי הדבר המרכזי היה מולי ,הבנות האלו!הן התחילו לצעוק לאלירן,'החתיך עם החולצה האפורה' וכל מיני משפטים שמאפיינים את המראה החיצוני שלו,כאילו שישימו לב שהן קוראות לו.
אלירן לא שם לב אליהן ונישק אותי ,נישקתי אותו גם ,אני לא יכולה שלא להיכנע לו.
אחרי כמה דקות המתקן נפסק וירדנו ממנו,ישבתי על הספסל בשביל לשתות מים ואלירן ישב לידי ושתה גם הוא.
ופתאום את מי אני רואה?את הבנות המעצבנות האלה מה הן רוצות ממנו ,הוא רק שלי!
'תגיד בא לך לעלות איתנו על עוד מתקנים?' שאלה בחורה גבוהה עם תלתלים שחורים ועיניים כחולות ,היא בהחלט הייתה יפה,'לא לא נראה לי' ענה לה אלירן והדליק סיגרייה,'מה אתה מעשן זה הכי מושך גברים שמושכים' אמרה הנמוכה מבניהם ,הוא רק הנהנן,'טוב הנה זה המספר שלי למקרה שתשנה את דעתך' אמרה הבחורה עם התלתלים והושיטה לו פתק קטן שהיו רשומות עליו ספרות שכנראה היו המספר שלה,לא פה הן הגזימו,'תגידו לא שמתן לב שיש לו חברה?' שאלתי בקצת כעס,'חשבנו שאת סתם עוד איזו בחורה שמתעלקת עליו אני פשוט מתארת לעצמי שיש הרבה כאלה' אמרה שוב פעם הבחורה עם התלתלים כאילו מה האחרות אילמות?!,'אל תחשבי את לא עושה את זה טוב' עניתי לה בארסיות ,'טוב טוהר בואי' אמר אלירן וקם מהמקום,'לך עם המפגרת המכוערת שלך' צעקה המתולתלת,ואז אלירן התעצבן והתקרב אליה,'אף אחד אבל אף אחד לא מדבר אליה ככה את מבינה חתיכת מטומטמת עכשיו לכי עם החברות שלך ואת יורת אל מתקרבת אלינו מסתכלת עלינו מדברת אלינו ולא נושמת את אותו אוויר שאנחנו נושמים את מבינה ראש כבשה?' אמר בכעס מוחלט,היא הנהנה 'עכשיו תטוסי את והחברות שלך מפה' היא הלכה מהר והחברות שלה ישר אחריה.
'שונאת בנות כאלה' אמרתי בכעס,'טוב די חיימשלי היה עבר נגמר בואי נמשיך יהיה כיף' אמר ,חייכתי אחיו ואמרתי 'בסדר רק תכבה את הדבר הזה' אמרתי והצבעתי על הסיגריה שלו,הוא ישר כיבה אותה ושתה מים.
'יאלה בוא' אמרתי נתתי לו יד והמשכנו לעלות על מתקנים.

נקודת מבט של אלירן:
'ביי יפה שלי היה לי כיף היום' אמרתי ונישקתי את טוהר אחרי שהחזירה את החצאית,'גם לי' לחשב ונישקה אותי,הנשיקות איתה עושות אותי מאושר,'תשלחי לי הודעה שאת מגיעה הביתה' אמרתי לה,'טוב ביי' היא אמרה ונאנחה נתנה לי נשיקה אחרונה ויצאה מהאוטו.
נסעתי אחריה עד שהיא הגיעה הביתה בשביל לראות שחס וחלילה לא קורה שום דבר בדרך.
היא נכנסה לבניין ותוך כמה דקות היא שלחה לי הודעה ,"הגעתי יפה שלי" ,"יופי עכשיו לילה טוב חיימשלי' שלחתי לה ונסעתי הביתה מאושר!


תגובות (4)

באמת זה היום?! גם אני רוצה!!!???? אז אני נקרעת פה מהיציאות של אלירן, מאיפה את מביאה את זה? איכס ממש לא סובלת בנות כאלה אני מסוגלת להוריד להן כאפה, אני הייתי הופכת לערסית רצח וזה לא היה נגמר טוב???? פרק מושלם ורק עכשיו ראיתי שהעלית עוד שניים אז סורי שלא הגבתי???? תמשיכי♡♡♡♡ נ.ב אני חולה על אלירן וטוהר הם כאלה מתוקים????❤???????????? ופעם הבאה שאת מבריזה קחי אותי איתך????????????

25/12/2015 16:29

חח נקבע משהו…
קורה מקרה כזה לחברה שלי עם חברה שלי עכשיו יש לו אופנוע וחברה שלה מפעם שהיא לא מדברת איתה יותר התקשרה אליה פתאום ואומרת 'ראיתי אותו ליד הבית ספר שלי להמ הוא לא לקח אותי פעם הבאה שייקח אותי סיבוב' אמרה וחברה שלי התעצבנה עליה רצח וככה גם חלק מהידידות שלו אמרו לו שהוא יקח אותן אבל הוא לא הסכים בגללה..
חח החפירות רק ממשיכות!

25/12/2015 16:40

אומיגאד אמיתי?! לי יש חברות משעממות כל הדרמה קורת אצלי והן סתם נדחפות לי לחיים???? אצלנו כל הבנים או חנונים רצח או ערסים רצח ככה שאין כל כך בנים נורמליים, וחברות שלי תמיד חולמות על הערסים ואני לא מבינה מה הם מוצאות בחבורת דפוקים שמטרידים בנות ומקללים???? סתם רציתי לחפור כאן????

25/12/2015 20:10

חח מתתי מצחוק שהוא קרא למתולתלת ראש כבשה חחחח
וגם אני מטורפת על תלתלייים.. הם הכי יפים! ואני לא אומרת את זה כי לי יש (אולי)
קיצרר
תמשיכיייי

26/12/2015 16:56
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך