כותבת מהלב♥
אוקיי אז פרק 37 מקווה שאהבתם. אחרי שהרגשתי שהפרק ממש ממש לא יפה החטלתי לערוך אותו קצת הוא עדיין לא מושלם אבל הוא הרבה יותר טוב ממש שהיה אשמח לתגובות. אוהבת המון????

צבועה באהבה-פרק 37

כותבת מהלב♥ 17/01/2016 1151 צפיות 5 תגובות
אוקיי אז פרק 37 מקווה שאהבתם. אחרי שהרגשתי שהפרק ממש ממש לא יפה החטלתי לערוך אותו קצת הוא עדיין לא מושלם אבל הוא הרבה יותר טוב ממש שהיה אשמח לתגובות. אוהבת המון????

בס"ד
נקודת מבט של אלירן:
"יום אחד תבקשי שאהיה לך מחסה…" הפאלפון שלי צלצל על הצג הופיע תמונה שלי ושל טוהר מתנשקים.
'כן חיימשלי?' עניתי לפאלפון.
'אלי…רן' היא אמרה בבכי.
'יפה שלי מה קרה?' שאלתי מודאג.
'העיפו אותי מהבית' היא אמרה בבכי ,כאב לי לשמוע אותה בוכה.
'מה?איפה את עכשיו?' שאלתי אותה .
'ליד המכולת' היא ענתה בבכי קצת יותר קל.
'אני בא' עניתי וניתקתי את הפאלפון.
לקחתי את המפתחות של האוטו שלי ויצאתי מהבית.

נקודת מבט של טוהר:
תוך חמש דקות אלירן בא נכנסתי לאוטו שלו ביחד עם התיקים .
התיישבתי במושב הקדמי שלידו .
'טוהר תסבירי לי מה קרה' הוא אמר ברוגע.
'ההורים שלי גילו שאני לא דתייה ואבא שלי העיף אותי מהבית,אמרתי מנסה שלא לבכות.
'למה?' הוא שאל מלמל לא מבין.
'אתה לא תבין את זה בשבילו זה כאילו אני הורגת מישהו ,אתה לא תבין את זה לעולם' אמרתי בייאוש.
'נכון אולי אני לא יבין את זה אבל אני יהיה איתך' אמר בנחת.
שמתי את ראשי בחזהו הוא חיבק אותי ונישק את ראשי,הדמעות עלו בלי שרציתי,התחלתי לבכות בגלל הכול ,בגלל זה שהועפתי מהבית,בגלל זה ששיקרתי להורים שלי כל כך ששיקרתי להורים שלי כל כך הרבה זמן,כעסתי על עצמי שאני שונה מכולם.
'אוף אני שונאת את עצמי' אמרתי והרמתי את ראשי אחרי כמה דקות של בכי.
'הי חיימשלי את לא מאשימה את עצמך בשום דבר זאת לא אשמתך' הוא אמר וליטף את לחיי.
'זאת כן אשמתי יכולתי פשוט להמשיך להיות דתייה לא הייתי חייבת להישבר בניסיון' אמרתי בכעס על עצמי.
'איזה ניסיון על מה את מדברת?' שאל לא מבין.
משכתי באפי ונרגעתי החלטתי לספר לו הכול ,נשמתי נשימה עמוקה והתחלתי לדבר.
'מגיל קטן לא הבנתי את כל הקטע של הדת ,לא הבנתי למה אנחנו עושים את זה,לא הבנתי את השטויות שהמשפחה שלי עושה,וכל החיים שלי משהו חנק אותי ולא הבנתי נה עד שיום אחד ראיתי בערב שבת בנות עם מכנסיים ושהן מצטלמות ואז הבנתי כמה אני מקנאה בהן כמה אני רוצה להיות כמוהן,וכבר לפני זה הכרתי את נור אבל היא עזרה לי לתפוס אומץ ולעשות את זה ,ובפעם הראשונה שלבשתי מכנסיים הייתי מאושרת בפעם הראשונה ,בלי להרגיש שמשהו חונק אותי אבל כנראה שלמשפחה שלי האושר שלי לא מספיק להם' אמרתי בצרידות.
אלירן הסתכל עליי ואחרי כמה שניות אמר 'את חושבת שהם לא יקבלו את זה לעולם?' אלירן שאל בצרידות גם.
'אני לא יודעת כרגע בטוח לא ,כרגע אני חושבת שהם שונאים אותי' משכתי את אפי.
'ואתה יודע מה הכי מצחיק' המשכתי לומר בכעס,'שלפני שיצאתי אימא שלי מנסה לשכנע שזה לא היה בכוונה שהיא לא התכוונה שאבא שלי יסלק אותי מהבית' אמרתי בכעס אמיתי על אימא שלי.
'את מאמינה לה?' הוא שאל בזהירות.
'אני לא יודעת' אמרתי בהשפלת ראש .
'תנסי להבין אותם' אלירן אמר.
'להבין אותם?לסלק את הבת שלהם מהבית בידיעה שלא בטוח שיש לה לאן ללכת ,בידיעה שיש מצב שהיא תישן ברחוב ברחוב היום ,מצטערת אני לא מצליחה להבין אותם ואתה יודע מה תמיד פחדתי שזה מה שיקרה אם הם יגלו אבל אפשוהו בתוכי לא באמת האמנתי שהם יעשו את זה ' אמרתי ודמעה נפלה מעיניי,החזקתי את ליבי הרגשתי שמשהו חסר בי.
אלירן הסתכל עליי כמה שניות ואחרי כמה שניות שבר את השקט.
'קטנה שלי אני אוהב אותך ואני לא יודע מה עבר להורים שלך בראש אבל אני בטוח שעוד כמה ימים הם ירגעו אני תמיד איתך פה' אמר ברכות ונישק אותי את הנשיקה שהייתי צריכה כל כך.
'לאן אני ילך עכשיו?' שאלתי חסרת אונים.
'את באה אליי' הודיע.
'לא נעים לי' אמרתי .
'תבואי וזהו' אמר ופנה לרחוב שלו.
לא אמרתי עוד מילה כי ידעתי שהוא לא ישתכנע .
ליטפתי את ידו והסתכלתי עליו בהערצה ,אני כל כך אוהבת אותו בלעדיו אני כלום.


תגובות (5)

איזה נושים!!! פרק מושלם!!! תמשיכי!!♡

17/01/2016 18:08

תודה רבה????❤

17/01/2016 19:42

קצת קצר, למרות שהוא מכיל את הסיפור של טוהר הוא עדיין מרגיש קצת חסר, על תעלבי זה פשוט מה שהרגשתי. עם כל מה שקורה לי בזמן האחרון אני צריכה איזה אלירן אחד, תשאילי לי אותו? חחח סתם הוא שמור לטוהר והם מושלמים ביחד???? תמשיכי מהר????

17/01/2016 23:08

לא נעלבת גם אני אמרתי את זה אני ממש שוקלת להעלות פרק מחודש .
אני יודעת שזו לא סיבה אבל זה ככה בגלל שממש לא הרגשתי טוב היום והייתי חייבת להעלות פרק פרק הבא אני מבטיחה פרק מפוצץ!!
וכולנו צריכות אלירן כזה בחיים!!

17/01/2016 23:51

ואם את צריכה אני פה במקום אלירן

17/01/2016 23:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך