כותבת מהלב♥
אוקיי ממש ממש ממש ממש ממש סליחה שלא העלתי יחסית הרבה זמן אבל יש לי סיבות.. אוקיי אז מה אתם אומרים על הפרק ואשמח גם שתכתבו לי איזה דמות אתם הכי אוהבים עד עכשיו. ולא העלתי בגלל שאתמול הייתי בטיול ,היה מטורף! והיום היה לי יום עמוס והייתי חייבת לסדר משהו דחוף לחברה שלי! אוקיי מקווה שתסלחו.. : ) אוקיי אוהבת המון♥ וכמובן אשמח אם תגיבו

צבועה באהבה-פרק 45

כותבת מהלב♥ 02/02/2016 1099 צפיות 2 תגובות
אוקיי ממש ממש ממש ממש ממש סליחה שלא העלתי יחסית הרבה זמן אבל יש לי סיבות.. אוקיי אז מה אתם אומרים על הפרק ואשמח גם שתכתבו לי איזה דמות אתם הכי אוהבים עד עכשיו. ולא העלתי בגלל שאתמול הייתי בטיול ,היה מטורף! והיום היה לי יום עמוס והייתי חייבת לסדר משהו דחוף לחברה שלי! אוקיי מקווה שתסלחו.. : ) אוקיי אוהבת המון♥ וכמובן אשמח אם תגיבו

בס"ד
נקודת מבט של טוהר:
קמתי בבוקר והבטתי בשעון שתלוי מעל המיטה שלי ,השעה הייתה תשע,כאבה לי הבטן מהתרגשות,מפחד,וגם בגלל שאני במחזור.
קמתי מהמיטה והלכתי למקלחת צחצחתי את שיניי ,שטפתי את הפנים שלי,והלכתי בחזרה לחדר שלי.
מרחתי על הפנים שלי מעט מייקאפ ומסקרה,'טוהר בואי שלא תאחרי' צעקה לי אימא מהמטבח' ,'אני מתלבשת ובאה' צעקתי בחזרה.
פתחתי את הארון והבטתי בבגדים המקופלים על המדפים ,חשבתי לעצמי מה מתאים לראיון קבלה בבית ספר?.
היום הראיון קבלה לבית ספר של נור וכל השאר,אני מודעת לכך שזה גם הבית ספר של אלירן,אבל אני לא יכולה להמשיך לסבול בבית ספר דתי ,אני מעדיפה לראות אותו כל יום.
הוצאתי גינס צמוד ושריג לבן דק מהארון,התלבשתי ונעלתי את נעלי הסניקרס הלבנות שלי.
לקחתי תיק קטן ושמתי בו שפתון עם מעט צבע ,סגרתי אותו והלכתי למטבח.
'בואי תשתי משהו' אמרה לי אימא והניחה מולי נס קפה ועוגייה.
'אני לא יכולה מהלחץ' הודיתי בפניה.
היא התיישבה מולי כשבידה ספל קפה וחייכה את החיוך החם שלה שגרם לי להרגיש שהכול בסדר,'את בלחץ וזה טבעי' היא אמרה לי 'אבל תזכרי שלא משנה מה עכשיו אנחנו איתך,לא משנה מה אנחנו נקבל אותך' היא אמרה לי בקולה הרגוע.
'ומה יקרה אם אני לא יתקבל?' שאלתי בדאגה.
'אני די בטוחה שזה לא יקרה' היא קרצה לי 'אבל גם אם זה יקרה נעביר אותך לבית ספר אחר לא ניתן לך להמשיך לסבול וגם אם תישארי בבית ספר הזה אז..' היא עצרה לרגע והביטה בי ,'אני מבטיחה לך שהכול יהיה בסדר' היא סיכמה הכול.
חייכתי אליה ולגמתי מהנס ,'תאכלי גם מהעוגיות אני אפיתי' אמרה בחיוך.
אכלתי ביס מהעוגייה שהייתה טעימה.
'אימא אני אוהבת אותך' אמרתי לך.
'אני יותר טוהר' היא אמרה ולגמה גם מהנס שלה.

נקודת מבט של אלירן:
קמתי בבוקר וראיתי שהשעה תשע,קמתי מהמיטה בלי כוחות והלכתי לצחצח שיניים,לא היה אף אחד בבית.
צחצחתי את השיניים והלכתי לחדר שלי,לקחתי מהארון גינס שחור רגיל,וחולצה לבנה צמודה וסוודר שחור ,חבשתי את הכובע שבסוודר על ראשי והלכתי למטבח,הוצאתי מהארון כוס ומהארון השני קפה,הכנתי לעצמי קפה שחור.
הכנתי את הקפה והתיישבתי על הכיסא שבמטבח,פתאום צלצל הפאלפון שלי זאת הייתה נור,'הלו' עניתי בלי חשק.
'איפה אתה?' היא שאלה כשקול המורה ברקע.
'בבית' אמרתי לה.
'למה אתה לא בא?' הי שאלה.
'אני בא עוד מעט' עניתי לה רק בשביל שתעזוב אותי,קמתי עצבני.
'מה עוד מעט טוהר באה היום לראיון קבלה אז בבקשה תזיז את התחת המכוער שלך ותבוא לכאן' אמרה בחוצפה המאפיינת אותה.
קפצתי כששמעתי את השם של טוהר,מאז שבאתי אליה הביתה לא ראיתי אותה.
'אני כמה דקות בבית ספר' אמרתי לה וניתקתי.
שתיתי את הקפה בשלוק לקחתי את התיק נעלתי את דלת הבית והלכתי מהר לבית ספר.

נקודת מבט של טוהר:
'היה לי מאוד נחמד לדבר איתך טוהר המבחנים שלך יערכו עוד חצי שעה בינתיים תרגישי חופשי להסתובב בבית ספר' אמרה לי יועצת בית הספר בחיוך.
כשבאתי עם אימא שלי היא התחילה לשאול שאלות על ההורים שלי על המשפחה,אם זה לא מפריע להם שאני הולכת ללמוד בבית ספר חילוני,אחרי חצי שעה אימא שלי הלכה,והיועצת התחילה לדבר איתי,ועל מה שאני אוהבת לעשות,ומה הציונים שלי וכל מיני שאלות כאלה.
עניתי לה את הכול בחיוך ובנימוס,היא ממש נחמדה יחסית ליועצת בית ספר.
עוד חצי שעה יש לי את מבחני הידע,שבהם בעצם בודקים מה אני יודעת ומה אני לא יודעת.
ירדתי במדרגות בשביל לרדת לחצר,הרי אני מכירה את הבית ספר מהסיור שאלירן ערך לי באותו יום קסום.
הכיתה של נור עדיין הייתה בשיעור ,אז החלאתי לחכות לה בספסל שאלירן ואני ישבנו בו באותו יום,היה כל כך כיף.
די טוהר!תוציאי את הטיפש הזה מהמחשבות שלך,שילבתי את רגליי לישיבה מזרחית,וזכרונות שלי ושל אלירן עברו לי במוח.
עבר לי היום הזה שהיינו בלונה פארק וכל כך פחדתי וכל מתקן שעליתי הוא החזיק לי את היד ונישק אותי ותמך בי,ואיך הוא צעק על החבורת בנות המטומטמות האלה ,ואיך הוא תמך בי כשרבתי עם ההורים שלי כשהם גילו שאני לא דתייה,והמבט שלו שהעבירו את גאיה לחדר ניתוח.
הרגעים האלה עוברים לי במוח ואני מסנה לשוח אותם בכל צורה אפשרית,למה את גרמת לי להתאהב בך,למה אתה לא יוצא לי מהראש?למה את היית חייב להרוס את הכול בנשיקה?למה הרסת את התקופה הכי יפה שהייתה לי בחיים?דמעות עמדו לי בעיניים ואני עצרתי את עצמי מלא להוציא אותן.
'טוהר' לפתע שמעתי את הקול שעושה לי צמרורות,שעושה לי פרפרים בבטן,הרמתי את ראשי וראיתי את אותו בחור שנראה כל פעם רק טוב יותר,וכל פעם אני לא מבינה איך זה אפשרי.

נקודת מבט של אלירן:
'טוהר' אמרתי לה ,היא ישבה שם כל כך קטנה ,כל כך יפה,כל כך שלי,או הייתה שלי.
היא הרימה את ראשה ,והסתכלה עליי כשעדיין יש ניצוץ קטן בעיניים.
'אלירן' היא ענתה לי באותו קול.
'מה את עושה פה?' שאלתי למרות שנור אמרה לי.
'ראיון קבלה לבית ספר יכול להיות שאני אלמד פה 'ענתה.
הנהנתי 'בהצלחה' חייכתי אליה,והיא חייכה לי בחזרה.
'טוהר תקשיבי…' התחלתי הלגיד אך היא עצרה אותי באמצע.
'תקשיב לי אתה אלירן עוד עשר דקות יש לי את המבחנים ,אני מבקשת ממך לא להתחיל בבקשות סליחה ובבקשות תחינה שלא עשית את זה' אמרה בקול קר.
השפלתי מעט את ראשי,'מצטערת' אמרה אחרי שניה.
'זה בסדר מגיע לי' אמרתי לה,'את פשוט חייבת להאמין לי שלא עשיתי כלום,שלא באמת בגדתי בך' אמרתי לה.
'די אלירן' היא ביקשה.
'לא אני לא מוותר את פשוט תאמיני לי,אני יודע שאת אוהבת אותי' אמרתי לה.
'אני לא' היא צעקה ,הרגשתי את זה כמו סכין שנכנסה לי ללב ושטוהר סובבה לי אותה.
'את כן ואני יוכיח לך את זה' אמרתי .
'איך?' היא שאלה בקול קצת תוקפני.
'ככה' אמרתי לה תפסתי את פניה ונישקתי אותה,נשיקה מלאת רגשות,עצובים כועסים אוהבים שונאים,רגשות של שנינו ביחד,היא בהתחלה לא זרמה איתי אבל אחרי כמה שניות נכנעה ונישקה אותי בחזרה,זאת בהחלט הייתה חת הנשיקות הכי טובות שלנו.
התנתקנו מהנשיקה,היא הביטה בי בעיניים תמימות כמה שניות,ואז פשוט קמה רצה ונכנסה לבניין.


תגובות (2)

טוהר,היא ממש חמודה

02/02/2016 18:09

חח גם אני חושבת

02/02/2016 18:11
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך