JustHereForFun
חשוב לי לשמוע ביקרות! תגיבו בבקשה!!! שבת שלום לכולם!

צופים, אהבה וחברים טובים- פרק 1

JustHereForFun 10/10/2014 1053 צפיות אין תגובות
חשוב לי לשמוע ביקרות! תגיבו בבקשה!!! שבת שלום לכולם!

זה התחיל כמו בוקר רגיל ומשעמם למדי, בוקר של חופש גדול, התעוררתי באחת עשרה ועשרים ושלוש דקות, התקלחתי, צחצחתי שיניים, דורדוראנט ולבשתי מכנס חאקי קצר ואת חולצת המדים של הצופים שהייתה מעט גדולה עליי ומעוטרת בקשקושים וכל מיני סיכות ובדים צבעוניים.
שמת בושם שקניתי בחודש שעבר, ביררתי את שערי ומרחתי קרם שיחזיק את השיער לכמה שעות, לפחות רק לישיבת צוות.
זרקתי לתוך התיק מפתחות, ארנק, פלאפון, כמה דפים שכתבתי עליהם רעיונות ואת בבריסטולים שהחלתי לגזור לכתרים שאנחנו מכינים.
הצופים בשבילי זה דבר אלמנטרי, מובן מאליו, מי שלא שם לא קיים! הצטרפתי לצופים לפני ארבע- חמש שנים, טוב נו, ארבע שנים, שמונה חודשים ושלושה ימים אבל מי סופר? בכל אופן הבנתי שמצאתי את המקום שלי, כל החברים שלי שם, זה מעסיק אותי, אמנם אני לא מדריכה אבל אני תורמת בכל כך הרבה דברים אחרים!
וזה עושה לי טוב.
העליתי נעליים גבוהות ויצאתי חולפת על פני החדר של אחי הגדול עידן, הוא שכב על המיטה, בלי חולצה? עם מכנס קצר כשהשמיע. על הרצפה, בכלל הרצפה שלו מלאה בשטויות- עטים בלי דיו, דיו בלי עטים, חגורות, חולצות, נעליים, הוא חייב לעשות עם זה משהו.
נכנסתי לחדר הקפוא שלו 18 מעלות, ורק בגלל שזה הכי נמוך שאפשר, חייכתי לעצמי ולקחתי את השלט של המזגן, יש רק דבר אחר שמעיר את עידן וזה הרעש של הלחיצה של הכפתור כדי לשנות את המעלית, לחצתי, השעמום גבר על החשש.
״רז, אם הערת אותי וזה לא משהו חשוב, אני מציע לך להתחיל לרוץ עכשיו״ אמר בקול מאיים, טוב זה היה קול די מצחיק.
דילגתי למטה חטפתי שוקו ובורקס ויצאתי לתחנת האוטובוס.
נכנסתי לשבט המוכר כל כך, לתוך המבנה הפינתי שעל דלתו כתוב בכתב ידי ׳חדר צוות׳, הנחתי את התיק הפינה והתיישבתי ליד יערה.
את יערה הכרתי בצופים, היא חמודה ומצחיקה.
״מה קורה?״ שאלה
״מעולה, את? תגידי יש רעיון לטיול?״
״איזה… מחכים למורן ולדברי יש להם הברקות״
דביר, כן דביר. יש את דביר.
דביר גדול ממני בכמה חודשים והוא לגמרי הורס, יש לו שיער בהיר ועיניים חומות ירקרקות, הוא גבוה, ממש ממש גבוה, והוא מצחיק וחכם ויש לו חיוך מושלם, ואני לגמרי דלוקה עליו.
הכרנו בסוף כיתה ט׳ כשהוא עבר לגור בעיר ובהצטרף לצופים, ישר הבנתי שיש בו משהו, אני חושבת שכולם שמו לב שאני דלוקה עליו, חוץ ממנו אולי, אולי אם הוא היה יודע היה לי יותר קל.
ואז הוא נכנס, יחד עם מורן החבר שלו, הוא הסתכל עליי וחייך, הרגשתי את לחיי מתלהטות, הוא התיישב לידי.
״יופי בואו נתחיל״ אמר דביר, זה אחד הדברים שאני אוהבת בו , הוא כריזמטי, מנהיג מלידה, מושך את מלוא צומת הלב והוא כנה.
״למישהו יש רעיון?״ שאלה יערה, תכנון טיול זה דבר די קשה, צריך למצוא תעסוקה למיליון ילדים למשך שבוע שלם!
״האמת…״ מלמלתי, לא היית טובה בדברים האלה, לדבר מול כולם ולתת רעיון שלא בטוח מוצלח ״נראלי שיש לי רעיון״ דביר הביט בי מזווית עינו וחייך, הוא הניח יד על הרגל החשופה שלי בטבעיות, עברה בי צמרמורת.
אני מנסה להתרכז פה אולי?
אוח דביר…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך