כותבת מהלב♥
אוקיי אז לא תאמינו איפה אני מסיימת לכתוב את הפרק הזה... ניחוש!!?! אוקיי בדרך מ..ה-ח-ר-מ-ו-ן!! כן כי רצינו לא ללכת לבית ספר מסיבה יצירתית וזה מה שעלה לנו לראש. אוקיי התחלתי בחפירות,אז היה מושלם!! עם רכבל ,ומזחלת שלג,וניסיון לבנות איש שלג,וקרבות שלג ,ושוקו חם☕???? אוקיי אז מה דעתכם על הבן המיסתורי? ורשמית אני חולה על אלירן וטוהר וגיא ועדן!! הם פשוט הזוגות הכי יפים בעולם.. איזה זוג יותר יפה לפי דעתכם? אוקיי חפרתי המון!! אשמח אם תגיבו ... אוהבת המון!!????????????

צבועה באהבה-פרק 35

כותבת מהלב♥ 12/01/2016 1090 צפיות 2 תגובות
אוקיי אז לא תאמינו איפה אני מסיימת לכתוב את הפרק הזה... ניחוש!!?! אוקיי בדרך מ..ה-ח-ר-מ-ו-ן!! כן כי רצינו לא ללכת לבית ספר מסיבה יצירתית וזה מה שעלה לנו לראש. אוקיי התחלתי בחפירות,אז היה מושלם!! עם רכבל ,ומזחלת שלג,וניסיון לבנות איש שלג,וקרבות שלג ,ושוקו חם☕???? אוקיי אז מה דעתכם על הבן המיסתורי? ורשמית אני חולה על אלירן וטוהר וגיא ועדן!! הם פשוט הזוגות הכי יפים בעולם.. איזה זוג יותר יפה לפי דעתכם? אוקיי חפרתי המון!! אשמח אם תגיבו ... אוהבת המון!!????????????

בס"ד
נקודת מבט של עדן:
קמתי בבוקר וירדתי למטבח ,הוצאתי את הספל הקבוע שלי והתחלתי להכין את הקפה.
בשביל לצאת מהעייפות שאני שרויה בה.
מזל ששבת בבוקר אחרת אין מצב שהייתי יכולה ללכת לבית ספר ,אני וגיא עברנו לילה סוער אתמול אחרי חודשיים שלא יכולתי להתנשק איתו,סוג של פיציתי אותו.
אז לא כל כך ישנו הלילה,גיא עדיין ישן בחדר שלו ,אחרי שעברו חודשיים של אבל על אימא שלי.
אבא שלי החליט לטוס לאוסטרליה לאח שלו ,הוא הרגיש שהוא חייב להתנתק מהכול ,בעיקר ממני .
שפכתי את המים החמים לתוך הספל עם אבקת הנס קפה והסוכר.
'בוקר טוב ליפה בעולם' שמעתי קול מאחוריי וידיים שעוטפות את מותניי.
'בוקר טוב לחתיך בגברים' הסתובבתי אליו כך שהפנים שלנו היו צמודות אחת לשני.
'נור התקשרה והכריחה אותי לבוא לים עם טוהר ואלירן' אמר אחרי רגע.
'אין לי כוח' אמרתי ונזכרתי בנס קפה שעל השיש.
'נו אל תהיי יבשה בואי יהיה כיף' ניסה לשכנע.
'בסדר' הסכמתי .
הוא חייך ונתן לי נשיקה ,שהזכירה קצת את מאורעות אתמול.

נקודת מבט של טוהר:
'מה עם זה?' שאלה אותי נור והראתה לי את הבגד ים העשירי שמדדה.
'הוא הכי יפה תלבשי אותו' אמרתי לה ושמתי את הפאלפון בתיק.
את האמת כשנור התקשרה אליי בבוקר וביקשה שנלך לים לא היה לי כוח ,אבל כשהציעה שאלירן גם יבוא הסכמתי כי נזכרתי בפעם האחרונה שלנו בים.
'יאלה בואי נצא צריך לאסוף עוד את כולם' אמרה נור ופתחה את דלת החדר שלה .
לקחתי את התיק שלי ויצאנו מהחדר.

נקודת מבט של עדן:
'גיא בוא נור למטה' צעקתי לגיא שישב על הספה כמו בטט.
הא קם מהספה הוא הוא היה נראה כל כך טוב,גופו והשרירי בלט עוד יותר מהגופיה הזרוקה השחורה שלבש,המכנס הכחול שלבש החמיא לו,והכובע שחבש על הראש היה לו כל כך יפה.
'בואי' אמר לי ונתן לי נשיקה ממושכת.
'די היא מחכה' אמרתי אחרי כמה שניות של נשיקה.
'שתחכה עוד קצת' אמר ונישק אותי עוד פעם,לא יכולתי לסרב לו.
הוא קירב את גופי אליו והמשיך לנשק אותי ,הוא הפיל אותי על הספה והיה מעליי,הוא התחיל להוריד את הגופייה שלבשתי.
'טוב די' הפסקתי למרות שלא רציתי להפסיק,אבל נור מחכה למטה.
'כמה שאת מעצבנת' אמר והלך אחריי.
יצאתי מהבית וגיא נעל את הדלת.

נקודת מבט של טוהר:
'תפסיקו כבר להיות כאלה קיטשיים' רטנה נור כשהתנשקתי עם אלירן באוטו שלה,'נו איפה הם?' צפרה נור לעדן ולגיא.
'נור את חייבת להיות קצת פחות עצבנית' אלירן אמר לנור וכרך את ידו סביב כתפי.
'טוהר תגידי לחבר שלך שיסתום' אמרה נור.
'מה באמת אני רציני,תחשבי על זה כמה זמן לא יצאת עם מישהו?' אמר .
'אני לא רוצה' אמרה נור ובדיוק עדן וגיא נכנסו לאוטו.
'שלום' אמר גיא והתיישב לידי ,ועדן התיישבה מקדימה ליד נור.
'שלום לכם תודה באמת שנזכרתם לבוא' אמרה נור והתניעה את האוטו.
'היה לנו משהו חשוב' אמר גיא בשקט.
'כן לשכב זה ממש חשוב' אמרה נור ועצרה ברמזור אדום.
עדן נהייתה אדומה,ואלירן צחק כשראה אותה ככה .
'נור סתמי תפה שלך' אמר גיא .
'טוב שימו מוזיקה מה זה המצב בייגלה הזה?' אמר אלירן.
'בייגלה?' סובבתי את ראשי ושאלתי אותו.
'נו יבש' הסביר את עצמו.
שיהיה בריא עם היציאות שלו.
נור הדליקה את המוזיקה והגבירה על העוצמה הכי גבוהה.
כולם התחילו לרקוד,זה הכי כיף שיש שאנחנו ככה,פשוט באוטו עם מוזיקה ,אין יותר כיף מאשר להיות עם החברים הכי טובים שלך.
במיוחד שאלירן כאן,לקחתי לו את הכובע שחבש ושמתי על ראשי,הוא חייך ונישק אותי .
אחרי כמה דקות הגענו לים,זה אחד הימים האחרונים שאפשר ללכת לקיץ השנה כי מתחיל להתקרר וכנראה שלא רק אנחנו מנצלים את זה ,כי הים היה מפוצץ.
פרסנו מגבות וישבנו על עליהן,'טוב בואו לים' אלירן אמר.
'בואו' התלהב גיא כמו אלירן.
שלושתינו הסתכלנו עליהם במבט של 'סתומים' אמרנו ביחד והתחלנו לצחוק מהצירוף מקרים.
'יאלה אתן' אמר אלירן,'גיא אתה בא?' פנה לגיא.
'יאלה בוא' אמר והוריד את החולצה שלו.
אלירן מיד אחריו,אני חושבת שזה לא חוקי כמה שאלירן חתיך ,גם לגיא לא חסר אבל אסור לי אפילו לחשוב זה חבר של חברה,וחוץ מזה חבר שלי מושלם.
שניהם נכנסו למים,ובדרך כמה בנות קרצו להם,אבל הם פשוט נכנסו למים והתחילו להשפריץ אחד על השני.
'איזה ילדים קטנים' צחקה עדן.
'ממש' אמרתי והסתכלתי עליהם,עכשיו הם היו עסוקים בלהפיל אחד את השני למים.
'טוב אני הולכת לאלירן' אמרתי וקמתי מהמקום,פשטתי את החולצה שלי והורדתי ממני את המכנס הקצר שלבשתי,והלכתי לאלירן.
'סליחה מר גיא אפשר בבקשה את החבר שלי?' שאלתי כשהוא הפיל את אלירן למים ,אחרי שאלירן הפיל אותו.
'כן גם ככה יש לי חברה לדאוג לה' אמר קם מהמים והלך לחוף לעדן.
'שלום לך' אמר גיא ומשך אותי אליו,נפלתי עליו בגלל המים.
'לא ידעתי שאת כל כך מהירה רק תגידי' אמר ,צחקתי ,את האמת אלירן כל התקופה הזאת כיבד אותי ולא לחץ עליי פעם אחת.
'אני אוהבת אותך' אמרתי לו ונישקתי אותו.
הוא חיבק אותי ונסחפנו למים קצת יותר עמוקים,אלירן ראה שאני מתקשה לעמוד אז הוא הרים אותי.
'גם אני אוהב אותך חיימשלי' אמר ונישק אותי.
ראיתי שחבורת בנות שהיו לידנו הסתכלו וצחקו עלינו,אם אני אגיד שזה לא מפריע לי זה יהיה שקר.
'אל תשימי עליהן' אמר לי אלרין כששם לב ששזה מפריע לי.
הנהנתי,'את היחידה שאני אוהב ולהגיד את האמת את גם היחידה שאהבתי' אמר ונישק אותי ברכות.
עשה לי טוב לשמוע את המשפט הזה,נישקתי אותו ותוך זמן קצר הרגשתי שאנחנו לבד בעולם.

נקודת מבט של עדן:
אחרי בערך שעה שטוהר ואלירן היו במים הם חזרו,אף אחד לא שאל שאלות.
גיא חיבק אותי ואלירן חיבק את טוהר,הסתכלתי על נור,נמאס לי היא חייבת מישהו.
אין מישהו שלא ירצה אותה.
'טוב אני הולכת לקנות לי ארטיק' הודיעה נור והלכה למכולת שליד.
'טוב די חייבים למצוא לה מישהו' אמרה טוהר כאילו קראה את מחשבותיי.
'את יודעת כמה בנים רוצים אותה,היא רק אומרת להם מילה הכי קטנה והם באים זאת היא שלא רוצה' אמר לה אלירן.
'כי היא לא מצאה מישהו שמתאים לה' אמרתי .
הסתכלתי על נור מרחוק וחשבתי לעצמי איך היא עדיין לא השיגה מישהו שבאמת יאהב אותה.
ואז ראיתי בן שניגש אליה ומדבר איתה,אבל אחרי כמה רגעים הוא הלך כנראה ממשהו שאמרה לו.
היא התקרבה אלינו בחזרה כשארטיקים בידה.
'אפשר לדעת למה את לא נותנת לאף בן להתקרב אלייך?' שאלתי בהרמת גבה ונתתי לגיא את הארטיק שלי בגלל שאני לא אוהבת ארטיקים אני אוהבת רק גלידה מקופסא ,שיגעון שלי.
'לא רוצה לתת להם להתקרב אליי' ענתה לי ולקחה ביס מהארטיק שלה.
'למה לא לתת לזה הזדמנות ראית איזה חתיך הוא היה?' אמרתי לה .
'הי הי מה חתיך שמע חתיך' אמר גיא והתקרב אליי.
'אבל בחיים לא יגיע לרמה שלך' אמרתי לו ונישקתי אותו נשיקה יבשה.
הוא נרגע וחיבק את מותניי.
'עזבי אותי עדן' אמרה נור והמשיכה לאכול את הארטיק.
החלטתי לעזוב אותה.

נקודת מבט של נור:
אחרי כמה שעות בים החלטנו ללכת הביתה הבנים העמיסו את התיקים באוטו בזמן שאנחנו הלכנו למקלחות לשטוף את עצמנו.
יצאנו מהמקלחות ולפתע ניגש אליי אותו בחור בחיוך ואמר, 'אני לא אוותר לך כל כך מהר את תתני לי את המספר שלך' אמר והתקרב אליי.
התרחקתי ממנו קצת ואמרתי 'המילים האלה לא עובדות עליי' אמרתי וחייכתי חיוך קטן.
'אני אומר לך יצא לך מזה רק טוב' אמר והתקרב עוד פעם.
'כן איזה טוב בדיוק יצא מזה?' שאלתי ושמתי לב שטוהר ועדן עמדו מרחוק והסתכלו עלינו.
'תסמכי עליי רק תתני הזדמנות אחת' אמר וליטף את לחיי.
הורדתי את היד שלו מהלחי שלי 'הזדמנות אחת' אמרתי ונעצתי את עיניי בעיניו,הן היו בצבע ירוק חום.
'את המספר בבקשה' אמר בהתלהבות.
'אל תתלהב' אמרתי בניסיון להרגיע את ההתלהבות שלו.
נתתי לו את המספר והלכתי אל טוהר ועדן.
הן חייכו חיוך תחמני,'כלבות' אמרתי והלכתי לאוטו.


תגובות (2)

טוהר ואלירן, לא בעצם גיא ועדן, לא רגע…. קיצר שניהם. לאלירן אני מאחלת רק בריאות באמת מאיפה את מביאה את היציאות האלה?! חחח שמחה שנהנהת בחרמון???? הכי בא לי אבל לי יש שיטות משלי להברזה משיעורים???? ותמשיכי מהר כי את כותבת מושלם

13/01/2016 16:09

ממשיכה אולי כבר היום..

13/01/2016 16:39
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך