כותבת מהלב♥
טוב אז היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לייי אני יודעת שזה לא כל כך קשור אבל... פשוט העלתי היום כי מחר אני חוגגת במסיבה ואני צריכה את כל היום להתארגן ולארגן דברים ולא יהיה לי זמן.. אז בחזרה לפרק: אני חולה על עדן ועל גיא ,את האמת יותר על גיא...! הוא פשוט הדבר הכי מושלם שיש.. פרק באמת עצוב עם המכתב ...באמת ניסיתי להתחבר כמה שאני יכולה ,וניסיתי להיות בתוך הדמות כשכתבתי את זה .. אוקיי אוהבת המון חפרתי מספיק(יש לי יום הולדת מותר לי) אבל ברצינות תגיבו♥ :) וזהו ערב טוב..(חח זקנה שכמוני)

צבועה באהבה-פרק 29

כותבת מהלב♥ 30/12/2015 1023 צפיות 4 תגובות
טוב אז היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לייי אני יודעת שזה לא כל כך קשור אבל... פשוט העלתי היום כי מחר אני חוגגת במסיבה ואני צריכה את כל היום להתארגן ולארגן דברים ולא יהיה לי זמן.. אז בחזרה לפרק: אני חולה על עדן ועל גיא ,את האמת יותר על גיא...! הוא פשוט הדבר הכי מושלם שיש.. פרק באמת עצוב עם המכתב ...באמת ניסיתי להתחבר כמה שאני יכולה ,וניסיתי להיות בתוך הדמות כשכתבתי את זה .. אוקיי אוהבת המון חפרתי מספיק(יש לי יום הולדת מותר לי) אבל ברצינות תגיבו♥ :) וזהו ערב טוב..(חח זקנה שכמוני)

בס"ד
נקודת מבט של גיא:
הגעתי הביתה וניגשתי לחדר שלי ושל עדן פתחתי את הארון לקחתי תיק והתחלתי לשים בתיק בגדים לעדן,חזיות תחתונים כמה חולצות ושלוש גינסים נראה לי זה מספיק.
לקחתי את המפתחות של האוטו ויצאתי מהבית.
עדן החליטה שהיא יושבת שבעה בבית שלה,שהיה שלה,ואני איתה כל מה שהיא תאמר לי אני אומר "אמן" במיוחד בתקופה הזאת.
נכנסתי לאוטו והתחלתי לנסוע,עדן עדיין לא דיברה איתי על איך שהיא מרגישה אבל אני נותן לה זמן,אני פה בשבילה לתמיד!

נקודת מבט של עדן:
ישבתי שם אנשים ניגשו אליי,דיברו ,המילים שלהם נשמעו לי כמו אוויר,כאילו אין קול כאילו אני חירשת,רק הנהנתי ולפעמים כשחייכו אליי חייכתי קצת בחזרה.
רק חיכיתי לגיא,הוא היחידי שאני יכולה לבכות לידו ,שאני יכולה להתפרק,ליד אבא שחי אני לא כיולה לבכות,אני בקושי יכולה להסתכל עליו מבלי לבכות,הוא יושב בפינה ומחזיק תמונה שלהם ביחד ורק בוכה.
בשבעה לא היו הרבה אנשים,טוב או שזה אולי בגלל שזה היום הראשון,אבל גם אני לא חושבת שיהיו לאמא שלי לא היו הרבה חברות למרות שהיא הייתה צעירה.
אני נזכרת בכל כך הרבה דברים ,בכל כך הרבה רגעים,למרות הקשר בינינו היו לנו כמה רגעים יפים.
למשל אני זוכרת שבבת מצווה שלי הייתי כל כך בלחץ וכולם ניסו להרגיע אותי אבל רק היא הצליחה ,בזכות כמה מילים בלבד,'אני מאמינה בך וגאה בך על מי שאת היום אני מאחלת לך את היום הכי טוב בעולם' ,אני עדיין זוכרת באיזו נימה אמרה את זה .
או שבגן כשפחדתי שהיא תשאיר אותי לבד עם הגננת אז היא הייתה מרגיעה אותי ונשארת איתי עד שהייתי נרגעת והייתי אומרת לה בקול מתוק שהיא יכולה ללכת.
או שבכיתה 'א היא הייתה כל יום שלישי הולכת לאכול איתי גלידה היינו אוכלות את הטעם האהוב עלינו,טעם מוקה.
הזכרונות האלו עדיין חרוטים במוח שלי,אני אוהבת אותה ומצטערת על כל מה שעשיתי ,וסולחת על כל מה שעשתה.

נקודת מבט של גיא:
'לילה טוב יפה שלי' אמרתי לה ונישקתי אותה,היא עדיין לא שיתפה אותי במה שהיא מרגישה אבל החלטתי לתת לה שקט,אמרתי לבר שתישן אצל חברה כל השבוע או שתביא חברה לישון.
בכל זאת גם יש לי אחות קטנה לטפל בה.
הייתי כל כך עייף מכל היום הזה,אבל ראיתי שעדן לא נרדמת אז רציתי להיות שם בשבילה למקרה שהיא תרצה לבכות למישהו,היא ליטפה את ראשי ובלי ששמי לב נרדמתי.


נקודת מבט של עדן:
ישבתי על המיטה שלי ,או המיטה שהייתה שלי ,הסתכלתי על גיא ישן לידי,אני כל כך אוהבת אותו בלעדיו לא הייתי יכולה לעבור את התקופה הזאת,הוא בן אדם הכי מדהים בעולם!
לקחתי את התיק שהבאתי איתי מהבית של גיא,והתחלתי לחטט בו ,פתאום ראיתי אותו ,את המכתב שאמא שלי השאירה לי לפני שהיא התאבדה.
הלכתי למרפסת שלי ופתחתי את הדלת בשקט כדי שגיא לא ישמע הדלקתי את האור,וישבתי על אחד מהכיסאות שהיו שם ,החזקתי את המכתב בידיים רועדות ,"לבת שלי לעדן" האותיות האלה התפרסו על המעטפה הלבנה.
פתחתי את המעטפה בעדינות והתחלתי לקרוא כשדמעות בעיניי,"עדן יפה שלי ,עדן הבת שלי,אני יודעת שזה ישמע לך מוזר שאני פתאום אומרת לך את השמות האלה אבל אני רוצה לסיים איתך את המסע שלי בחיים בדרך טובה.
אז המכתב הזה בעצם הוא מכתב סיכום,סיכום שלי ושלך ,מכתב שבו אני רוצה בפעם הראשונה בחיים לבקש ממך סליחה ,סליחה על הכול בת שלי.
אז כשנכנסתי להריון איתך הייתי בת 16 ,כן כזאת צעירה וכזאת מטומטמת ,זה קרה יום אחד כשאני ואבא שלך היינו שיכורים ,והפלה אז לא היה בא בחשבון אז החלטנו לגדל אותך,את האמת ילדתי אותך רק בשביל אבא שלך ,הוא התחנן בפניי שאני ישאיר את הילד,ואני כל כך אהבתי את אבא שלך שרק רציתי לרצות אותו.
אבל את האמת בחודשים הראשונים אחרי הלידה שנאתי אותך ,שנאתי אותך על כך שגזלת ממני את הילדות,שבגללך לא התגייסתי לצבא שאני ואבא שלך לא עשינו אותך כי רצינו אלא כי היינו שיכורים.
אבל אז בפעם הראשונה שקראת לי "אמא" הכול נשכח ,כל השנאה כל הרגשות ,הציף אות רק רגש אחד באותה שניה והוא היה אהבה,הבנתי סוף סוף את המשמעות של להיות אמא,באותו יום הבטחתי לעצמי שאני אשמור עלייך מכל דבר,אבל מדבר אחד לא שמרתי אותך וזה מעצמי,ממני ומאבא.
תמיד כעסתי על עצמי שגררתי את אבא למה שעשיתי לך ,כי ידעתי שהוא יעשה כל מה שאני אומרת והשתמשתי בזה כנגדך ולא בשבילך.
עדן אם היית יודעת כמה אני מתחרטת כנראה שהיית מצטרפת אליי,אני כל פעם שצעקתי עלייך שנאתי את עצמי מחדש ויודעת מה אני עד היום לא ידעתי למה התנהגתי אלייך בצורה כזאת,והיום רגע אחד לפני שהכול נגמר הכול ברור לי,אני פשוט קינאתי בך כל החיים,קינאתי בך שאת תזכי לחיות את החיים בלי מבטים של "איך היא אמא בגיל כל כך צעיר?" ,קינאתי בך שאת כל כך יפה משהו שאני בחיים לא הייתי,הרי את היופי שלך ירשת מאבא שלך ,אני אף פעם לא הייתי יפה,אני בכלל הייתי בהלם ביום שאבא שלך התחיל איתי ,ביום בו הכרנו,הוא היה הדבר הכי יפה שראיתי באותה תקופה,הוא היה מלך הבנות,מלך השכבה,מלך הנוער.
ופשוט התאהבנו כולם היו בהלם,לא הבינו קראו לנו "היפה והחיה" כמובן שאני הייתי החיה.
תמיד הסיפור שלך ושל גיא הזכיר לי את הסיפור שלי ושל אבא רק שאת וגיא שניכם יפים,גיא בפעם הראשונה שהכרת לי אותו ,לא הבנתי איפה מצאת אותו,הוא היה נראה כל כך ההפך ממך,אבל בסוף טעיתי כמו תמיד ,כנראה שהפכים מתאימים.
עדן אני כל כך מצטערת על מה שעשיתי לך ,על כך הפעמים שנתתי לך להרגיש שאני שונאת אותך ,על כל הפעמים שצעקתי ,שדיברתי בקול קר בלי אהבה,על זה שאף פעם לא הראיתי כלפייך אהבה,על זה שלא זכית לקבל חיבוק חם של אמא,עדן אני כל כך מצטערת.
עדן אלו הרגעים האחרונים של חיי אחרי שאני יגמור לכתוב את המכתב אני יגמור את מסע חיי,ואני רוצה שתבטיחי לי שתשמרי על עצמך,שלא תעשי שטויות שאחר כך תצטערי עליהם.
עדן אני הולכת מהעולם הזה בידיעה שיש מי שיחזק אותך שיהיה איתך,אני מצפה מגיא שיעשה את זה בצורה הכי טובה שהוא יכול לעשות,עדן אני נשבעת לך שאני אשמור עלייך מלמעלה ,אני רוצה שתזכרי שאני תמיד יהיה איתך,ואני מבקשת ממך בקשה קשה אבל זה הדבר היחידי שאני רוצה שתעשי בשבילי אני מבקשת שתשמרי על אבא שלך,עדן אבא שלך הא תמיד היה ותמיד יהיה אהבת חיי.
עדן אני אוהבת אותך ,הנה אני אומרת לך את זה בפעם הראשונה בחיי,ותאמיני לי שאם הייתי יכולה הייתי משנה את כל מה שעשיתי ,את כל הפעמים שדיברתי אלייך לא יפה יפה הייתי מחליפה למילים חמות,את כל הצעקות לחיבוקים.
בת שלי אני אוהבת אותך ואני תמיד יהיה פה , תבטיחי לי בבקשה שתשמרי על עצמך.

אוהבת אמא!
'אמא אני מבטיחה' אמרתי וחיבקתי אל ליבי בעיניים שהדמעות כבר זלגו מהם בלי להרגיש.


תגובות (4)

וואווו פרק פשוט מרגש בכיתיי באמאאא! חייםםם שלייייייי מזללל טוובבב -__-

30/12/2015 20:23

יואו אלוהים איזה דמעות כאילו זאת אמא שלי בכיתי, את האמת בכיתי יותר מעדן לדעתי. גיא פשוט מושלם הוא כזה חמוד איך שהוא תומך בא, עדן כזאת מושמושית (מקווה שאת מבינה למה אני מתכוונת) וזה לא מגיעה להה. היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לךךךך???? אז מזלט ותמשיכי להיות כותבת וחופרת טובה כמו שאת, מצטערת שאני לא יכולה להרחיב אני פשוט לא מכירה אותך כל כך טוב אבח מזל טובב????????????????????????????????????????❤

30/12/2015 20:34

בה***, אבל***

30/12/2015 20:34

תודה רבה רבה ♥

31/12/2015 15:53
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך