השם שלי ברשותי.
דרמה בטבע (;

קאמבק- עונה 2- פרק 7-

השם שלי ברשותי. 09/07/2014 2182 צפיות 11 תגובות
דרמה בטבע (;

פרק 7-
מנקודת המבט של דניאל-
״סיימנו להיום, אתם יכולים להקים אוהלים לפני שיחשיך״ אמרתי לבטא וזטא, וכולם התפזרו בשטח שלנו. הסתכלתי על אמבר מתחילה להקים את האוהל שלה ושל חברות שלה. היא כל כך יפה
״דניאל, תכניס את הדברים שלך״ דילן אמר לי. הסתובבתי אחורה.
״איך לעזאזל הקמת את האוהל בשנייה?״ מלמלתי בחיוך והכנסתי את התיק שלקחתי איתי לבפנים.
״זה היה עשר דקות, אתה פשוט בהית באמבר״ הוא אמר. הסתכלתי עליו.
״אני לא בהיתי בה..״
״היה ביניכים משהו?״ הוא שאל.
״כן״ אמרתי, אין מה להסתיר פה, זה אחלה גבר וגם ככה היא לא תרצה אותי אף פעם, פספסתי את ההזדמנות שלי.
״משהו רציני?״
״מאוד״ אמרתי והתקדמתי אל גייב שהדליק סיגרייה.
״מי סיים את זה?״ הוא שאל. הסתכלתי עליו והדלקתי סיגרייה.
״אני, בלי שרציתי לסיים את זה״ מלמלתי.
״מה..״
״עזוב, פשוט היה איזה משהו שגרם לי להבין שעדיף לנו להתרחק, אז התרחקתי בבום״ אמרתי.
״אמבר שוב?״ גייב שאל.
״דניאל״ אמבר קראה לי. הסיגרייה נפלה לי מהיד.
״תרים את זה מפגר!״ גייב צעק.
״תירגע אחי״ צחקתי וכיביתי את הסיגרייה.
״מה?״ שאלתי.
״דייזי מחפשת אותך״ היא אמרה. בשביל זה קראת לי? הלב שלי כבר דפק בטירוף. הוא לא דפק ככה מאז הנשיקה האחרונה שלנו.
״את יכולה להראות לי איפה היא?״ שאלתי. גייב הסתכל עליי, ראיתי שהוא מתאפק לא לצחוק.
״בוא״ היא אמרה בשקט. הנהנתי ונעמדתי.
״לא שקוף בכלל אחי״ גייב לחש לי.
״לך תחשש בשקט״ מלמלתי בעצבנות והלכתי אחריה.
״איך בזטא?״ שאלתי אותה.
״נחמד״ היא מלמלה והסתכלה עליי. ״היה יותר כיף בדלתא״ היא אמרה. כחכחתי בגרון. אני יודע שזאת אשמתי, אני מבין, ואני מצטער, אבל אין לי איך לעזור לה.
״אני מצטער אמ״ אמרתי והושטתי את היד ללחי שלה, זה ריפלקס אצלי.
״תשכח מזה, אני לא הולכת לסלוח לך״ היא אמרה והתרחקה ממני. הסתכלתי עליה, אני חסר אונים.
״היא שם״ היא אמרה והלכה.
״קיבינימט״ מלמלתי והנחתי את ידיי על ראשי. שפשפתי את עיניי והתעוררתי. אין לי מה לעשות לגביה, צריך להמשיך בחיים.
״מה רצית?״ שאלתי בחוסר כוחות את דייזי.

מנקודת המבט של שאנון-
״אוקיי, תקימו אוהלים או שתשנו תחת כיפת השמיים, בהצלחה״ מלמלתי לכולם, הייתי עייפה רצח, אבל הקייל הזה בוחן אותי ורציתי להעיף ממנו את האגו הנפוח שלו.
״הפתעת אותי היום״ קייל אמר לי כשהתחלתי להקים את האוהל עם אשלי.
״יופי״ אמרתי, מתעלמת ממנו ומתחילה לנעוץ יתדות באדמה.
״לא חשבתי שאת טיפוס שאוהב לטייל בחיק הטבע״ הוא אמר. נעמדתי, צמוד אליו.
״שמחה שאני יכולה להפתיע אותך״ אמרתי. הוא שתק והתבונן בי.
״אפשר לעבור?״ שאלתי והצבעתי על הצד השני של האוהל. הוא חייך וזז. גלגלתי עיניים והלכתי לנעוץ עוד יתדות. אולי בלילה אני אנעץ אחת בו, בטעות כמובן.
״לא עושים את זה ככה״ הוא מלמל בחיוך ושילב ידיים.
״סליחה, הוד מעלתך, שאני לא טובה ומושלמת כמוך״ אמרתי בציניות.
״סולח״ הוא אמר והתקדם אליי.
״אני מסתדרת״ אמרתי בעצבנות. הוא התכופף והצביע על היתד.
״אפשר?״ הוא שאל. נאנחתי ועזבתי את היתד. הוא חייך ונעץ את היתד. הסתכלתי עליו. כזה חושב את עצמו, זה מגעיל. אז מה אם אתה חתיך? תהיה קצת צנוע.
״אני יודע שאת אוהבת אותי, אבל בלונדיניות הן לא הטיפוס שלי״ הוא אמר לי, והעיר אותי. פאק, בהיתי בו.
״חבל, כבר בניתי לך מקדש בתוך האוהל״ מלמלתי בציניות. הוא גיחך ונעמד. הוא הושיט לי יד. נעמדתי לבד ושילבתי ידיים.
״לילה טוב שאנון״ הוא אמר בחיוך. איזה חיוך מעצבן יש לו, אוף.
״לילה טוב״ אמרתי בשקט. הוא הסתכל עליי שוב.
״שאנון, צריכים אותך!״ קראו לי. התעוררתי שוב, מה נסגר איתי?
״אני באה!״ אמרתי והלכתי משם.

מנקודת המבט של אמבר-
לא הצלחתי להירדם בלילה. הסתכלתי הצידה, קייטלין, השותפה שלי, כבר נרדמה מזמן. לבשתי מעליי מעיל ויצאתי מהאוהל.
התחלתי לטייל בין האוהלים. ראיתי אנשים ליד המדורה, אבל לא רציתי ללכת לשם, לא רציתי חברה.. לפחות לא כזאת.
התיישבתי על סלע בפתח היער, נשענתי על גזע עץ שהיה מאחוריו והסתכלתי על השמיים. בחיים לא הבנתי אנשים שצופים בכוכבים, גם לא הבנתי מה רומנטי בזה. אם בחור יגיד לי איפה מאדים אני לא אקפוץ עליו כמו מטורפת, אז למה אנשים מסתכלים לשם.
״מבינה בכוכבים?״ שמעתי את הקול של דילן. הסתכלתי הצידה.
״לא, ממש לא״ אמרתי בחיוך קטן. היה לי קר מדי בשביל לחייל כרגיל. הוא שילב ידיים והתקדם אליי.
״בלי להעליב, הכי לא בא לי הרצאה על כוכבים עכשיו״ אמרתי בשקט. הוא צחק.
״אני גם לא מבין, זה בסדר״ הוא אמר. חייכתי.
״אפשר?״ הוא שאל. הנהנתי ונתתי לו מקום על הסלע. הוא התיישב לידי ונשען אחורה. הראש שלו נגע בשלי.
״בלי להעליב, צפייה בכוכבים זה ממש משעמם״ הוא אמר. חייכתי וסובבתי את הראש שלי אליו.
״אין לי משהו יותר טוב לעשות״ צחקתי. הוא סובב את הראש אליי. שתקנו. הסתכלתי על המבנה פנים המדהים שלו. ועל השפתיים, שהזכירו לי את של דניאל. קירבתי את פניי אליו.
״שמעתי על הקטע עם דניאל״ הוא אמר בשקט והזיז את הראש. הסתכלתי עליו.
״אז מה אם הוא אקס שלי? אני לא מבינה מה הבעיה של כולם״ מלמלתי ונעמדתי, לא היה לי כוח לעוד שיחה על דניאל.
״דניאל הוא הבן אדם הכי קרוב אליי פה אמבר..״
״מסתבר שדניאל הוא הבן אדם הכי קרוב לכל גבר בעולם ״ קטעתי אותו. הוא שתק. הסתכלתי עליו.
״עזוב, בסדר?״ מלמלתי בשקט. ״לילה טוב״ אמרתי והלכתי לאוהל שלי. הרגשתי את ידו על כתפי. נעצרתי והסתובבתי אליו.
״משהו בך משגע אותי״ הוא לחש לי. הסתכלתי עליו, ונישקתי אותו.


תגובות (11)

באא לי שהיה תהיה כבר עם דניאלל
תמשיכייייייייי

09/07/2014 21:54

דניאמבר רק דניאמר

09/07/2014 21:58

תמשיכיייייי

09/07/2014 21:58

נושים שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי בינתיים שזה היה דילמבר ודניאל אוכל את הלב שזה אשמתו ואז שזה יחזור לדניאמבר!!!!!!!!!!!!!11 מושלם תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי

09/07/2014 22:16

דיאנה והדר (שתקרא ת'תגובה), תקראו את הסיפור שלי

09/07/2014 22:17

"אם בחור יגיד לי איפה מאדים אני לא אקפוץ עליו כמו מטורפת" חחחחח אהבתי
אומייגדדדדדדדדדדדד נשיקהנשיקהנשיקהנשיקה אני לא מאמינה!! אני עדיין בעד דניאמבר אבל אני מוכנה לתת גם לדילן הזדמנות ;) ואני ממש ממש ממש אשמח עם תקראי את הסיפור החדש שלי ושל I Am In LoVe

09/07/2014 23:07

דניאמבר נקודה. אין פה מקום לוויכוח בכלל הבנת? תמשיכי!!!

10/07/2014 00:01

לא אמבררר אל תעשי את זהה את של דניאלל!!
פרק מושלםם אני מתה להמשךך וגם הסיפור השני!!

10/07/2014 01:53

לאלא אני אוהבת את דילן אבל עד גבול מסויים, אבל מגיע לדניאל לסבול קצת אבל עם הם לא חוזרים להיות ביחד ודילן נשאר עם אמבר,אז מעניין לי את התחת שדילן הוא בן של נשיא ארצות הברית,שיתחיל להכין קדייש.
זהו ואני אוהבת אותך המון המון (יש מצב להקדשה?? חלום חיי פשוט..)
תמשייכיי

10/07/2014 13:45

מגיע לדניאל הוא צריך לקנא קצת
תמשיכי דחוףףףףף

10/07/2014 17:12

אומייגאדדד
תמשיכיייי
אני מאוהבת בסיפור שלך! ♥

11/07/2014 00:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך