צלקת שהשארת לי

04/07/2018 544 צפיות אין תגובות

חושבת לעצמי אייך אני ימצא גבר שיגרום לי להתאהב בו ויצליח לרפא את הכאב שהשארתה אצלי.
מפחדת להיות בודדה בגלל הקושי שלי לחשוב על גבר אחר כשאני מרגיש שאני עדיין שייכת לך.
למה הכרתי אותך למה היית חייב לעשות לי סיבוכים בלב למה.
מי יזהיר אותי מסכנות כמו לשים לב בסלעים שאנו מטפסים עליהם .
מי יעמוד לפניי כדיי לעזור לי לעלות , ומי יעמוד מאחוריי כדיי לתפוס אותי לפני נפילה .
מי יצעק יעודד וימחא לי כפיים כמו מטורף כשאני עוברת מכשול.
מי יצחק עליי כשאניי רוקדת באמצע רחבה לבד ואז יצטרף עליי וכמו שני חולים בראש רוקדים .
מי יעשה את הדברים הכי מטומטמים רק בשביל שאני יצחק .
מי יציק לי רק בשביל צומי .
מי יצליח להוציא מימני דמעות של עצב או צחוק כמו שהייתה גורם לי .
מי כמוך יצליח לגרום לי לכעוס עלייך ברמות של שנאה ויתקרב לי לפנים וידפוק לי פרצופים או יחקה את הדיבור שלי וכמו תמיד אני יקרע מצחוק וישכח ויסלח לו …
מי יצמד עליי באמצע החורף והתירוץ הקבוע "ככה נתחמם " ויחבק אותי וימשיך עם התירוץ גם בקיץ.
מי יספר לי בדיחות ,סיפורים דפוקים וסיפורים על החיים .
מי יגרום לי להאמין שאני באמת יפה כמו שאתה הייתה גורם לי לחשוב ולהאמין עם המחמאות שלך …

עם כל מה שעברנו לא הודנו באהבתנו אחד לשני או שזה היה אהבה חד צדדית זה כבר לא משנה אותה אהבה לא התממש ורק השאירה אצלי צלקת ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך