כותבת מהלב♥
אוקיי אז אחרי יומייים שלא הרגשתי טוב ... אני מרגישה הרבה יותר טוב???? אשמח לתגובות .. מקווה שאהבתם. אוהבת המון????

צבועה באהבה-פרק 39

כותבת מהלב♥ 20/01/2016 1031 צפיות 4 תגובות
אוקיי אז אחרי יומייים שלא הרגשתי טוב ... אני מרגישה הרבה יותר טוב???? אשמח לתגובות .. מקווה שאהבתם. אוהבת המון????

בס"ד
נקודת מבט של טוהר:
קמתי בבוקר כשאני במיטה של נור,אחרי כמה שעות שהייתי אצל אלירן הלכתי לנור,נראה לי שזה יותר הגיוני שאני יהיה אצלה בינתיים.
נור כבר הייתה בבית ספר,כבר שבוע שאני לא הולכת לבית ספר ,כמה בנות מהכיתה שלחו לי הודעות אבל לא עניתי לאף אחת מהן ,עניתי רק למורה שלי שאני חולה.
כבר שבוע עבר מאז מה שקרה ,אני מתגעגת להורים שלי ,לאחים שלי,קשה לי בלעדם.
כבר כמה ימים שאני חושבת ללכת לדבר איתם ,לנסות להסביר את עצמי שוב.
כשסיפרתי את זה לאלירן הוא תמך בי ואמר שהוא חושב שאני צריכה לעשות את זה .
במהלך השבוע הזה ההורים שלי לא התקשרו אליי פעם אחת,וגם אני לא התקשרתי אליהם.
קמתי מהמיטה והלכתי לחדר המקלחת הפרטי של נור ,צחצחתי את השיניים שטפתי את פניי.
החלטתי ללכת לבית ספר של אלירן נור ובעצל כל החברים שלי.
פתחתי את התיק שלקחתי איתי מהבית ,הוצאתי טייץ בצבע שחור ,וחולצה בצבע בורדו עם כתוביות לבנות.
נעלתי אולסטאר נמוכות בצבע בורדו.
התאפרתי באופן טבעי אספתי את שיערי לקוקו.
ריססתי את בית השחי שלי בדאונדורנט והתזתי על עצמי בושם.
ירדתי למטה ,הבית היה ריק בגלל שההורים של נור היו בעבודה,כשהיא סיפרה להם שאני צריכה להיות פה כמה ימים,הם פשוט הנהנו והמשיכו לאכול את ארוחת הערב.
נעלתי את הדלת במפתח במפתח שנור נתנה לי,תחתבתי את האוזניות באוזניי והתחלתי ללכת.
הראש שלי היה ריק ממחשבות זה כנראה מה שגרם לי להגיע לבית ספר תוך עשר דקות.
השומר נתן לי להיכנס בלי בעיה כנראה חשב שאני תלמידה פה.
הלכתי לכיתה של נור,נזכרת בפעם ההיא שבאתי לפה ואלירן הראה לי איפה הכיתה שלה.
דפקתי בדלת ופתחתי אותה,בכיתה עמדה אישה מבוגרת לפי התיאורים של נור זאת המורה לספרות.
'אני יכולה רגע את נור?' שאלתי ונכנסתי קצת לכיתה ,'לא' ענתה ברצינות.
'המורה ביי' אמרה נור ויצאה מהכיתה.
היא יצאה מהכיתה וסגרה את הדלת אחריה,'רציתי שתצאי באישור' אמרתי מאוכזבת.
'זאת המורה לספרות היא לא הייתה מסכימה גם עד מחר' ענתה ,' אבל מה את עושה פה?' שינתה נור את הנושא.
'סתם היה לי משעממם'אמרתי.
'טוב בואי' היא אמרה 'ניקח אותך לסיור' נור לקחה את ידי והובילה אותי לחצר.
'זאת החצר שלנו ושם הקיפטריה' אמרה והצביעה על מבנה יחסית גדול.
'שם זה המגרש ,שם זה הסנפת חתיכים' אמרה בחיוך מאושר.
'לי יש כבר את החתיך שלי' אמרתי בגאווה,'איפה הוא באמת?' שאלתי אותה בתקווה שהיא יודעת.
'בואי' היא אמרה לקחה את ידי והובילה אותי למין מבנה סגור כזה נכנסנו לשם ,והריח שם תקף אותי.
'אז זה מה שאתה עושה בבית ספר?' אמרתי כשראיתי את אלירן יושב ביחד עם כמה חברים שבינהם היה גיא.
'חיימשלי מה את עושה פה?' הוא קם מהמקום וכיבה את הסיגרייה.
'סתם שיעממם לי' עניתי בחיוך והתקרבתי אליו.
הוא נישק אותי וזכינו לכמה קולות מיושבי המקום.
'טוב בואי ניצא' אמר ולקח לי את ידי.
'בוא' אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון היציאה.
סובבתי את ראשי וראיתי את נור יושבת ליד כמה בנים כנראה ידידים שלה.
יצאנו מהמחששה וישבנו באיזשהו ספסל מבודד .
'אתה יודע חשבתי ללכת להורים שלי היום' אמרתי ושיחקתי באצבועתיו.
'אני חושב שזה טוב' הוא אמר מלטף את שיערי.
הנהנתי ושמתי על חזהו את ראשי.
'את הדבר הכי יפה שיש את יודעת את זה' אמר .
הרמתי את ראשי ונישקתי אותו,אני כל כך אוהבת אותו.
'אתה תבוא איתי?' שאלתי והוא הנהן.
'תשירי לי משהו' ביקש.
'אין מצב לא פה' אמרתי בביישנות.
'בבקשה נו אין פה אף אחד' אמר והצביע על האוויר.
'לא נו די בבקשה אלירן' אמרתי .
'לא תשירי עכשיו' דרש .
'טוב אבל לא לצחוק' אמרתי את המשפט הקבוע לפני שאני שרה.
'מבטיח' אמר בחיוך.
התחלתי לשיר את השיר "אייכה" השיר הזה כל כך מדבר אלייי בזמן האחרון.
סיימתי לשיר 'כל פעם שאני שומע אותך אני לא מאמין ' אמר ונישק אותי.
הסמקתי ,'תראה לי עוד קצת מהבית ספר' ביקשתי.
הוא קם מהמקום לקח את ידי והתחיל ללכת.

נקודת מבט של נור:
"נו אז יוצאים היום?" שלח לי נבו הודעה כבר בפעם החמישית השבוע.
"נחשוב עלייך" כתבתי לו.
'מה נור עם מי את מדברת שם?' שאל דין בחיוך.
'מתכתבת' תיקנתי אותו,תמיד הטעויות האלה הפריעו לי.
'בסדר י"חכמה' צחק עליי.
'נו עם מי את מתכתבת?' שאל דין שוב בדגש על ה"מתכתבת".
'סתם עם מישהו שפגשתי בים ,הוא חופר לי וכל היום מבקש שניצא' אמרתי.
דין הסתכל עליי בחיוך שאף את עשן הסיגרייה ונשף אותו.
'נו מה?' שאלתי חסרת סבלנות.
'סתם נור את לא חושבת שהגיע הזמן שתצאי עם מישהו?בתכלס כמה זמן לא יצאת עם מישהו בקטע רציני?' שאל בלי ציפייה שאענה.
'לא נראה לי שזה מתאים' אמרתי ולקחתי את הסיגרייה מידו.
'תצאי איתו כבר' אמר ולקח את הסיגרייה מידי.
נאנחתי והסתכלתי עליו בשאלה.
'לא מוכן שתעשני' הסביר ושאף מהסיגריה.
'דפוק' מלמלתי מבין שיניי.
'טוב יאלה תצאי איתו'קבע בשבילי.
'בסדר חופר' אמרתי ונכנסתי לשיחות שלי ושל נבו.
"תבוא היום בשמונה לרחוב נרקיס 7 אם תאחר בחמש דקות אל תצפה ליותר מדי" כתבתי לו.
דין הביט בי וחייך,אחרי כמה שניות קיבלתי מנבו הודעה.
"אם הייתי יודע שיש לי פה עסק עם מליינית הייתי מתנהג אחרת" כתב מה שגרם לחיוך קטן לעלות על פניי.
"סתום,פשוט תבוא" כתבתי .
'טוב ביי חיימשלי' אמרתי לדין ונתתי לו נשיקה על הלחי.
'ביי יפה' אמר.
קמתי מהמקום ויצאתי מהמחששה.


תגובות (4)

היי אז הרבה זמן שאני רוצה הגיב לך אבל לא יצא לי… אז הנה אני מגיבה
הסיפור ממש מקסים חמוד ומדהים אני חושבת שאלירן ממש תומך בטוהר ואני רוצה שתדעי שאת כותבת מדהים כל הזמן את עושה את העלילה לא מהירה מדי ולא איטית מידי אני יודעת שהכתיבה שלך מהממת בדיוק כמוך אני אוהבת לקרוא את הסיפורים שלך תמשיכי לכתוב 3>

20/01/2016 16:51

חח תודה רבה הצלחת לעלות לי את המצב רוח כשאני חולה אוהבת אותך ובטוחה שאת מהממת בדיוק כמו התגובה שלך

20/01/2016 17:37

יואו איזה חמודים אלירן וטוהר ואל תחשבי על להפריד אותם כי אני יהרוג אותך!!! טוהר צריכה ללכת לדבר עם ההורים שלה ואז לאודישן לתוכנית שירה, גם בשבילי וגם בשבילה למה אני שרה מזעזע והיא שרה מהמם, הכתיבה מושלמת, העלילה מעניינת אין לי על מה להתלונן ואני קוטרית רצינית…. תמשיכי מהרר????

20/01/2016 22:52

חחח תודה תודה תודה …????????
וכמו שאמרתי את לא מבינה מה מחכה לך בהמשך

20/01/2016 23:03
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך