כותבת מהלב♥
אוקיי אני יודעת שמלא זמן לא העלתי ואני ממש מצטערת. בימים האחרונים זה ישתנה . אוהבת המון ???? אשמח לתגובות!

צבועה באהבה-פרק 46

כותבת מהלב♥ 05/02/2016 1004 צפיות 3 תגובות
אוקיי אני יודעת שמלא זמן לא העלתי ואני ממש מצטערת. בימים האחרונים זה ישתנה . אוהבת המון ???? אשמח לתגובות!

בס"ד
נקודת מבט של אלירן:
ישבתי בבר ביחד עם עוד כמה חברים,כמובן שאיתם אני חייב להיות מלך העולם שלא אכפת לו מזה שהוא נפרד עכשיו מחברה שלו.
שלא אכפת ו מכלום שמשתמש וזורק,אבל מבפנים אני מת,אני מרגיש שאיבדתי חלק ממני.
אני לא יודע מה לעשות ,את האמת שאין לי מה לעשות .
ישבתי בבר בשולחן הקבוע שלי ושל חברים שלי איפה שהספות ,הסתכלתי על הבנות שישבו לידינו אף אחת מהן לא הגיעה לחצי מהציפורן של טוהר.
הסתכלתי על כסאות הישיבה ישבו שם שתי בנות בערך בגילנו ,והייתה שם מישהי שנראתה לי מוכרת לא הבנתי מאיפה אני מכיר אותה ,העפתי את מי שישבה עליי וקמתי מהספה.
הסתכלתי עלה עוד קצת ואז הוצאתי את הפאלפון מהכיס ופתחתי את התמונה שבגללה אני וטוהר נפרדנו.
קירבתי את התמונה אל הפרצוף שאיתה אני "מתנשק" כן זאת היא ,אותה אחת!
הלכתי אל השולחן שלהן.
'היי בנות אפשר להציע לכן משהו לשתות?' אמרתי בחיוך שהקסין כל כך הרבה בנות.
הסתכלתי על אותה אחת היא הייתה בלונדינית עם שורש בצבע שחור.
'כן' השניה אמרה.
היא הסתכלה עליי ונהייתה אדומה ,'את מוכרת לי נפגשנו פעם?' שאלתי אותה בתחמון.
'לא לא ' היא אמרה ברעד.
'דווקא לי את נראית ממש מוכרת' אמרתי בתמימות,שחקן לאוסקר אני!
'לא יודעת' אמרה עוד פעם ברעד.
'הא אני יודע מפה' אמרתי והראיתי לה את התמונה.
היא הסתכלה והשפילה את ראשה.
'מי את ומה את רוצה מהחיים שלי?' שאלתי אותה בכעס.
היא לא ענתה ,לקחתי את ידה והלכתי לשירותים השארתי את חברה שלה המומה.
'מי את ?' שאלתי שוב והצמדתי אותה לקיר שבתא השירותים.
'אני בת דודה של אנאל פול' ענתה.
אנאל פול,חברה שלי לשעבר,היינו ביחד חודש כל יום בערך בגדתי בה והיא ידעה את זה .
'ומה זה קשור?' שאלתי לא מבין.
'אחרי שנפרדת ממנה היא כל כך נפגעה ממך היא כל כך אהבה אותך,וכשגיליתי שיש לך חברה הבטחתי לה שאני ינקום בך,מצאתי את המספר של חברה שלך ערכתי את התמונה ושלחתי לה' אמרה במשפט חלק.
'את יודעת בכלל מה עשית?' אמרתי לא מאמין.
'ואתה יודע מה עשית לאנאל?' שאלה בקול כועס.
'יופי אז נפרדתי מאיזה ילדה מפונקת ובגלל זה איבדתי את האהבה של החיים שלי' אמרתי לה.
'כן ילדה מפונקת שאהבה אותך' אמרה לי.
'היינו חודש ביחד' אמרתי בחצי צעקה.
'היא ביקשה ממני ועשיתי מה שהיא ביקשה' הורידה ממנה את האחריות.
'את יכולה בבקשה להגיד לטוהר את האמת?' ביקשתי ממנה.
'לא עכשיו תן לי לצאת מפה' אמרה בקול קר.
'תגידי לה את האמת' צעקתי עליה.
'עוף מפה' היא דחפה אותי הצידה ויצאה.
בעטתי בדלת,הרגשתי שהפעם באמת איבדתי הכול ,איבדתי את הסיכוי האחרון להחזיר לעצמי את טוהר.


תגובות (3)

לאאאאאאאאאאאאאאא תגידי לה, חתיכת שרמוטה חסרת כבוד עם בעיה שיכלית זאת סורי אני פשוט בעצבים, הוכחה שאת כותבת מושלם, הרגיש לי קצת קצר הפרק, תמשיכי????

05/02/2016 18:52

פרק מושלם!! שיחזרו כבר!! תמשיכי!!…

06/02/2016 19:08

ממשיכה פרק הבא פיצוי…!!פרק יחסית ארוך!!

07/02/2016 01:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך